Jump to content


Community Status Updates


Photo

Melkor → Sunabouzu

hehe, arigatou Sunabouzu-san :P
Jan 07 2009 12:19
Photo

valadorn → karkas

Ελα ρε Καρκα.Κατ'αρχην Χρόνια Πολλα γιατι εφτασε 2009 ώσπου να απαντησω..Στην ιδια κατασταση ειμαι και εγω.Ξεκουραστηκα λιγο στις διακοπες.Για D&D καλη η ιδεα αλλα μας εφυγε ο Dexter...Πάντως αν εχεις MSN στειλτο μου με SMS να τα λέμε που και που..
Jan 07 2009 10:59
Photo

Seirios → Anelis

[url=http://www.youtube.com/watch?v=Yt1tTWFDch0]YouTube - The Song of the Sun - Mike Oldfield[/url] den kserw giati apla variemai
Jan 07 2009 05:52
Photo

Phantom Duck → Dxs

Δεν είναι δύσκολο, απλώς κάνε quote σε ένα post που έχει έναν πίνακα και δες τον κώδικα [URL]http://www.anime.gr/forums/play-post/3717-anime-gr-heal-hurt-game-300.html#post268865[/URL] Με λίγα λόγια πάει κάπως έτσι [.table="head"]όνομα στήλης 1 | Όνομα στήλης 2 | Όνομα στήλης 3 | Όνομα στήλης 4 αντίστοιχο της 1ης στήλης | ...της 2ης στήλης | της 3ης στήλης | της 4ης στήλης αντίστοιχο της 1ης στήλης | ...της 2ης στήλης | της 3ης στήλης | της 4ης στήλης αντίστοιχο της 1ης στήλης | ...της 2ης στήλης | της 3ης στήλης | της 4ης στήλης αντίστοιχο της 1ης στήλης | ...της 2ης στήλης | της 3ης στήλης | της 4ης στήλης [./table] κλπ κλπ Απλώς θα το κάνεις χωρίς τις τελείες που έχω βάλει στα tags []
Jan 07 2009 05:03
Photo

Dxs → Phantom Duck

Hi :) Μηπως μπορεις να μου εξηγησεις πως φτιαχνουμε πινακες?
Jan 07 2009 04:03
Photo

animeotaku07 → miko-chin

lol ^.- ειστε και σεις fangirl ;D τρελη για το Bleach & Vampire Knight!!! Μαρεσουν πολυ οι Toshiro, Urahara, Ulquiora, Grimmjow, και ΕΙΔΙΚΑ τον Zero!!! στην αρχη ειμουν τρελη και για τον Kaname... screw him now =.=
Jan 07 2009 02:55
Photo

Erisadesu → Adventurer

Λοιπόν η καλύτερη ευχή που μπορώ να σου δώσω για την γιορτή σου είναι ένα ...Άντε ...ήσου :P:P και ότι επιθυμείς λολ Να χαίρεσαι το όνομα σου βλήμα.
Jan 07 2009 02:10
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Jiraiya

big breast junkie? hahahahaha αμαν.. κλασσικος ero-sennin :P
Jan 07 2009 00:01
Photo

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

βασικα δεν την θυμαμαι την αποψη σου για τον Γκαρα! μα ναι δεν ειναι πολυ ελεος? Σε ενα αλλο φορουμ τη βρηκα και δεν ημουν σιγουρη τι ακριβως ηταν αυτο που εδειχνε. Σοβαρα τωρα, ειχα μια υποψια την οποια μου επιβεβαιωσατε εσεις εδω μεσα :P
Jan 06 2009 23:55
Photo

Seirios → miko-chin

xaxaxaxa eleos....
Jan 06 2009 23:46
Photo

Seirios → Tsunade-sama

kala an einai gia mena......kala den skopevw na pethanw akoma...exw polu kosmo na vasanisw....mouaxaxaxa ta ypoloipa ta vriskoume...mporw ama thes na kanw kai ton kaname kai ton zero...den exw provlhma
Jan 06 2009 23:45
Photo

Seirios → miko-chin

καλοοοοοοοοοοοοο δλδ 3η σεζόν???
Jan 06 2009 22:56
Photo

aXxXeL → ssj2sanji

αδελφει καταρχην γεια XD ειδα σε ενα ποστ σου για το ανιμε τοπ 10 να λες fairy tail εχει βγει και σε ανιμε?:oo:
Jan 06 2009 22:55
Photo

aXxXeL → ssj2sanji

αδελφει καταρχην γεια ειδα σε ενα ποστ σου για το ανιμε τοπ 10 να λες fairy tail εχει βγει και σε ανιμε?
Jan 06 2009 22:53
Photo

Seirios → Tsunade-sama

αυτό είναι βαρυ που είπες τώρα.... να σου πω,θεσ να κανω εγώ τον κανάμε και εσύ την γιούκι, μπορείς να κάνεις και την ρούκα επίσης..??έτσι το δέχομαι
Jan 06 2009 22:52