Jump to content


Community Status Updates


Photo

Seirios → Tsunade-sama

aaaa pws kai mesa prwi prwi????
Jan 07 2009 16:19
Photo

Seirios → Umi no Ossan

re sy xroniares meres,gia afto den vazw deadlines...tora pou teleiosan oi giortes tha vazw...
Jan 07 2009 16:17
Photo

Kangel87 → the goblin

Ευχαιστώ για το add... Πως τα πέρασες τα χριστούγεννα?
Jan 07 2009 15:25
Photo

LCF89 → Yunancy

ελα μωρε... σκεψου οτι ερχεται το σχολειο και να καταλαβεις ποσο τυχερη ησουν που δεν πηγαινες τοσο καιρο, εστω και χαλια που ειπε οτι ησουν
Jan 07 2009 15:09
Photo

odinroriconfan

Βρε roriconfan,ασε και κανεναν αλλον να σταυρωσει κουβεντα [URL="http://www.anime.gr/forums/anime-%C3%E5%ED%E9%EA%DC/6330-%D6%FD%EB%E1-%EA%E1%E9-%F3%F7%DD%F3%E5%E9%F2-%F3%F4%E1-anime-manga-new-post.html"]εδωπερα[/URL],εχεις ηδη 15 posts σε ενα thread που αριθμει κατι λιγοτερο απο 3 σελιδες.Αν και αυτο ειναι προφανως απορροια του οτι σε ορισμενα threads εδω μεσα απλα εσυ μιλας και αλλοι σχολιαζουν (γεγονος που μαλλον σε blog φερνει,και οχι σε forum) πραγματικα καταστρεφει την συζητηση (ενιοτε την εκτροχιαζει πριν την καταστρεψει).Χαρακτηριστικο παραδειγμα αυτου ειναι η εξης φραση: [I]Υπάρχει κάποια απορία σου, διαφωνία σου ή κάτι να προσθέσεις σε όσα είπα;[/I] λες και το thread εχει σκοπο να εξετασει την δικη σου γνωμη:bahhh:
Jan 07 2009 14:44
Photo

miko-chin → animeotaku07

καλά τώρα μ'έχεις στείλει...Και γω ακριβώς τους ίδιους λατρεύω...Ειδικά ο Grimmjow is so hot!!!Κοίτα τον Κάναμε απο την αρχή δεν τον συμπάθησα πολύ όπως και δεν λάτρεψα απο την αρχή τον Ζέρο.Μετά που δείχνουν τους αληθινούς εαυτούς τους είχα στον νού μου μόνο τον θεό Ζέρο.Γιατί για θεό πρόκειται....
Jan 07 2009 14:19
Photo

Cassiel → Kon_Okami

Χρόνια πολλά για την γιορτή σου και ότι επιθυμείς:gn2:.
Jan 07 2009 13:53
Photo

Cassiel → IlPalazzo

Χρόνια πολλά για την γιορτή σου και ότι επιθυμείς:hero:.Έλα και εσύ στο meeting το Σάββατο,Καμάρα 19:00:wis:
Jan 07 2009 13:49
Photo

Cassiel → Ianus

Χρόνια πολλά για την γιορτή σου και ότι επιθυμείς:hero:.Άντε έλα και στο meeting το Σάββατο,Καμάρα 19:00:wis:
Jan 07 2009 13:48
Photo

Dxs → gexion

Μπα η ευαχριστηση ειναι δικη μου :) Απ' οτι ειδα δηλωσες και συμμετοχη, καλη επιτυχια λοιπον ^_^
Jan 07 2009 13:42
Photo

Dxs → Phantom Duck

Ευχαριστω ^^
Jan 07 2009 13:40
Photo

Umi no Ossan → Anelis

ΘΕΛΩ ΤΑ ΚΟΜΙΞ ΤΩΡΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry5::cry5::cry5:
Jan 07 2009 13:30
Photo

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Η απόψη μου είναι ότι ο gaara είναι απίστευτα χάλιας..... Αλλά σοβαρά τώρα μα ποιος πήγε και έφτιαξε τέτοιο sig(damn you fangirls).
Jan 07 2009 13:06
Photo

Glastenen → Erisadesu

τι φωτός μου βρήκες ωρέ?? οι παπαρατσαίοι δε μαφήνουν σε ησυχία!
Jan 07 2009 12:40
Photo

Glastenen → red pyramid

ευχαριστώ και επίσης!
Jan 07 2009 12:39