Community Status Updates
-
Dorothy
Καλεεεεεε όχι! Σας αγαπάω ακόμα και μου λείψατε! Έχουμε τόσο καιρό να τα πούμε!
Sep 01 2012 19:42
-
redqueen
Ε ειναι πιτα ηλιθιος και την χαλασε σε μενα?:P Μια ειχε....
Ο Καιζερ φταιει ειχε παλι επιρροες!! χοχο
Ναι την ειδα ..πεθανα κουκλι σε σχημα κοτοπουλου...
Παντως εσπασα την καταρα .... σιγα μην ζουσα κι αλλο!!!
Ολοι θα θρηνουν.... σομπππππ
Aug 30 2012 12:31 -
Kai
Θα το έχουν σαν έθιμο στο τέλος XD
Aug 30 2012 12:35 -
redqueen
να τος κι ο μεγαλος υπαιτιος... XD
Aug 30 2012 19:08
-
Kai
Μέχρι να την στείλεις την βρήκα μόνη μου... πριν 1-2 μέρες =_=''
Me likes a looooot
Aug 28 2012 17:59 -
Kamen Tantei Zura
Καημένη
Aug 28 2012 18:10 -
Kai
and proud of it
Aug 28 2012 18:19
Kai
Στιγμές συγκίνησης μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Θα ξεφορτωθώ την αδερφή μου.
Aug 27 2012 11:07
-
Kai
http://www.youtube.com/watch?v=LQGGQ-FCe_w
Aug 29 2012 11:21 -
Fallen_Mpougatsa
Oooh...!
Aug 29 2012 11:33 -
Kenny
Και στη σκηνή της αποχώρησης να παίζει αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=wV0wPBYDQ6Y
Aug 29 2012 11:39
Kai → redqueen
Συγχαρητήρια για την επιτυχία. Τώρα που θα μας έρθεις από εδώ, θα περάσεις καλά >:}
Aug 27 2012 11:05
-
Kai
Και μιλώντας για μπουγάτσα με γέμιση, φάγαμε μια τέλεια προχθές με γέμιση κρέμα και από πάνω ζεστή πραλίνα μαζί με άχνη και κανένα. Κανιβαλίζει το είδος της τώρα.
Aug 27 2012 17:59 -
redqueen
Στο καλο με το που πατησω θεσσνικη μπουγατσα θα φαω !!!:Burning me:
Ανωμαλιαρα η μπουγατσα τι να πεις!!!!
Aug 27 2012 18:58 -
demonicMC
Mpougatsa!!! That was supposed to be our little secret (άσχετο αν σας το έδειξα και εγώ το μπουγατσατζίδικο)
Aug 29 2012 19:48
-
Kai
Ευχαριστώ. Δεν πειράζει, στο επόμενο τωρα.
Aug 25 2012 21:13
-
Mad_Hatter
3 φορές γρηγορότερο απο το κανονικό toyota!
Aug 25 2012 19:20
Kai → mono
Mono, μου κάνεις μια χάρη όταν μπορέσεις; Ξεκλειδωνεις το thread του Παλέρμο;
Aug 25 2012 16:55
-
mono
Μακάρι να μπορούσα αλλά δεν είναι ο τομέας μου. Θα το μεταφέρω πάραυτα όμως, υποθέτω σε λίγο θα ξεκλειδωθεί.
Aug 25 2012 17:30 -
mono
Lol too late...
Πήγα να φάω η καημένη :P
Aug 25 2012 17:32 -
Kai
Ναι, το είδα αργότερα εκεί που έλεγε τις δικαιοδοσίες (αργοπορημένη φλασιά) ^^'' Σόρρυ κιόλας για την ενόχληση. Το έλυσε η Anelis
Aug 25 2012 17:35
-
DoB
Aw, stop it you! >.<
Aug 23 2012 18:47
Kai → GhostPrince
Δεν γράφουμε αφού πέσει η νύχτα. Πρέπει να περιμένετε να πέσει και πάλι η μέρα.
Aug 22 2012 13:19
Lord Leon → Kai
δε με λες, μολις γυρισα απο σκδτ, οποιος δεν ποσταρε στο "δοκιμαστικο" ψοφαει, η το σωζω;
Aug 22 2012 12:47
-
Kai
Όχι, δεν ήταν υποχρεωτικό να γράψετε την πρώτη μέρα :)
Aug 22 2012 12:49
Night Wizard Seal → Kai
Έτσι και με σκοτώσεις κακούργα Kai, i won't forgive you T_T :P
Aug 21 2012 16:50
-
Night Wizard Seal
Ε αδυναμίες καταλαβαίνεις :P
Sorry αν σε πείραξε, but i couldn;t resist. :P
Aug 21 2012 17:12 -
Kai
Όχι, τι να με πειράξει; Ίσα-ίσα, rp χαίρομαι να βλέπω.
Ναι, δυστυχώς θα σας πει σύντομα αντίο.
Aug 21 2012 17:18 -
Night Wizard Seal
B...bu....but why? He is so sweet! xD
Aug 21 2012 21:03
-
Night Wizard Seal
Τελικά άργησα εγώ να δω αυτό που έγραψες. 22 πέφτει κι εγώ γυρνάω 21. Με το κινητό τα πράγματα πάνε λίγο πιο αργά, καταλαβαίνεις. :p
Aug 20 2012 16:33
-
redqueen
χαχα μα μου αρεσε που απο ολα τα καμμενα στο καστ πηρες το μοντελο:P
ε μα τετοιες ευκαιριες δν χανονται!
Aug 20 2012 12:58 -
Kai
Νωρίς την είδα την απάντηση.
Yup, υπήρχαν δυο-τρεις που θα μπορούσαν να ήταν στη θέση του, αλλά είναι πιο faaaaabulous.
Aug 21 2012 16:18
Kai → redqueen
Btw, οι seiyuu στο anime του Reborn είναι γαμάτοι, αλλά στη συνέχεια το anime όχι μόνο θα σου στερήσει αρκετές καλές σκηνες μετατρέποντας το αίμα σε χρυσόσκονη αλλά θα σε αφήσει και στα κρύα του λουτρού :ρ
Aug 15 2012 16:25
-
redqueen
τι εχουμε χαζο του τυπου ''μην δειχνουμε το σπλατερ??''
στα κρυα του λουτρου με την καλη ή κακη εννοια?xD
ναι οι seiyuu ειναι απο τα καλα κομματια της σειρας κι ακομα πολλοι χαρακτηρες δν εχουν ερθει...φανταζομαι μετα τι θα γινει....
κι αν ειναι παντα υπαρχει και το μανγκα ...οχι θα κατσω να σκασω...χιχι
Aug 15 2012 16:29 -
Kai
Yup, μετά το Arc της Varia (που κι εκεί κόβουν αίμα), παίρνει τον κατήφορο και το αίμα γίνεται χρυσόσκονη. Faaaabulous
Aug 15 2012 16:32 -
redqueen
ιιιιιιιιι και με αρεσει το αιμα..δαμν ιτ.... αντε αν εχει υποθεση καλη δν πειραζει!!
μετα θα δω ενα με αιμα για να στανιαρω :D
20 down 183 to go.... το χω!
Aug 15 2012 16:38


This status update has reached the maximum number of replies allowed
