Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
* * * * * 13 Ψήφοι

Attack on Titan | Shingeki no Kyojin

spring 2013 Wit Studio Production IG Action Shounen Post apocalyptic Military

  • Please log in to reply
697 replies to this topic

#136 Kite

Kite

    Starting...

  • Members
  • 54 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Μάιος 2013 - 01:00

Το 3DCG δεν το μετράω.

Το 3D σε anime ειναι αυτο που τα κανει λιγοτερο διαχρωνικα. Οπως με ξερουν πολοι, σηχενομαι το 3D στα anime! Παλιονει παρα πολυ γρηγορα, και σχεδων οποτε χρησιμοποιητε, βγαζει ματι σε σχεσει με το υπολιπο hand-drawn σχεδιο.
Στο Attack on Titan ευτιχως ειναι καπως κριμενο και περιοριζετε σε ορισμενες σκινες, οπως στο background οταν οι χαρακτιρες το παιζουν Spiderman, και σπανια σε κανα εργαλιο, οποτε με μιση καρδια μπορω να το συνχωρισω και να κανω πως δεν το'δα. Αν ομως φτιαξεις μια σειρα με mecha, και εχει τα ιδια τα mecha που ειναι το κεντρο της σειρας να ειναι 3D, τοτε η σειρα παει κατα διαολου!
Αν κανους τα mechas με CG, ειναι λογικο να περισεβει δυναμικο για το non-CG animation των ανθρωπων, μα το CG εξακολουθει να ειναι μια φτινη λυση, και να μειωνει την γενικη ποιοτιτα του anime!

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Kite: 10 Μάιος 2013 - 01:04

Δημοσιευμένη  εικόναΔημοσιευμένη  εικόνα
Person1: "Εγώ είμαι Otaku."
Person2: "Κι εγώ είμαι ο Τάκης..."

#137 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1.906 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Μάιος 2013 - 01:16

Το 3D σε anime ειναι αυτο που τα κανει λιγοτερο διαχρωνικα. Οπως με ξερουν πολοι, σηχενομαι το 3D στα anime! Παλιονει παρα πολυ γρηγορα, και σχεδων οποτε χρησιμοποιητε, βγαζει ματι σε σχεσει με το υπολιπο hand-drawn σχεδιο.
Στο Attack on Titan ευτιχως ειναι καπως κριμενο και περιοριζετε σε ορισμενες σκινες, οπως στο background οταν οι χαρακτιρες το παιζουν Spiderman, και σπανια σε κανα εργαλιο, οποτε με μιση καρδια μπορω να το συνχωρισω και να κανω πως δεν το'δα. Αν ομως φτιαξεις μια σειρα με mecha, και εχει τα ιδια τα mecha που ειναι το κεντρο της σειρας να ειναι 3D, τοτε η σειρα παει κατα διαολου!
Αν κανους τα mechas με CG, ειναι λογικο να περισεβει δυναμικο για το non-CG animation των ανθρωπων, μα το CG εξακολουθει να ειναι μια φτινη λυση, και να μειωνει την γενικη ποιοτιτα του anime!


Ότι είπε + το γεγονός ότι τα αξονομετρικά περιστροφικά των χαρακτήρων του kyojin ενώ χοροπηδάνε είναι δεκάδες φορές πιο δύσκολα και απαιτητικά να γίνουν animated από οτιδήποτε είχε μέσα το gargantia σε όλα του τα επεισόδια μαζί.

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Six Winged Angel: 10 Μάιος 2013 - 01:16


#138 Erebos

Erebos

    Farewell remorse; all good to me is lost. Evil, be thou my good.

  • Members
  • 1.855 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Μάιος 2013 - 03:34

Ότι είπε + το γεγονός ότι τα αξονομετρικά περιστροφικά των χαρακτήρων του kyojin ενώ χοροπηδάνε είναι δεκάδες φορές πιο δύσκολα και απαιτητικά να γίνουν animated από οτιδήποτε είχε μέσα το gargantia σε όλα του τα επεισόδια μαζί.


Σπάσε τα 2 anime καρέ-καρέ να δεις ποιο έχει πιο λεπτομερές animation.
Το γρήγορο action με τα δεκάδες cuts στις σκηνές με το 3D gear δεν σημαίνει αυτομάτως καλό animation.
Δημοσιευμένη  εικόνα
Δημοσιευμένη  εικόνα

#139 Kite

Kite

    Starting...

  • Members
  • 54 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Μάιος 2013 - 10:08

Σπάσε τα 2 anime καρέ-καρέ να δεις ποιο έχει πιο λεπτομερές animation.
Το γρήγορο action με τα δεκάδες cuts στις σκηνές με το 3D gear δεν σημαίνει αυτομάτως καλό animation.

Δεν διαφονω οτι το Gargantia εχει καλιτερο animation στις anime σκινες.
Αυτο που λεω ειναι οτι το καλο τους animation οφηλετε στο γεγονος οτι κανουν τις μαχες τους με CG που ειναι πιο φτηνο, πιο γρηγορο και κατα πασα πηθανοτιτα γηνετε απο διαφορετικη ομαδα απο τους 2D animators. Ειναι λογικο λυπων να τους περισεβει χρωνος και animators για να κανουν polish τις anime σκινες, οταν τα πιο περιπλοκα (και συμαντικα) κοματια της σειρας δεν ειναι anime.
Δημοσιευμένη  εικόναΔημοσιευμένη  εικόνα
Person1: "Εγώ είμαι Otaku."
Person2: "Κι εγώ είμαι ο Τάκης..."

#140 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1.906 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Μάιος 2013 - 10:46

Σπάσε τα 2 anime καρέ-καρέ να δεις ποιο έχει πιο λεπτομερές animation.
Το γρήγορο action με τα δεκάδες cuts στις σκηνές με το 3D gear δεν σημαίνει αυτομάτως καλό animation.


Μην με κάνεις να κάνω εγχείρηση στο αγαπημένο μου anime της season (gargantia) απλά για να στο αποδείξω :P Δεν σκέφτεσαι με βάση το σύνολο του θέματος. Στο shingeki δεν είναι ο αριθμός των frames που το κάνει να ξεχωρίζει όσο η πολυπλοκότητα του key animation! To gargantia έχει απλά καλύτερo animation απλωμένο σε όλες τις κατά κύριο κανόνα still σκηνές του με τους χαρακτήρες και κάτι τρέχει στα γύφτικα! It simply doesn't have the balls to make an action scene like that. Ο αριθμός των frames σε still σκηνές δεν μου λέει τίποτα για το κύρος του animation production γιατί το κάνει και η γιαγιά μου. Εφόσων στην I.G. έχουνε βρει την εύκολη λύση που είναι το (σάπιο) 3D για τα mecha (γιατί εδώ που τα λέμε ακόμα και το valvrave καλύτερο 3D έχει), αν δεν είχαν άνω του μετρίου animation στις υπόλοιπες σκηνές θα ήταν αδικαιολόγητοι από πλευράς animation.

#141 Erebos

Erebos

    Farewell remorse; all good to me is lost. Evil, be thou my good.

  • Members
  • 1.855 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Μάιος 2013 - 11:30

Δεν διαφονω οτι το Gargantia εχει καλιτερο animation στις anime σκινες.
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif]Αυτο που λεω ειναι οτι το καλο τους animation οφηλετε στο γεγονος οτι κανουν τις μαχες τους με CG που ειναι πιο φτηνο, πιο γρηγορο και κατα πασα πηθανοτιτα γηνετε απο διαφορετικη ομαδα απο τους 2D animators. Ειναι λογικο λυπων να τους περισεβει χρωνος και animators για να κανουν polish τις anime σκινες, οταν τα πιο περιπλοκα (και συμαντικα) κοματια της σειρας δεν ειναι anime.


Στον αντίποδα, όταν στο Shingeki όλες οι σκηνές εκτός από τις σκηνές με το 3D gear έχουν από 3 key frames μόνο, λογικό είναι να αφιερώνουν όλο το χρόνο εκεί.

ΥΓ. Μάθε ορθογραφία ή βάλε spell checker γιατί μου βγήκαν τα μάτια...

Μην με κάνεις να κάνω εγχείρηση στο αγαπημένο μου anime της season (gargantia) απλά για να στο αποδείξω :P Δεν σκέφτεσαι με βάση το σύνολο του θέματος. Στο shingeki δεν είναι ο αριθμός των frames που το κάνει να ξεχωρίζει όσο η πολυπλοκότητα του key animation! To gargantia έχει απλά καλύτερo animation απλωμένο σε όλες τις κατά κύριο κανόνα still σκηνές του με τους χαρακτήρες και κάτι τρέχει στα γύφτικα! It simply doesn't have the balls to make an action scene like that. Ο αριθμός των frames σε still σκηνές δεν μου λέει τίποτα για το κύρος του animation production γιατί το κάνει και η γιαγιά μου. Εφόσων στην I.G. έχουνε βρει την εύκολη λύση που είναι το (σάπιο) 3D για τα mecha (γιατί εδώ που τα λέμε ακόμα και το valvrave καλύτερο 3D έχει), αν δεν είχαν άνω του μετρίου animation στις υπόλοιπες σκηνές θα ήταν αδικαιολόγητοι από πλευράς animation.


Ποιο πολύπλοκο key animation μωρέ?? Δες τις σκηνές καρέ-καρέ να δεις τί οικονομία κάνουν στα key frames.
Αν λες το CG του Gargantia σάπιο, τότε τα τετράγωνα CG blocks της πόλης του Shingeki όταν κάναν τις ταρζανιές τί είναι?

Δεν το συνεχίζω άλλο, όποιος έχει μάτια βλέπει.
Δημοσιευμένη  εικόνα
Δημοσιευμένη  εικόνα

#142 mono

mono

    Ελιτίστρια

  • Global Mods
  • 4.147 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Μάιος 2013 - 11:42

ΥΓ. Μάθε ορθογραφία ή βάλε spell checker γιατί μου βγήκαν τα μάτια...


@Kite η αλήθεια είναι ότι θα βόλευε να βάλεις ένα spell checker γιατί μερικές λέξεις δεν τις καταλαβαίνω καν. Για όποιο λόγο και αν δεν γράφεις ορθογραφημένα, που δεν είναι της παρούσης και είναι δικό σου θέμα, θα το εκτιμούσα αν είχες την δυνατότητα να προσέχεις λίγο παραπάνω τα posts σου. Δεν έχουμε κάποιο κανόνα για την ορθογραφία στο φόρουμ απλά είναι κάτι που θα έκανε τη ζωή μας πιο εύκολη.

@Erebos I know where you are coming from αλλά θα σε παρακαλούσα θερμά να είσαι κάπως πιο ευγενικός στις παρατηρήσεις σου στα άλλα μέλη.

xbJ3b2w.jpeg


#143 Kite

Kite

    Starting...

  • Members
  • 54 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Μάιος 2013 - 12:39

Συγνωμη μα ειμαι δυσλεξικος. Οταν γραφω με ορθωγραφο μου περνει παρα πολη ωρα, και στο animeplanet που ειμουν πρην το ειχαν απλα αποδεχτει.
Δημοσιευμένη  εικόναΔημοσιευμένη  εικόνα
Person1: "Εγώ είμαι Otaku."
Person2: "Κι εγώ είμαι ο Τάκης..."

#144 Pirate King

Pirate King

    Anime Freak

  • Members
  • 429 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Μάιος 2013 - 12:53

Δεν κατάλαβα γιατί να το σπάσεις καρέ-καρέ για να δεις αν είναι καλο το animation, καρέ καρέ θα δεις το anime?
Αν φαίνεται ωραίο στο μάτι κυλώντας κανονικά ο χρόνος τότε είναι ωραίο animation τόσο απλό.

#145 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1.906 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Μάιος 2013 - 14:10

@Erebos, τρολλάρεις, έτσι δεν είναι?

Το Shingeki no Kyojin χρησιμοποιεί το CG με τον τρόπο που του αρμόζει. Το βάζει στα backgrounds ΜΟΝΟ και αυτό μάλιστα σε σκηνές στις οποίες δεν είναι το επίκεντρο, με λίγα λόγια είναι ένας πετυχημένος τρόπος που δεν πειράζει ούτε καν εμένα που έχω μεγάλη λόξα με το 3D. To mech του gargantia μόνο blend δεν κάνει λόγω κακής χρήσης των frames του animation του, εκτός από τις περιπτώσεις στις οποίες στέκεται ακίνητο. Δεν πείθει (παρότι στο πρώτο επεισόδιο φαίνονταν καλύτερο). Και με την πολυπλοκότητα εννοώ πως τα key frames είναι πολύ περισσότερα απ' ότι σε οποιαδήποτε σκηνή του gargantia, γιατί χρειάζεται να είναι πολύ περισσότερα!

αλλά όχι, εσύ θέλεις σύγκριση frame προς frame. Γνωρίζεις πως όλα τα πάνω κάτω anime τρέχουν στο ίδιο format έτσι? 24 fps κίνηση Frame παρά Frame σε σωστές σκηνές. Με άλλα λόγια ο αριθμός των frames είναι ΙΔΙΟΣ. To κενό μεταξύ drawn positions έχει να κάνει με τους χρόνους στους οποίους θέλεις να εκτελείται η κίνηση. Με άλλα λόγια μια γρύγορη κίνηση (όπως αυτές που βλέπουμε στο kyojin) προφανώς και θα έχει μεγαλύτερο spacing αλλιώς θα φαινόταν σε slow motion! Η διαφορά είναι πως στο shingeki no kyojin σε απαιτητικές σκηνές, υπάρχει διαφορά κίνησης ακόμα και σε διαφορά ενός frame, ενώ στο gargantia σε αντίστοιχες σκηνές (οι οποίες δεν υπάρχουν) θα βρεις μέχρι και 3 frames στατικά! Δεν με πιστεύεις? τσεκαρέ το. Επίσης οι animation heavy σκηνές του Kyojin κρατάνε και 1 και 2 και 3 και 4 (!) δευτερόλεπτα, την στιγμή που για το Gargantia μιλάμε για μερικά κλάσματα δευτερολέπτων αστείων σκηνών? Θα μας τρελάνεις?

Και επειδή μάτια έχουμε όπως λες

[youtube='http://www.youtube.com/watch?v=ZcURve9mZ20'[/youtube]

ιδιαίτερη έμφαση δώσε στο 0:33-0:35 και στο 1:04-1:08

Σε προκαλώ να μου βρεις οποιαδήποτε σκηνή μέσα στο gargantia αντάξιας ποιότητας. Try it.

Μιλάμε για ποιότητα animation που θα μπορούσε να συγκριθεί ακόμα και animation movies όπως αυτή του Rebuild of Evangelion (με τη διαφορά πως το rebuild π.χ. έχει animation τέτοιας ποιότητας και καλύτερης σε πολύ περισσότερες σκηνές). Ρευστή κίνηση, τα πάντα κουνιούνται αξονομετρικά και προοπτικά, ζωντανά, (το πιο δύσκολο πράγμα για να γίνει animated = slow motion, δηλαδή ο γίγαντας, και περιστροφική αξονομετρική κίνηση σε βάθος και αυτό το anime τα συνδυάζει και τα 2 μαζί!) και εσύ μου μιλάς για gargantia?! Ακούγεται τόσο πολύ σαν βλασφημία που δεν μπορώ ούτε να γελάσω.

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Six Winged Angel: 10 Μάιος 2013 - 14:28


#146 Kite

Kite

    Starting...

  • Members
  • 54 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Μάιος 2013 - 14:34

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZcURve9mZ20[/youtube]

ιδιαίτερη έμφαση δώσε στο 0:33-0:35 και στο 1:04-1:08

Σε προκαλώ να μου βρεις οποιαδήποτε σκηνή μέσα στο gargantia αντάξιας ποιότητας. Try it.

Μακαρι οι ταινιες το Berserk να ηταν τοσο καλα δουλεμενες. Αντι γι'αυτο, εκινες ειναι 90% CG και βγαζουν ματι.
Δημοσιευμένη  εικόναΔημοσιευμένη  εικόνα
Person1: "Εγώ είμαι Otaku."
Person2: "Κι εγώ είμαι ο Τάκης..."

#147 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1.740 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Μάιος 2013 - 15:52

ErebosΕιπαμε δεν σαρεσει το Shingeki no Kyojin αλλα η σκηνες μαχης εχουν οντως γαμματη ποιοτητα στο ανιμετιον...Ειναι σε επιπεδα ανιμε ταινιας πραγματικα...Οπως ειπε και ο Kite μακαρι η ταινιες του Berserk να ητανε ετσι.Δεν λεω οτι ειναι παντα τελειο το ανιμετιον αλλα σε πολλες σκηνες ειναι πραγματικα Φ-Ο-Β-Ε-Ρ-Ο!!!

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Itachi Akatsuki: 10 Μάιος 2013 - 15:55

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#148 Erebos

Erebos

    Farewell remorse; all good to me is lost. Evil, be thou my good.

  • Members
  • 1.855 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Μάιος 2013 - 16:50

Και επειδή μάτια έχουμε όπως λες

[youtube='http://www.youtube.com/watch?v=ZcURve9mZ20'[/youtube]

ιδιαίτερη έμφαση δώσε στο 0:33-0:35 και στο 1:04-1:08


Και οι δύο σκηνές κλασικές περιπτώσεις camera (projection) mapping. Τα CG backgrounds δημιουργούν την ψευδαίσθηση του "ομαλού" animation που λες.
Δημοσιευμένη  εικόνα
Δημοσιευμένη  εικόνα

#149 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1.906 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 10 Μάιος 2013 - 17:08

Και οι δύο σκηνές κλασικές περιπτώσεις camera (projection) mapping. Τα CG backgrounds δημιουργούν την ψευδαίσθηση του "ομαλού" animation που λες.


Μήπως σου διέφυγε ο titan στη δεύτερη σκηνή ο οποίος πιάνει όλο το background? Στην μεθεπόμενη σκηνή που το background είναι στατικό και το animation εξακολουθεί να πετάει ισχύει και πάλι το mapping? 0:19 και αυτό CG είναι?

Αλλά πίστευε ότι θες, δεν θα συνεχίσω διότι και μόνο που υπερασπίζομαι τόσο το Shingeki no Kyojin έστω και για προφανή πράγματα με πιάνει λίγο το στομάχι μου.

#150 freak27

freak27

    Sparking

  • Members
  • 622 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 12 Μάιος 2013 - 14:52

Μια σημαντικη ερωτηση. Το pacing πως παει? Θα το καταστρεψουν βαζοντας filler ending και μετα drop forever, ή εχει υλικο το manga και απλα θα κοπει με cliffhanger?
Δημοσιευμένη  εικόνα



Also tagged with one or more of these keywords: spring 2013, Wit Studio, Production IG, Action, Shounen, Post apocalyptic, Military