Community Status Updates
Seirios → Umi no Ossan
re sy xroniares meres,gia afto den vazw deadlines...tora pou teleiosan oi giortes tha vazw...
Jan 07 2009 16:17
LCF89 → Yunancy
ελα μωρε... σκεψου οτι ερχεται το σχολειο και να καταλαβεις ποσο τυχερη ησουν που δεν πηγαινες τοσο καιρο, εστω και χαλια που ειπε οτι ησουν
Jan 07 2009 15:09
odin
→
roriconfan
Βρε roriconfan,ασε και κανεναν αλλον να σταυρωσει κουβεντα [URL="http://www.anime.gr/forums/anime-%C3%E5%ED%E9%EA%DC/6330-%D6%FD%EB%E1-%EA%E1%E9-%F3%F7%DD%F3%E5%E9%F2-%F3%F4%E1-anime-manga-new-post.html"]εδωπερα[/URL],εχεις ηδη 15 posts σε ενα thread που αριθμει κατι λιγοτερο απο 3 σελιδες.Αν και αυτο ειναι προφανως απορροια του οτι σε ορισμενα threads εδω μεσα απλα εσυ μιλας και αλλοι σχολιαζουν (γεγονος που μαλλον σε blog φερνει,και οχι σε forum) πραγματικα καταστρεφει την συζητηση (ενιοτε την εκτροχιαζει πριν την καταστρεψει).Χαρακτηριστικο παραδειγμα αυτου ειναι η εξης φραση:
[I]Υπάρχει κάποια απορία σου, διαφωνία σου ή κάτι να προσθέσεις σε όσα είπα;[/I]
λες και το thread εχει σκοπο να εξετασει την δικη σου γνωμη:bahhh:
Jan 07 2009 14:44
miko-chin → animeotaku07
καλά τώρα μ'έχεις στείλει...Και γω ακριβώς τους ίδιους λατρεύω...Ειδικά ο Grimmjow is so hot!!!Κοίτα τον Κάναμε απο την αρχή δεν τον συμπάθησα πολύ όπως και δεν λάτρεψα απο την αρχή τον Ζέρο.Μετά που δείχνουν τους αληθινούς εαυτούς τους είχα στον νού μου μόνο τον θεό Ζέρο.Γιατί για θεό πρόκειται....
Jan 07 2009 14:19
Cassiel → IlPalazzo
Χρόνια πολλά για την γιορτή σου και ότι επιθυμείς:hero:.Έλα και εσύ στο meeting το Σάββατο,Καμάρα 19:00:wis:
Jan 07 2009 13:49
Cassiel → Ianus
Χρόνια πολλά για την γιορτή σου και ότι επιθυμείς:hero:.Άντε έλα και στο meeting το Σάββατο,Καμάρα 19:00:wis:
Jan 07 2009 13:48
Dxs → gexion
Μπα η ευαχριστηση ειναι δικη μου :)
Απ' οτι ειδα δηλωσες και συμμετοχη, καλη επιτυχια λοιπον ^_^
Jan 07 2009 13:42
Umi no Ossan → Anelis
ΘΕΛΩ ΤΑ ΚΟΜΙΞ ΤΩΡΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:cry5::cry5::cry5:
Jan 07 2009 13:30
tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™
Η απόψη μου είναι ότι ο gaara είναι απίστευτα χάλιας.....
Αλλά σοβαρά τώρα μα ποιος πήγε και έφτιαξε τέτοιο sig(damn you fangirls).
Jan 07 2009 13:06
Glastenen → Erisadesu
τι φωτός μου βρήκες ωρέ?? οι παπαρατσαίοι δε μαφήνουν σε ησυχία!
Jan 07 2009 12:40


This status update has reached the maximum number of replies allowed
