Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
* * * * * 2 votes

DmC Devil May Cry

action demon poser ninja theory capcom

  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 19 February 2013 - 19:30

Το Devil May Cry είναι ένα παιχνίδι δράσης από τη Ninja Theory, γνωστής από τα Enslaved και το λιγότερο καλό Heavenly Sword. Αποτελεί reboot και prequel της σειράς παιχνιδιών και ταυτόχρονα την πρώτη μου επαφή με το franchise.

Όσοι έχουν παίξει το Alice Madness Returns θα βρεθούν σε γνώριμο περιβάλλον. Το gameplay αποτελείται από μάχες και άλματα ανάμεσα σε χάσματα.

Δεν μου αρέσει που ουσιαστικά δυο όπλα χρησιμοποιώ, το δαιμονικό τσεκούρι και το αγγελικό τσεκούρι δρεπάνι. Τα υπόλοιπα φαντάζουν περιττά. Φαντάζομαι αν παίζεις το παιχνίδι για να μαζέψεις τους μέγιστους πόντους θα σου φανούν χρήσιμα για να κάνεις combos, όμως σε καμία περίπτωση σε normal επίπεδο δυσκολίας δεν χρειάζεται να τα χρησιμοποιείς.

Υπάρχει και σύστημα αναβαθμίσεων για τις ικανότητες του χαρακτήρα και τα όπλα του. Ευτυχώς σου επιτρέπει να ακυρώσεις προηγούμενες αναβαθμίσεις, γιατί έκανα το λάθος να επενδύσω στα πιστόλια αρχικά.

Ο κόσμος του παιχνιδιού είναι πανέμορφος, κάτι που δεν μπορεί να ειπωθεί και για την ιστορία του.
Spoiler:


Μέχρι τώρα δυο bosses μου άρεσαν
Spoiler:


Καλό παιχνιδάκι, παίξτε το. Να γίνει και κουβέντα.

Edited by Nikos1451, 19 February 2013 - 22:10.


#2 Fallen_Mpougatsa

Fallen_Mpougatsa

    Aku soku zan

  • Members
  • 1,889 posts

Posted 19 February 2013 - 20:07

Aν παίξεις τα πρώτα θα δεις τις διαφορές. Γενικά, σε σχέση με το παλιό το gameplay είναι το ίδιο αν και τα γραφικά σαφώς καλύτερα κι όπως είπες κι εσύ ο κόσμος του πανέμορφος και πάλι συφμωνώ πως είναι σε αντίθεση με την ιστορία του.

(Εδώ είναι που χαίρομαι που κάποιος άνοιξε αυτό το thread για να μπορώ να βγάλω κι εγώ άχτι.)

Στην αρχή ήμουν πολύ αρνητική με όλες τις αλλαγές που έβλεπα να περνάει ειδικά ο πρωταγωνιστής, αλλά παρόλο που εκνευρίστηκα πολύ εν τέλη κατάλαβα πως θα ήταν ορθό να περιμένω για να κρίνω. Το παιχνίδι μου άρεσε έτσι γενικά και θα το θεωρούσα πολύ συμπαθητικό...αν ήταν από μόνο του, χωρίς όλη αυτήν την κληρονομιά από πίσω. Ήταν κάτι διαφορετικό αλλά όχι πολύ διαφορετικό. Δε μιλάμε για στυλ του παιχνιδιού που ήταν όλο το ίδιο μόνο με διαφορετικούς χαρακτήρες δηλαδή φάτσες και λίγο διαφορετική πλοκή. Ο τρόπος που σου δίνει το ranking ενώ πυροβολάς, ενώ ολοκληρώνεις μια αποστολή, όλα τα ίδια. Αυτό δε με πείραξε, ίσα ίσα, αλλά ομολογώ πως από ιστορία μου φάνηκε πολύ κατώτερο απ'τον προκάτοχότο του.

Από bosses, νομίζω θα συμφωνήσω μαζί σου για το πιο ήταν τα πιο διασκεδαστικά και θα πω πως με έβγαλε την ψυχή το boss
Spoiler:
αν και μου άρεσε ο τρόπος να φτάσω εκεί! Πάντως, για να καταλάβεις την διαφορά με τους χαρακτήρες, στο παλιό DMC ειδικά το 3, ο Dante έτσι όπως μπήκε στο γραφείο του Καναλάρχη
Spoiler:


Aν και να μην κατηγορώ εντελώς αυτό το DMC, κι αυτός ο πρωταγωνιστής είχε τις ατάκες του, όπως εκεί που συγκρίνονταν με τον Vergil που ήταν ωραίο αλλά και γενικώς. Αν και μου έλειψε περισσότερο απ'όλα εκείνη η σχέση που είχαν τα αδέρφια. Εδώ είναι...αύπαρκτη; Όχι τόσο δυνατή και βαθειά πάντως. Ομολογώ πως του μεγάλου αδερφού Vergil δεν του φερθήκαν τόσο καλά όσο τον Dante στο reboot κι εφόσον ήταν ανέκαθεν αγαπημένος χαρακτήρας αυτό με απογοήτευσε τρεις φορές παραπάνω απ'ότι η έλλειψη του παλιού καλού γαμάτου Dante.

Θυμάμαι, όσον αφορούσε τον παλιό, ο δημιουργός του - αυτός που είχε γράψει και τα Resident Evil (Biohazard στην Ιαπωνία) - είχε πει πως όταν έγραφε τον Dante σκέφτηκε έναν τύπο που θα ήθελες να πας μαζί του για ένα ποτό http://en.wikipedia.org/wiki/Dante_(Devil_May_Cry) (conception and design paragraph). To κακό είναι πως ο νέος δε μου το έβγαλε αυτό καθόλου, αν και για να λέμε του στραβού το δίκιο είχε περάσει πολλά και δεν τον κατηγορείς. Παρόλα αυτά, κι ο παλιός είχε περάσει τόσα και τόσα αλλά δε σου έβγαζε την κακομοιριά που έβγαζε αυτός ώρες ώρες.

Και ναι, ξέρω πως αυτό είναι reboot κλπ κλπ αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη και νομίζω δεν το αδικώ με το να το κάνω αυτό γιατί στο κάτω κάτω το συγκρίνω με το υλικό στο οποίο βασίστηκε και δυστυχώς δεν κατάφερε να ξεπεράσει. Κρίμα. Γιατί ενώ αυτοί το κάνανε με τη λογική να πάρουν καινούργιους fans, δεν είχε καθόλου καλή αποδοχή από το κοινό κι έκανες λιγότερες πωλήσεις από το DMC της παλιάς version που έκανε τις λιγότερες πωλήσεις από τα 4.

Σίγουρα αξίζει να το παίξεις όμως, ειδικά αν ΔΕΝ έχεις παίξει τα προηγούμενα.

Edited by Fallen_Mpougatsa, 19 February 2013 - 20:09.

setsaito_zpsbkmhagqd.jpg
_____________

Set by Kai


#3 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 19 February 2013 - 20:22

Self quote από άλλο θρεντ

Spoiler:


Για να προσθέσω μερικά πράματα, αφού το έπαιξα περισσότερο τα flaws του φάνηκαν εντονότερα, namely η έλλειψη λοκ ον και το AI των αντιπάλων.
Από τα χαμηλότερα επίπεδα κιόλας ήταν ενοχλητικό το ότι δε μπορούσες να στοχεύσεις ακριβώς στον αντίπαλο που θες, θέλοντας να ξεφορτωθείς στα γρήγορα ιπτάμενα νεκρά μωρά που πετάνε βόμβες ώστε να δουλέψεις με την ησυχία σου με τους υπόλοιπους. Ενοχλητικό, αλλά όχι ιδιαίτερα κακό μιας και είχες την ευχέρεια να πας manually κοντά τους και να τα σκοτώσεις (τα νεκρα μωρα!) αφού κάνεις demon pull τις ασπίδες τους. Αυτή η πολυτέλεια δυστυχώς δεν υπάρχει στο DMD, μιας και οι αντίπαλοι είναι περισσότεροι και πιο επιθετικοί, με τα μωρά να σου καταστρέφουν ένα ακόμα απολαυστικό και στυλάτο killing streak.
Έπειτα, το AI. Αν έχεις κάποια εξοικείωση με τέτοιου είδος action games γενικά, και ειδικά με τα DMC, κατά πάσα πιθανότητα δε θα παρατηρήσεις εύκολα τη συχνά κακή συμπεριφορά των αντιπάλων, μιας και θα βρίσκονται σε ένα ατελείωτο combo από τη στιγμή που θα κάνουν spawn μέχρι να πεθάνουν. Ακόμη κι έτσι όμως, παρατήρησα αρκετές φορές, συνήθως σε μεγάλα δωμάτια, αντιπάλους που βρίσκονται μακρυά μου απλά... να γυρνοβολάνε. Συχνότερα το παρατήρησα με Tyrants, τους saw boys και τους Dreamrunners. Όσες φορές μου συνέβει με τους τελευταίους βέβαια δε με χάλασε- όλοι λένε πως είναι δύσκολοι, αλλά περισσότερο σα minigame τους βλέπω. Dodge συνεχόμενα, κατά προτίμηση Demon Evade για το broken buff, μέχρι να μπουν στο portal τους, charge up Enyx > parry > small combo. Rinse repeat. Η μόνη δυσκολία που προσφέρουν είναι το ότι είναι δύσκολο να έχεις το μυαλό σου σε αυτούς όταν έχεις και άλλες μικρές τηγανιτές πατάτες να σε απασχολούν (πράμα που συμβαίνει μόνο στο DMD αν θυμάμαι καλά).

Από εκεί και πέρα τα μικροπροβλήματά του παραμένουν τα ίδια, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι αρκετά για να ρίξουν το game κάτω, ας πούμε, από το 7/10. Θα μπορούσε να έχει περισσότερη ποικιλία, να μην υπήρχαν color-coded enemies (ή τουλάχιστον να έπρεπε να τους σπάσεις το guard με ένα είδος όπλου, στη συνέχεια combo to your heart's content), τα boss να μη χωρίζονταν σε sequences και να ήταν λιγότερο gimmicky- το straight forward αγνό ξύλο μπορεί να ακούγεται πιο ρηχό, αλλά στην πραγματικότητα είναι πιο γεμάτο και δυσκολότερο στο σχεδιασμό (εδώ καταλαβαίνω γιατί διάλεξαν αυτό το μονοπάτι, η τεμπελιά δε δικαιολογείται όμως). Το franchise άρχισε να τείνει προς τα εκεί από το 4 κιόλας με τα grabs. Κακό βήμα κατά τη γνώμη μου, αλλά δεν αφαιρούσε και πολύ από τη διασκέδαση.
Τέλος, σίγουρα θα χρειαζόταν έξτρα δυσκολία, και δε μιλάω για το ranking system. Αν σε ενδιαφέρει μόνο να πάρεις μια καλή βαθμολογία ναι, θα χάσεις από το reward μιας και τα S μοιράζονται σαν καραμέλες, αλλά είναι κάτι που θεωρώ ηλίθιο. Μπορεί να βγάζω SSS με το μισό κόπο που έβαζα στα 3 και 4, αλλά ειλικρινά δε θα μπορούσε να με απασχολεί λιγότερο. Η ουσία του game είναι να σκοτώνεις όσο καλύτερα μπορείς, όσο πιο στυλάτα μπορείς. Sounds cheesy, αλλά αυτό είναι, και είναι γαμάτο. Επομένως τα broken rankings δεν εμποδίζουν κανένα που ενδιαφέρεται από το να κάνει εξαίσια κόμπος και να νιώσει καλά γι αυτό. Η έξτρα δυσκολία που θα ήθελα λοιπόν βρίσκεται σε οργανικά κομμάτια: το hp των αντιπάλων, το damage και το πλήθος τους, καθώς και σε πιο εκλεπτυσμένα, όπως μεγαλύτερη επιθετικότητα, ακόμη περισσότερες αλλαγές και προσθήκες στη συμπεριφορά τους όσο προχωράει το παιχνίδι, και φυσικά εξυπνότερο AI.

Ήθελα να γράψω κι άλλα αλλά I got sidetracked και τα ξέχασα. Ίσως να κάνω edit αργότερα, καλύτερα θα ήταν βέβαια να τα θυμόμουν μέσω διαλόγου!

Συμφωνώ με την από πάνω, πάνω κάτω, όσον αφορά την αντιμετώπιση του reboot, αλλά έχω κάνει και διαβάσει τόσες φορές αυτή τη κουβέντα που με έχει κουράσει. Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί από δήθεν τρου φανς που τους πονάει ο κώλος επειδή είναι διαφορετικό, αλλά παράλληλα δεν το αντιμετωπίζουν και ως κάτι διαφορετικό, είναι εμετική.

Κλείσιμο με επιμήκυνση του ε-πενισ, καθώς και μερικά βέδεα για επιπλέον γελάκια

Posted Image

Spoiler:

HnH5aB0.jpg


#4 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 19 February 2013 - 20:24

Διαφωτιστική η παράγραφος της wikipedia. Ο πρώτος Dante βασίστηκε στο πρωταγωνιστή του Cobra , μακάρι να βγάλουν dlc με skin που το ένα χέρι του Dante θα γίνεται όπλο!

Το νέο Dante ούτε τον συμπάθησα και ούτε τον αντιπάθησα. Μου είναι αδιάφορος ως χαρακτήρας.

Έχει τις χιουμοριστικές στιγμές του βέβαια, άλλες που μου άρεσαν
Spoiler:
ενώ άλλες καλύτερα να μην έμπαιναν
Spoiler:


Έχει και κάποιους ενοχλητικούς εχθρούς, με χειρότερα όλων τα ιπτάμενα πλάσματα(με πρόλαβε ο Πουτιν με τα νεκρά μωρά) κάθε λογής. Βάσανο και βαρεμάρα η εξόντωσή τους, ειδικά
Spoiler:
.

Από την ιστορία δεν έχω ιδιαίτερες απορίες, μου αρέσει που μπαίνει στο κόπο να καυτηριάσει τα μμε και τις τράπεζες. Θα μπορούσε να το γράψει κάποιος από το κίνημα των αγανακτισμένων για να κόψει τα κόστη παραγωγής η capcom.

εδιτ Για ΑΙ συμφωνώ, ουσιαστικά είναι ανύπαρκτη. Τους τεράστιους βολεύει να τους αντιμετωπίζεις σε ανοιχτούς χώρους. Πηδάς, ρίχνεις το δαιμονικό τσεκούρι. Επαναλαμβάνεις μέχρι να ψοφήσουν.

Edited by Nikos1451, 19 February 2013 - 20:29.


#5 Fallen_Mpougatsa

Fallen_Mpougatsa

    Aku soku zan

  • Members
  • 1,889 posts

Posted 19 February 2013 - 20:42

Όσον αφορά τους εχθρούς, με έσπασαν τα νεύρα περισσότερο απ'όλους τα νεύρα τα ιπτάμενα μωράκια που λέει κι ο Putin επίσης, σκασμένα δεν έλεγαν να πέσουν στην αρχή. Μετά έπεφταν με ένα χτύπημα αλλά ειδικα που δεν έμπαιναν σε στόχο σε τρέλαινε.

Επίσης μου φάνηκαν πολύ ωραία τα bonus. Εκεί που έμπαινες και έπρεπε να ολοκληρώσεις κάποιου είδους αγώνα - είχαμε και χρόνο - κι έπρεπε να ελευθερώσεις το πλοίο από τς αλυσίδες. Δεν ξέρω γιατί, πάντα το περίμενα. Επίσης, μου άρεσε φοβερά η limbo. Δεν αναφέρθηκε αλόμα αλλά για μένα ήταν χαλαρά η καλύτερη προσθήκη στο παιχνίδι. Μου φάνηκε πολύ καλό, πολύ ταιριαστό. Επισης έστω κι αν οι περισσότεροι δαίμονες που είδαμε λίγο πολύ μου φάνηκαν bland μου προκάλεσε αρκετά το ενδιαφέρον ο Φινέας με το cool μάτι του.

Αν και ρε παιδιά δεν ξέρω αν αυτό είναι μόνο σε μένα ή και σε σας, αλλά τέτοια αγάπη με τους ελληνικούς μύθος ώρες ώρες με κάνει να ξεφυσάω. Δηλαδή ΟΚ, τα ξέρουμε. Απ'τη μία χαίρομαι, ω, κάτι που ξέρω μέσα σ'ένα παιχνίδι απ'την άλλη είμαι όμως κάπως αρνητική για το πόσο φαντασία έχουν οι άλλοι. Είχαμε τον Φινέα, τις Άρπυές του, είχαμε τα ιπτάμενα που αν θυμάμαι καλά λέγονταν έρως και θυμός--δε θυμάμαι.

Γενικώς, το παινχίδι ήταν όμορφο αλλά λίγο χαζή η θεωρία με τα νεφελίμ or whatever (σας φαίνεται κι εσάς ότι παίζουν πολλά νεφελίμ τώρα τελευταία στην επικαιρότητα--ακόμα και το Darksiders τα είχε). Χαλάστηκα άπειρα που πάλι δεν είδα φάτσα daddy Sparda--why only the mother και στα δύο, αμάν βρε παιδιά, ο μπαμπάς τι έχει δηλαδή; Και λίγο περίεργο που δεν του φάνηκε ύποπτο πως πάντα κάποιος τον τραβούσε στη limbo αλλά αυτός πάντα γ@μούσε κι έδερνε τους δαίμονες έτσι απλά. Αλλά ας μη μιλήσουμε για τις τρύπες στην πλοκή και γενικότερα άλλο γι αυτήν εφόσον όλοι ξέρουμε πως σ'ένα τέτοιο παιχνίδι είναι μάλλον συμπληρωματική και δε θέλω να πέσω στο τρυπάκι που αναφέρει ο Putin.

setsaito_zpsbkmhagqd.jpg
_____________

Set by Kai


#6 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 19 February 2013 - 20:49

Η λιμπο πράγματι απεικονίζεται πετυχημένα και δίνει στο παιχνίδι την ομορφιά για την οποία μιλούσα. Θα μου άρεσε περισσότερο αν επηρέαζε το gameplay πιο δραστικά, σαν τη μετάβαση από διάσταση σε διάσταση του Soul Reaver.
Αυτό με την μυθολογία κι εμένα μου φάνηκε κάπως, αλλά από την άλλη σκέφτομαι ότι σε αυτούς που το φτιάχνουν αυτά φαίνονται εξωτικά. Όπως κι εδώ ας πούμε που βλέπουμε κόσμο να βαράει τατουαζ ιδεογράμματα.

Το platforming παραείναι εύκολο, πολύ αυτοματοποιημένο. Σπάνιο να πέσω σε κάποιον γκρεμό ή να χάσω το άρπαγμα με το αγγελικό μαστίγιο.

Edited by Nikos1451, 19 February 2013 - 20:50.


#7 Napster

Napster

    \ [T] /

  • Members
  • 1,105 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 19 February 2013 - 21:00

Καλό παιχνίδι με φοβερό gameplay όπως έχουμε συνηθήσει. Σίγουρα δεν έχει το φοβερό gameplay του 4, ούτε το uber cool style του 3 αλλά είναι καλό παιχνίδι in it's way. Έχει TOP OST και ας μην είμαι καθόλου fan του συγκεκριμένου είδους. Αμα εξερέσεις τις κοτσάνες που πετάει ο Dante ώρες-ώρες και την φάτσα του, και ο Vergil που κατάντησε sissy boy, είναι ωραίο παιχνίδι.

Με τέτοια quotes μόνο να γελάσεις μπορείς.

Boss: Your mother is whore!!!
Dante: Yeah.
Dante: Fuck you.
Boss: Fuck you.
Dante: Fuck you.



Dante: I'm stronger.
Vergil: I'm smarter.
Dante: I'm better looking.
Vergil: I got bigger d*ck.


Θα ήθελά:

Καλύτερο design στα τέρατα.
Καλύτερους διαλόγους.
Lock-on-target
Καλύτερο Devil Trigger.


Σίγουρα ο "Dante" του παιχνιδιού δεν είναι πρεζάκι, ναρκομανής ή ότι άλλο λέγανε όταν έβγαλαν αυτή τη φωτογραφία.
Posted Image

Υ.Γ. Το character design του Dante (DMC 4) δε μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν επειδή έχει πάρει μεταγραφή στο Resident Evil 6.

#8 Fallen_Mpougatsa

Fallen_Mpougatsa

    Aku soku zan

  • Members
  • 1,889 posts

Posted 19 February 2013 - 21:50

Aαα ρε Napster. xD Mε πέθανες με αυτό το "sissy boy". Αλλά δεν ήξερα πως ο Dante 4 πήρε μεταγραφή για το Resident Evil 6 - αρκετά ειρωνικό αν σκεφτεί κανείς πως το ίδιο το παιχνίδι DMC αρχικά ήταν για μια συνέχεια του Resident Evil αλλά εν τέλη αποφάσισαν να το κάνουν ξεχωριστό -.

Διπλό post, αλλά δε με νοιάζει γιατί θέλω κάποιος να μου απαντήσει: στα πρώτα trailer σίγουρα ήταν διαφορετικά πολλά πράγματα που φαίνονται πως άλλαζαν αλλά δεν παίζει να μη θυμάστε εκείνη τη σκηνή που είναι πιασμένος μέσα σε μια κλινική με τα χέρια του δεμένα με αλυσίδες και να λέει τον αριθμό του. Μόνο εγώ περίμενα να το ξαναδώ ή περίμενα πως θα άρχιζε με το να τον βγάλουν από κει μέσα. Εννοώ, αυτό ήταν από τα λίγα πράγματα που στενοχωρήθηκα που άλλαξαν (γιατί εκείνο το τραγικό σπαθί-λάσο ακόμα δεν το ξεπέρασα όταν το είχα πρωτοδει στο άσχετο).

setsaito_zpsbkmhagqd.jpg
_____________

Set by Kai


#9 zennith666

zennith666

    Oh boy,more trouble...

  • Members
  • 1,226 posts
  • LocationAthena

Posted 19 February 2013 - 21:57

Το έπαιξα και εγώ πριν από μερικές μέρες.Έχοντας αρχίσει την σειρά από το 4 (και διαβάζοντας την ιστορία των προηγούμενων), όταν άκουσα για την αλλαγή του χαρακτήρα μου έκατσε λίγο βαριά μιας και περίμενα και τον Nero πάλι ως παρέα στο γραφείο του Devil may cry να τρώει πίτσα μαζί με τον Dante(και να τσακώνονται για το ποιος θα πάρει το τελευταίο κομμάτι).Αφού το ξεπέρασα αυτό μετά ήρθε το ερώτημα ...απλό prequel ή καθαρό reboot? Η απάντηση δόθηκε όταν
Spoiler:

Και έδειχνε όμορφα σαν το μεγάλο prequel με το σκηνικό της περούκας και τα ασπρισμένα μαλλιά απο το devil trigger.
Ο καινούριος Dante τώρα αρκετά συμπαθητικός, αλλά θα διάλεγα τον παλιό άμα μου δινόταν η ευκαιρία.Τα αστεία και ο σαρκασμός του παλιού απλά δεν συγκρίνονται.
Spoiler:


Σχετικά εύκολο το παιχνίδι στην normal δυσκολία.Μόλις μπεις στο son of sparda σκουρένει η κατάσταση ευτυχώς.Όμορφος και καλοφτιαγμένος ο κόσμος του χωρίς bugs αν εξαιρέσεις την εκνευριστική A.Ι. κάποιες φορές όπως με την περίπτωση των tyrant που ακούστηκε και πιο πάνω.
Θα συμφωνίσω με τους απο πάνω για την πανερμορφή ιδέα της Limbo.Γενικά όλη η πίστα άλλαζε τρομερά με το πέρασμα στην Limbo και το σκηνικό ταίριαζε απίστευτα με την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού.Η μουσική επίσης πετυχαίνει τον σκοπό της με την dubstep των Noisia να δίνει ατμόσφαιρα στο exploring και τον combichrist να δίνει πόνο με την metal του την ώρα που έπρεπε να τραβήξεις όπλο.
Αγαπημένο κομμάτι το fallen apart(combichrist) που παίζει στα πιό πολλά mob fights από πίσω.

Τώρα για το "combat grid".Τα melee όπλα τα βρήκα αρκετά όμορφα και χρήσιμα ανάλογα την περίπτωση.Ειδικά όταν είχα πολλά πολλούς αντιπάλους λάτρευα να τους μαζεύουν όλους με το aquilla και να πετάω έξω το Osiris, το scythe (που λανθασμένα ανέφερε ο Νίκος ως τσεκούρι) για ατελείωτο θέρισμα.Επίσης μου άρεσε το να πετάω τους εχθρούς κάτω από την πίστα με το Arbiter.Σχετικά άσχρηστα όλα τα range weapons με εξαίρεση κάποιες λειτουργίες/upgrade τους(πραγματικά χρήσιμα τα βελάκια που έσκαγαν στην αντιμετώπιση των tyrants και μου άρεσε να chargarο τo ricochet bullet όσο βάραγα κάποιο boss για έξτρα damage)
θα συμφωνίσω με τους απο πάνω για την πανερμορφή ιδέα της Limbo.Σε πολύ ωραία σημεία όλες οι ψυχές,τα κλειδιά και οι πόρτες.Ούτε τρομερά εύκολο να τις βρείς αλλά ούτε και εξοφρενικά δύσκολο(με εξαίρεση ενα χρυσό κλειδί και μία ψυχή που ήθελαν το enemy step ability για να τα πάρεις και έφαγα λίγο χρόνο για να το πάρω είδηση).
Από τα boss μου άρεσαν σχετικα όλα .Περισσότερο ο vergil για την όμορφη μάχη, και η succubus γιατί μου θύμιζε την γιαγιά μου να ragerarei και ψώφαγα στο γέλιο.Αν και το πιό δύσκολο ήταν ο junior με την Lilith.

Συνολικά το παιχνίδι για εμένα πέτυχε τον σκοπό του.Το απόλαυσα και χόρτασα hack & slash,αν μη τι άλλο ΈΧΕΙ GETSUGA TENSHOU!!!!!
7/10
Θα ήθελα όμως ακόμα έναν συνδυασμό για κάθε melee όπλο για πιο μεγάλη ποικιλία στα combo που μπορείς να βγάλεις.
Spoiler:

Posted Image


#10 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 posts

Posted 19 February 2013 - 23:39

Γενικά το game είχε γρήγορο combat, very good flow during combos, ίσως και καλύτερους διαλόγους από αυτούς που μας είχε συνηθίσει το franchise αν και το περίμενα λίγο πιο δύσκολο (πιο εύκολα προσβάσιμο, να μην χρειάζεται να το τερματίσω 7 φορές για να το παίξω σε ικανοποιητική δυσκολία).

Κατά τα άλλα θέλω να δω πως θα προχωρήσει το franchise.

#11 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 19 February 2013 - 23:43

Το platforming παραείναι εύκολο, πολύ αυτοματοποιημένο. Σπάνιο να πέσω σε κάποιον γκρεμό ή να χάσω το άρπαγμα με το αγγελικό μαστίγιο.


Όλοι μου οι θάνατοι από πτώσεις μετά από αποτυχημένο platforming προέκυψαν :--DDDDD: D
Οκ βέβαια αυτό το πρόβλημα το έχω με πολλά γκέημς, είμαι ανυπόμονος στα σημεία χωρίς δράση και κάνω βλακείες

Και για το πρώτο ποστ που είπες πως βρίσκεις όλα τα όπλα πλην δύο άχρηστα, δεν ισχύει καθόλου. Πάντοτε το Rebellion/Alastor/Force Edge/οτιδήποτε ήταν ο τέλειος συνδυασμός damage, range και ταχύτητας. Επίσης το Aquila δεν κάνει πολλή ζημιά, αλλά είναι τόσο καλό στο crowd control που πολλοί το θεωρούν broken. Σίγουρα δεν τα λες άχρηστα. Τα popeye arms ποτέ δε μου άρεσαν, πολύ αργά και με μικρό moveset. Πέρα από το parrying στους Dreamwalkers, το χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά για filler μια στο τόσο στο έδαφος, αλλά και στον αέρα χτυπώντας με το τρίγωνο και ξαναπιάνοντας τον αντίπαλο με demon pull. Θα ήταν ΠΟΛΥ πιο χρήσιμο αν απλά έβαζαν Killer Bee/Starfall, homing aerial attack από τα προηγούμενα games που επιτρέπει εύκολο jcing και δεν κάνει ground τον αντίπαλο αμέσως on hit. Αυτό είναι το βασικότερο πρόβλημά του, δε σου επιτρέπει να κρατήσεις τον αντίπαλο κοντά σου ή έστω σε κάποια ελεγχόμενη κατάσταση όπως το Arbiter που προσφέρει ground bounce. Angel weapons τα καλύτερα βέβαια ασυζητητί

Νίκε κε ζένιθ αν δε σχεδιάζετε να πιάσετε την ορίτζιναλ τετραλογία ποτέ, κάντε τουλάχιστον τη χάρη στον εαυτό σας και παίξτε το special edition του 3. Απίστευτο βάθος, που αν το δουλέψει ο καθένας θα καταλάβει πως μιλάμε για ένα από τα καλύτερα βιντεοπαιχνίδια στην ιστορία. VISUAL ENTERTAINMENT
Υπάρχει και pc version με καλύτερα γραφικά και fps, επίσης επιτρέπει mods κάτι που χαίρομαι στο DmC παρόλο που βάζω μόνο retextures

Επίσης δεν ξέρω αν έχει ασχοληθεί κανείς αρκετά, αλλά πώς βρίσκετε το jump canceling εδώ; Μοιάζει πολύ με το παλιό γνωστό jc, αλλά παράλληλα είναι διαφορετικό and it's throwing me off
Συγκεκριμένα νιώθω πως δε μου δίνει πάντα τον έλεγχο που θα ήθελα- συχνά ας πούμε κάνω jc no problem, αλλά στη συνέχεια πολλές φορές αργεί αρκετά να κάνει cancel το jump animation σε κάτι άλλο.
Ugh θα προτιμούσα να ήταν ακριβώς ίδιο με τα 3 και 4 ή τελείως διαφορετικό, η προσαρμογή θα ήταν ευκολότερη
Απο΄κεί και πέρα θαρρώ πως δεν έχει και ΤΟΣΗ χρησιμότητα, λόγω των αλυσίδων. Still intrinsic to the system βέβαια, αλλά δεν φαίνεται αναγκαίο να χρησιμοποιείται σε τέτοιο βαθμό.

Ψήνομαι κάποια στιγμή που θα νιώθω πιο άνετος να κατεβάσω φραψ και να φτιάσω ένα μικρό combo video, pls support give lots of dollars


Edit για τον από πάνω
Μόνο 2 playthroughs χρειάζεσαι για να ξεκλειδώσεις το DMD lole

Edited by Putin, 19 February 2013 - 23:46.

HnH5aB0.jpg


#12 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 19 February 2013 - 23:53

lol popeye arms Ο σχεδιασμός των αγγελικών όπλων είναι πολύ "καθαρός" για τα γούστα μου. Δεν θυμίζουν εργαλεία φόνου αλλά εκθέματα μουσείου. Τα δαιμονικά είναι brutal.

Ντιεμσι 3 θα δοκιμάσω, θενκς για τη πρόταση και βίντεο να βγάλεις θα κάνω λάηκ και σαμπσκράημπ.

Ξέχασα να αναφέρω ότι μου αρέσει πολύ η εικόνα στο κεντρικό μενού. Έτσι όπως κινούνται αν και φαίνονται στατικοί μου θύμισε Soul Reaver(το αναφέρω πάλι, σας έπρηξα ε).

Edited by Nikos1451, 19 February 2013 - 23:57.


#13 Fallen_Mpougatsa

Fallen_Mpougatsa

    Aku soku zan

  • Members
  • 1,889 posts

Posted 20 February 2013 - 00:49

Don't speak the forbidden words dude (soul reaver), just don't.

Όποιος δεν το έχει παίξει το 3 να πάει να το κάνει γρήγορα. Ειίναι απλά υπέροχο.

Θα συμφωνήσω για τα όπλα των αγγέλων. Γενικώς αυτή η ωραιοποίηση των πάντων, με ό,τι είχε να κάνει με τους αγγέλους και το τάγμα τους. Συμφωνώ με το "καθαρά" και με το πως θα εξελιχθεί το franchise. Για την ακρίβεια, δε θέλω στο επόμενο να δω τον Vergil σαν μεγάλο κακό, θα είναι πολύ αναμενόμενο.

(Μια εξομολόγηση: την πρώτη φορά που είδα τον Dante στο μενού, δεν είχα δει τον άγγελο εκεί κάτω οπότε φανταστείτε τι νόμιζα ότι έκανε)

setsaito_zpsbkmhagqd.jpg
_____________

Set by Kai


#14 zennith666

zennith666

    Oh boy,more trouble...

  • Members
  • 1,226 posts
  • LocationAthena

Posted 20 February 2013 - 10:44

Μπουγάτσα πρέπει να περιμένεις το DLC με το Vergil's downfall καθομενή σε αναμένα κάρβουνα.

Edited by zennith666, 20 February 2013 - 10:44.

Posted Image


#15 1451

1451

    .

  • Members
  • 2,585 posts

Posted 20 February 2013 - 18:28

Έδειρα άλλο ένα boss.
Spoiler:


Προχωράω αργά και σταθερά, δεν βιάζομαι να το τερματίσω. Αν και διασκεδαστικό το παιχνίδι, δεν έχει τον εθισμό άλλων τίτλων(Bastion μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό) ίσως έχει να κάνει βέβαια και με την αδυναμία μου στα rpgs. Γενικά δεν με ενοχλεί η μικρή διάρκεια σε ένα παιχνίδι, αν η εμπειρία που προσφέρει είναι αξιομνημόνευτη.



Also tagged with one or more of these keywords: action, demon, poser, ninja theory, capcom