Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Kai → Kamen Tantei Zura
Διαβάζω W7. Ποιο είναι το θέμα με τον Kaku; Εγώ τον Lucci αντιπάθησα. Από χαρακτήρες τον Iceberg πήγα αρκετά. Ο Franky άκυρος. Νομίζω πλησιάζω στο παρελθόν του.
Σεπ 30 2012 19:49
-
Kamen Tantei Zura
Αυτό είναι ωραίο το κομμάτι.
Ναι, τώρα πήρε μπρος. Κοντεύει να κατέβει
Σεπ 30 2012 20:04 -
Kamen Tantei Zura
Αυτό είναι πιο μετά, δεν σου δίνω spoilers
Σεπ 30 2012 20:06 -
Kamen Tantei Zura
Οι δύο δεν έχουν φρούτα αν προσέξεις, Kaku και Califa
Σεπ 30 2012 20:07
Kai → Kamen Tantei Zura
Κάτσε δες. Τέλειο: http://myanimelist.net/anime.php?id=2097
Σεπ 29 2012 20:22
-
Kamen Tantei Zura
Αυτή με τα ροζ μαλλιά στην αρχή νόμιζα ότι ήταν άνδρας και τρόμαξα. Πάλι καλά που την τσέκαρα
Σεπ 29 2012 22:02 -
Kai
Don't worry, o Moss Green είναι αυτό που ψάχνεις, δεν χρειάζεται ροζ μαλλιά.
Σεπ 29 2012 22:11 -
Kamen Tantei Zura
Oh god τι είναι αυτός; Θα το δω το μεσημέρι
Σεπ 30 2012 11:02
-
Kai
Από ένα σημείο και μετά η SigIkki σταμάτησε να αναρτεί κεφάλαια του Afterschool Charisma και μερικών ακόμα σειρών της, γι' αυτό αν θέλεις να διαβάσεις τη συνέχεια θα πρέπει να το αγοράσεις.
Σεπ 27 2012 13:05 -
Super Sayan Girl
Α.. οκ ευχαριστώ. Υπάρχει περιπτωση να το σκανάρεις εσύ?(το διάβασα σε ένα αλλο comment πιο πάνω)
Σεπ 27 2012 13:15 -
Kai
Όχι, έχω ένα θέμα με τα βιβλία, δεν παίζει να τα ανοίξω τόσο για να τα σκανάρω.
Σεπ 27 2012 13:23
Fallen_Mpougatsa → Kai
Kaiiiiii, να σε πω...μήπως μπορείς να με φέρεις το volume ένα και δύο του Afterschool Charisma -για τον αδερφό μου-;
Σεπ 25 2012 22:24
-
Kai
space
Σεπ 25 2012 22:50 -
Kai
Ok. Αύριο.
Σεπ 25 2012 22:50 -
Fallen_Mpougatsa
OK~! Kαι δε μου έβγαλε και ειδοποίηση!
Σεπ 26 2012 00:12
-
Kamen Tantei Zura
Zetsuen ε;
Σεπ 26 2012 01:22 -
Kai
Yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup-yup!!
Σεπ 26 2012 07:17 -
Kamen Tantei Zura
-_-
Σεπ 26 2012 09:17
-
Kai
Lol, κι εγώ νόμιζα θα έγραφες σε vm. Για να δω τι είχες να σχολιάσεις...
Σεπ 25 2012 10:46 -
Kai
Από την άλλη θα μου πεις, θα χρειαζόσουν κανά 2 vm για τα γράψεις εδώ, ενώ στο θρεντ με μια φορά καθάρισες.
Σεπ 25 2012 10:57 -
Fallen_Mpougatsa
That. Εξάλλου, είπαμε να πάμε να κάνουμε μια συζήτηση επιτέλους!
Σεπ 25 2012 11:33
-
Fallen_Mpougatsa
Περιμένω το κέικ τώρα...!
Σεπ 21 2012 16:27 -
OdyMonaxos
Τι κέηκ; Πως ήταν;
Σεπ 21 2012 19:54 -
1451
άλλη μια ευχάριστη παρέμβαση
Σεπ 22 2012 12:12
GhostPrince → Kai
παλιό αυτό λες έτσι? http://myanimelist.net/anime/1254/Saint_Seiya
Σεπ 19 2012 16:32
-
Kai
ΧD Πρωτότυπα;;;;
Σεπ 19 2012 18:15 -
GhostPrince
χαχαχαχα....α ρε κόκκινη :P
καλα αυτο με με τα κοσμίματα το πρόλαβα....και έλιωσα, χαχαα! magical....shounen!! :D
Το ξεκίνησα το παλίο, ωραίο φαίνεται, αν και οκ αρκετά παλιο και με χαλα κάπως...αλλα οκ θα το συνιθίσουμε :)
Σεπ 19 2012 18:20 -
GhostPrince
για το στυλ, ίσος να νε καλύτερο όντος, το βλέπω κάπως πιο "δομιμένο" :)
Σεπ 19 2012 18:21
-
Kamen Tantei Zura
Όχι σαν το opening του Omega με την άλλη
Σεπ 18 2012 22:28 -
GhostPrince
πολύ ωραίο :D
Μου θυμίσατε το Omega τώρα που το αφίσα στο 3το επ. χαχα, πρέπει να το ξαναπιάσω :P
Σεπ 19 2012 00:34 -
Kai
Η άλλη είναι μόνο στην αρχή, αυτό-ΑΥΤΟ έπρεπε να έχει.
GhostPrince, πιάσε εκεί το παλιό να νιώσεις, θα γίνει πιο διασκεδαστικό το Omega μετά.
Σεπ 19 2012 05:29
Kai → Fallen_Mpougatsa
Ήρθε το 6ο volume του Afterschool Charisma ^0^ Πολύ καλό! Τελείωσε η αφήγηση για το παρελθόν και είχε κάποιες δυνατές σκηνές.
Σεπ 18 2012 11:49
-
Kai
Δεν ξέρω. Εσύ από τι ώρα και μετά θα είσαι ελεύθερη;
Σεπ 18 2012 13:50 -
Fallen_Mpougatsa
Λοιπόν, τι λες να μαι εκεί στις...say three or four?
Σεπ 18 2012 13:55 -
Kai
pm
Σεπ 18 2012 14:06
-
Kai
Yup, I am
Σεπ 17 2012 21:46 -
Fallen_Mpougatsa
MFG τώρα το είδα. Ωραία!
Σεπ 18 2012 11:57 -
Kai
Ναι, κλασικά πράγματα, για την 1η απάντηση ποτέ δεν έρχεται notification και πρέπει να κοιτάς για την απάντηση...
Σεπ 18 2012 12:04
-
Kai
(/^O^)/ Κανένας δεν αντιστέκεται στην Ika.
Σεπ 17 2012 16:14
Kai → d.neko-angel
Ενώ η Yuuko απλά δέχτηκε επίθεση από το ζόμπι Gaara, άλλαξε πάνα κ ομολόγησε διαμαρτύρομαι
Σεπ 17 2012 07:43
-
d.neko-angel
είχα βάλει πολλές πολλές γλωσσίτσες πλακίτσα έκανα χαλαρά ;)
πάντως και χθες κ σήμερα με το Chateau Lafite του 1869 έγραψες!
Σου πάει πολύ να είσαι gm (αν k είμαι σίγουρη πως σε έχουμε τρελάνει...)
Σεπ 17 2012 17:32 -
Kai
Ναι, μωρέ, απλά μη φανταστείς ότι μου άρεσε κι εμένα XD Εκεινη τη φορά είχα κολλήσει τόσο που αν δεν υπήρχε το ζόμπι-Gaara θα το καθυστερούσα αρκετά μέχρι να βρω κάτι.
Μπα, αν εξαιρέσεις 1-2 περιπτώσεις στην γενική δεν έχω παράπονο. Το παιχνίδι τρέχει ομαλά και ευτυχώς οι συζητήσεις που είδα ήταν μόνο γενικές για τα παιχνίδι και έγιναν αφού "πέθαναν" κάποιοι. Αντιθέτως όλοι ήταν αρκετά συνεργάσιμοι. Ελπίζω μόνο να μην μας βγουν όλα στη γενική στο τέλος :ρ
Σεπ 17 2012 17:38 -
d.neko-angel
ok συμφωνώ μεγάλα προβλήματα ευτυχώς k δεν είχαμε k δεν έχουμε.
Γενικά αυτό το palermo είναι εντάξει, αν βέβαια εξαιρέσεις τον φανατισμό
που τρώμε όλοι οι δολοφόνοι. Εμ μπήκαν και δυο ομάδες δολοφόνων στο παιχνίδι :P
Εντάξει όμως ήταν καλή ανατροπή, έδωσε περισσότερο ενδιαφέρον στο game.
Όσο για το ζόμπι Gaara ακόμα το έχω καημό που το έχασα το show :P τα καλύτερα χάνω lol
Τέσπα για να μην το παρακάνω εδώ περί palermo περισσότερα αφού τελειώσει και το παιχνίδι ;)
Σεπ 17 2012 23:50
-
redqueen
τι υπονοεις?? :P
με εχετε παρεξηγησει νομιζω ..χοχο
Σεπ 18 2012 14:14 -
GhostPrince
Kai πάλυ έγραψες, το καταστρέψατε τον Takasugi, κιεσυ κιη ρικα κοτ κοτ, αχαχαχα!
αχ! έχω λιώσει :P
Σεπ 18 2012 20:57 -
Kai
Χρειάζονται θυσίες για τέτοιον σκοπό.
Σεπ 18 2012 21:02


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
