Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kai → Dorothy

Περνάς και ούτε ένα γεια δεν λες, άκαρδη; Τ^Τ
Aug 31 2012 18:37
  • Dorothy's Photo
    Dorothy
    Καλεεεεεε όχι! Σας αγαπάω ακόμα και μου λείψατε! Έχουμε τόσο καιρό να τα πούμε!
    Sep 01 2012 19:42
Photo
  • redqueen's Photo
    redqueen
    Ε ειναι πιτα ηλιθιος και την χαλασε σε μενα?:P Μια ειχε....
    Ο Καιζερ φταιει ειχε παλι επιρροες!! χοχο
    Ναι την ειδα ..πεθανα κουκλι σε σχημα κοτοπουλου...
    Παντως εσπασα την καταρα .... σιγα μην ζουσα κι αλλο!!!
    Ολοι θα θρηνουν.... σομπππππ
    Aug 30 2012 12:31
  • Kai's Photo
    Kai
    Θα το έχουν σαν έθιμο στο τέλος XD
    Aug 30 2012 12:35
  • redqueen's Photo
    redqueen
    να τος κι ο μεγαλος υπαιτιος... XD
    Aug 30 2012 19:08
Photo
  • Kai's Photo
    Kai
    Μέχρι να την στείλεις την βρήκα μόνη μου... πριν 1-2 μέρες =_=''
    Me likes a looooot
    Aug 28 2012 17:59
  • Kamen Tantei Zura's Photo
    Kamen Tantei Zura
    Καημένη
    Aug 28 2012 18:10
  • Kai's Photo
    Kai
    and proud of it
    Aug 28 2012 18:19
Photo

Kai

Στιγμές συγκίνησης μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Θα ξεφορτωθώ την αδερφή μου.
Aug 27 2012 11:07
  • Kai's Photo
    Kai
    http://www.youtube.com/watch?v=LQGGQ-FCe_w
    Aug 29 2012 11:21
  • Fallen_Mpougatsa's Photo
    Fallen_Mpougatsa
    Oooh...!
    Aug 29 2012 11:33
  • Kenny's Photo
    Kenny
    Και στη σκηνή της αποχώρησης να παίζει αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=wV0wPBYDQ6Y
    Aug 29 2012 11:39
Photo

Kai → redqueen

Συγχαρητήρια για την επιτυχία. Τώρα που θα μας έρθεις από εδώ, θα περάσεις καλά >:}
Aug 27 2012 11:05
  • Kai's Photo
    Kai
    Και μιλώντας για μπουγάτσα με γέμιση, φάγαμε μια τέλεια προχθές με γέμιση κρέμα και από πάνω ζεστή πραλίνα μαζί με άχνη και κανένα. Κανιβαλίζει το είδος της τώρα.
    Aug 27 2012 17:59
  • redqueen's Photo
    redqueen
    Στο καλο με το που πατησω θεσσνικη μπουγατσα θα φαω !!!:Burning me:
    Ανωμαλιαρα η μπουγατσα τι να πεις!!!!
    Aug 27 2012 18:58
  • demonicMC's Photo
    demonicMC
    Mpougatsa!!! That was supposed to be our little secret (άσχετο αν σας το έδειξα και εγώ το μπουγατσατζίδικο)
    Aug 29 2012 19:48
Photo

OdyMonaxos → Kai

Καλή επιτυχία στη διοργάνωση. Ήμουν διακοπές αλλιώς θα έπαιζα.
Aug 25 2012 21:01
  • Kai's Photo
    Kai
    Ευχαριστώ. Δεν πειράζει, στο επόμενο τωρα.
    Aug 25 2012 21:13
Photo

Kai

Toyota Char custom
Aug 25 2012 18:56
  • Mad_Hatter's Photo
    Mad_Hatter
    3 φορές γρηγορότερο απο το κανονικό toyota!
    Aug 25 2012 19:20
Photo

Kaimono

Mono, μου κάνεις μια χάρη όταν μπορέσεις; Ξεκλειδωνεις το thread του Παλέρμο;
Aug 25 2012 16:55
  • mono's Photo
    mono
    Μακάρι να μπορούσα αλλά δεν είναι ο τομέας μου. Θα το μεταφέρω πάραυτα όμως, υποθέτω σε λίγο θα ξεκλειδωθεί.
    Aug 25 2012 17:30
  • mono's Photo
    mono
    Lol too late...

    Πήγα να φάω η καημένη :P
    Aug 25 2012 17:32
  • Kai's Photo
    Kai
    Ναι, το είδα αργότερα εκεί που έλεγε τις δικαιοδοσίες (αργοπορημένη φλασιά) ^^'' Σόρρυ κιόλας για την ενόχληση. Το έλυσε η Anelis
    Aug 25 2012 17:35
Photo

Kai → DoB

Απολαυστικότατο το τελευταίο post ως Gintoki. Γέλασα XD
Aug 23 2012 17:43
  • DoB's Photo
    DoB
    Aw, stop it you! >.<
    Aug 23 2012 18:47
Photo

Kai → GhostPrince

Δεν γράφουμε αφού πέσει η νύχτα. Πρέπει να περιμένετε να πέσει και πάλι η μέρα.
Aug 22 2012 13:19
Photo

Lord Leon → Kai

δε με λες, μολις γυρισα απο σκδτ, οποιος δεν ποσταρε στο "δοκιμαστικο" ψοφαει, η το σωζω;
Aug 22 2012 12:47
  • Kai's Photo
    Kai
    Όχι, δεν ήταν υποχρεωτικό να γράψετε την πρώτη μέρα :)
    Aug 22 2012 12:49
Photo

Night Wizard SealKai

Έτσι και με σκοτώσεις κακούργα Kai, i won't forgive you T_T :P
Aug 21 2012 16:50
  • Night Wizard Seal's Photo
    Night Wizard Seal
    Ε αδυναμίες καταλαβαίνεις :P

    Sorry αν σε πείραξε, but i couldn;t resist. :P
    Aug 21 2012 17:12
  • Kai's Photo
    Kai
    Όχι, τι να με πειράξει; Ίσα-ίσα, rp χαίρομαι να βλέπω.
    Ναι, δυστυχώς θα σας πει σύντομα αντίο.
    Aug 21 2012 17:18
  • Night Wizard Seal's Photo
    Night Wizard Seal
    B...bu....but why? He is so sweet! xD


    Aug 21 2012 21:03
Photo

KaiNight Wizard Seal

Πες μου τι ώρα σε βολεύει καλύτερα
Aug 20 2012 16:08
  • Night Wizard Seal's Photo
    Night Wizard Seal
    Τελικά άργησα εγώ να δω αυτό που έγραψες. 22 πέφτει κι εγώ γυρνάω 21. Με το κινητό τα πράγματα πάνε λίγο πιο αργά, καταλαβαίνεις. :p
    Aug 20 2012 16:33
Photo

Kai → redqueen

Σιγά μην ήταν τυχαίο το reference για τον Gilgamesh. :ρ
Aug 20 2012 11:45
  • redqueen's Photo
    redqueen
    χαχα μα μου αρεσε που απο ολα τα καμμενα στο καστ πηρες το μοντελο:P
    ε μα τετοιες ευκαιριες δν χανονται!
    Aug 20 2012 12:58
  • Kai's Photo
    Kai
    Νωρίς την είδα την απάντηση.
    Yup, υπήρχαν δυο-τρεις που θα μπορούσαν να ήταν στη θέση του, αλλά είναι πιο faaaaabulous.
    Aug 21 2012 16:18
Photo

Kai → redqueen

Btw, οι seiyuu στο anime του Reborn είναι γαμάτοι, αλλά στη συνέχεια το anime όχι μόνο θα σου στερήσει αρκετές καλές σκηνες μετατρέποντας το αίμα σε χρυσόσκονη αλλά θα σε αφήσει και στα κρύα του λουτρού :ρ
Aug 15 2012 16:25
  • redqueen's Photo
    redqueen
    τι εχουμε χαζο του τυπου ''μην δειχνουμε το σπλατερ??''
    στα κρυα του λουτρου με την καλη ή κακη εννοια?xD
    ναι οι seiyuu ειναι απο τα καλα κομματια της σειρας κι ακομα πολλοι χαρακτηρες δν εχουν ερθει...φανταζομαι μετα τι θα γινει....
    κι αν ειναι παντα υπαρχει και το μανγκα ...οχι θα κατσω να σκασω...χιχι
    Aug 15 2012 16:29
  • Kai's Photo
    Kai
    Yup, μετά το Arc της Varia (που κι εκεί κόβουν αίμα), παίρνει τον κατήφορο και το αίμα γίνεται χρυσόσκονη. Faaaabulous
    Aug 15 2012 16:32
  • redqueen's Photo
    redqueen
    ιιιιιιιιι και με αρεσει το αιμα..δαμν ιτ.... αντε αν εχει υποθεση καλη δν πειραζει!!
    μετα θα δω ενα με αιμα για να στανιαρω :D
    20 down 183 to go.... το χω!
    Aug 15 2012 16:38