Community Status Updates
Kai → Fallen_Mpougatsa
Και, ναι! Το 6ο volume του Afterschool Charisma ταξιδεύει για Ελλάδα. Τ^Τ
Sep 06 2012 13:54
-
Fallen_Mpougatsa
Χα χα, ωραία, χαίρομαι που δε σε έχει εγκαταλείψει ακόμα!
Sep 06 2012 14:36 -
Kai
Ναι, είναι θαύμα
Sep 06 2012 14:43 -
Fallen_Mpougatsa
Loool, έλεος! Μόλις διάβασα τα σχόλιά σου! Ο μελισσούλος τη μελισσούλα! xD Τα υπόλοιπα από μήνυμα.
Sep 06 2012 14:50
Kai → Fallen_Mpougatsa
Ω, ξέχασα. Η ατάκα της ημέρας: "Τι να τα κάνεις τα cars αν δεν έχεις πού να παρκάρ'ς"
Sep 05 2012 21:06
-
Fallen_Mpougatsa
Οι Καστοριανοί ξέρουν τι λένε...! xD
Sep 05 2012 21:09 -
Kamen Tantei Zura
Και συγκεκριμένα ένα 7χρονο κοριτσάκι :p
Sep 05 2012 23:41 -
Fallen_Mpougatsa
Από μικρόκι από τρελό...
Sep 06 2012 07:12
Dorothy → Kai
Μάντεψε τι θυμήθηκα πάλι. http://www.youtube.com/watch?v=VaRemFBCAh4
Sep 05 2012 17:39
-
Kai
XD
Sep 05 2012 18:13 -
Kai
Πω, θυμάμαι όταν μου το είχες δείξει; Πού το θυμήθηκες αυτό; XD
Sep 05 2012 18:14 -
Dorothy
Το βρήκα σε κάτι παλιά favourites, και χάρη σ'αυτό έκατσα να ξαναδώ το Index, μιας και το Φεβρουάριο βγαίνει η σχετική ταινία. Γενικά κάνω rewatches τον τελευταίο καιρό.
Sep 05 2012 18:44
Kai → hatter
Σε παρακαλώ απέφυγε ποστ όπως το τελευταίο στο παιχνίδι. Έλλειπες, έπρεπε να φύγεις από ένα σημείο και μετά. Αν θέλεις να πεις κάτι, στη γενική συζήτηση μετά το τέλος του παιχνιδιού
Sep 04 2012 15:35
-
iristella
Σου έσβησα το ανάλογο post dear. :) Better luck next time.
Sep 04 2012 15:38
-
Kai
Nevermind, ανέλαβε η mod που σβήνει posts πιο γρήγορα και από την σκιά της XD
Sep 04 2012 15:39
-
Kai
Ψιλομάπα ο δίσκος, μόνο το δεύτερο μου άρεσε.
Sep 04 2012 18:54 -
Kamen Tantei Zura
Δεν ήταν τόσο καλός όσο περίμενα. Μόνο 4-5 τραγούδια μου άρεσαν.
Sep 04 2012 19:33 -
Kai
Εμένα πάλι μόνο 1
Sep 05 2012 00:10
redqueen → Kai
Μαζευτε την αδερφοκτονα....ειναι επικινδυνη !μην την αφηνετε να κυκλοφοραει στο δρομο :P
Sep 03 2012 19:27
-
redqueen
Ε τι να σου πω....οχι τι να σου πω....
καλα κι οι ανθρωποι γουρουνι στο σακι θα παρουν??
Sep 03 2012 22:30 -
Kamen Tantei Zura
Ό,τι και να λέτε, ο θάνατος μου ήταν προσεγμένος.
Sep 03 2012 22:42 -
Kamen Tantei Zura
Αλλά και πετυχημένος. Είμαι περήφανη για τον θάνατό μου.
Sep 03 2012 22:43
-
Fallen_Mpougatsa
Με βαψε η μαμά τα νύχια. Μόλις στεγνώσον θα πάω να γράψω~!
Sep 01 2012 21:47
Kai → Dorothy
Ναι, πλάκα-πλάκα τα έχω παρατήσει και τα δυο. Θα κάνω καμιά μέρα καμιά εμφάνιση να μιλήσουμε και για Koro-sensei
Sep 01 2012 19:59
-
Dorothy
Βλέπω την πιθανότητα να πάθει τίποτα a la Genuine(Neuro), και να γίνει φλογερό fangirl. Να χτυπάει πάλι ο Karasuma το κεφάλι του στον τοίχο.
Sep 01 2012 20:59 -
Kai
Και μόνο στα manga του Matsui οι φανς αποδέχονται τέτοιες αλλαγές με ανοιχτές αγκάλες. Θα πέσει και background story λογικά για να μείνει όριο μετά τα 18 κεφάλαια και μόλις τα περάσει θα οργανώσουμε διαδικτυακό πάρτι.
Sep 01 2012 21:06 -
Dorothy
Αμήν Παναγία μου. Είναι στα μισά, θα τα καταφέρει! Yes it can!
Sep 01 2012 21:15
Dorothy → Kai
Απαπα! Τι κακιά που είσαι. ΤΤ^ΤΤ Πέρα απ' την πλάκα όμως, δε μπαίνεις και msn/skype καθόλου να μιλήσουμε. Αφού το ξέρεις, ο χώρος δε με εμπνέει~
Sep 01 2012 19:55
Kai → Dorothy
Τ^Τ Καλά σου κάνω. Δέκα πακέτα χαρτομάντηλα και ένα χαρτί κουζίνας ξόδεψα χθες που ούτε κουβέντα δεν μου είπες.
Sep 01 2012 19:52
-
Kamen Tantei Zura
Ωραίο ήταν, αλλά δεν έβγαζε νόημα σε σχέση με το πλοτ της ταινίας
Sep 02 2012 19:16
-
Kai
Αφιερωμένο επειδή είδα ότι απέκτησες φανς
Aug 31 2012 18:50 -
GhostPrince
epic ava is always epic :P
Aug 31 2012 21:58 -
redqueen
πω με διχασες Και.... δν ξερω τι να βαλω!!!
Sep 01 2012 00:27


This status update has reached the maximum number of replies allowed
