Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

redqueen → Kai

Αυτο το βλεμμα Ika Musume ειναι ολα τα λεφτα XD anpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan:P
Σεπ 16 2012 14:41
  • Kai
    Spaaaaarking!
    Σεπ 16 2012 15:12
Φωτογραφία

Kaispecialistas4

Ok γι' αυτό που ζήτησες στην γενική
Σεπ 15 2012 19:09
  • specialistas4
    Ωραία :)
    Σεπ 15 2012 19:13
Φωτογραφία

DoB → Kai

Tι υπέροχο τραγουδάκι από τον Baka Oji! Kudos!
Σεπ 15 2012 15:10
  • Kai
    XD Ναι'ναι καλά το τραγούδι για τους color rangers. Του το είχα έτοιμο.
    Σεπ 15 2012 15:53
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Dat song...!
Σεπ 15 2012 11:25
  • Kai
    Τραγούδι πάνω από τον τάφο σου και όλα τα σχετικά
    Σεπ 15 2012 11:32
Φωτογραφία

Kai → Botsun

Lol! Έγινες και επίσημα Botsun; Κάτσε να σου αλλάξω το username και στο set τώρα XD
Σεπ 15 2012 11:22
  • Fallen_Mpougatsa
    Ναι, το botsun έγινε κι επίσημα.
    Σεπ 15 2012 11:25
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Κάνοντας stalking στα μέλη της οικογένειας,πρόσεξα-εντελώς τυχαία-ότι βαριέσαι.
Σεπ 14 2012 19:57
  • Botsun
    Με συγκινείς,το ξερ'ς ;
    Σεπ 14 2012 20:01
  • Kai
    Το ξέρω Botsun. Σε παρασυνηθίσαμε με το set του Hisoka. Καιρός για αλλαγή.
    Σεπ 14 2012 20:02
  • Botsun
    Ήμουν κ δυο μήνες διακοπές,δεν μετρά! :p
    Σεπ 14 2012 20:04
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Βαριέμαι... Θες κανένα καινούργιο σετάκι; :(
Σεπ 14 2012 09:30
  • Kai
    Έτσι μπράβο.
    Σεπ 14 2012 12:17
  • Kai
    Τ^Τ Πες κανένα manga/anime που διάβασες/είδες τελευταία
    Σεπ 14 2012 12:20
  • Fallen_Mpougatsa
    Χα χα χα, λοιπόν, τι λες για το...εμ...αν σου πω πώς κόλλησα; Αν σε πω Beelzebub παίζεινα βρεις κάτι; Απ'όποιονδήποτε!
    Σεπ 14 2012 12:26
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Γεια τι λέει; Σήμερα μόλις βάλαμε internet. Εδώ μας έβρεξε χθες.
Σεπ 12 2012 11:25
  • Fallen_Mpougatsa
    Αντε ωραία βρε! Σήμερα κάνω γεμιστά και πω πω ψήνονται τώρα και με χουν σπάσει τη μύτη! Επίσης γράφω μια ιστορία στο ΟΡ όπου έναν τύπο τον λένε Thalassa. Για να τρολλάρω έβγαλα τον άλλον Okeanos και ψήνομαι να βγάλω τον άλλον Potamis.
    Σεπ 12 2012 11:46
  • Kai
    Τον Limni μην ξεχάσεις
    Σεπ 12 2012 11:58
  • Fallen_Mpougatsa
    Xα χα, δε θα τον ξεχάσω! Αυτό το ταπεινωτικό όνομα θα είναι το πραγματικό όνομα του Wolfman του νησιού Ilusia. Μουάχαχαχα!
    Σεπ 12 2012 12:07
Φωτογραφία
  • Kai
    Και πρέπει να αντιστοιχεί και στο 2ο κεφάλαιο. Του αξίζει. Άντε να συνεχίσει έτσι Τ^Τ
    Σεπ 12 2012 11:33
Φωτογραφία

GhostPrince → Kai

Anpan anpan curse BG <3 xD
Σεπ 11 2012 09:49
  • Kai
    Χοχοχο :3
    Σεπ 12 2012 11:33
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Χοχοχο.... soon...
Σεπ 09 2012 08:39
  • Fallen_Mpougatsa
    No μπουγάτσα εν τελη... Τ^Τ
    Σεπ 09 2012 13:05
Φωτογραφία

redqueen → Kai

Eλα πες την αληθεια αυτο με το ζομπι δν θα το χες σκεφτει αν δν ημασταν εμεις.... οχι για να δεις πς προσφερουμε κι στην μετα φαγωματος ζωη,προσφερουμε θεαμα!! Παντως ΕΛΙΩΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑ -zombie voice-XD
Σεπ 08 2012 14:02
  • redqueen
    Δυστυχως αυτο αδυνατω να το πιστεψω...εσυ και ξεμεινες απο περιεργες ,διεστραμμενες ιδεες ειναι αδιανοητο.... :D
    Σεπ 08 2012 14:25
  • Kai
    Οh you, με κάνεις και κοκκινίζω. Θα βάλω τα δυνατά μου την επόμενη φορά για να μην απογοητεύσω.
    Σεπ 08 2012 14:27
  • redqueen
    ωχ ωχ ωχ ... η καταστροφη του κοσμου το επομενο πσοτ στο παλερμο ...ολοι μεκροι δι του σαδομαζοχιστικου στυλ.....XD
    Σεπ 08 2012 19:59
Φωτογραφία

Kaiiristella

Καλημέρα. Κοιτούσα το thread του "Not simple" και είδα ότι σκόπευες να το αγοράσεις. Επειδή ενδιαφέρομαι να το αγοράσω κι εγώ, μήπως μπορείς να μου πεις αν η έκδοση είχε προλάβει την περίοδο που η Vig sig είχε και έγχρωμες σελίδες στις εκδόσεις της;
Σεπ 08 2012 08:47
  • iristella
    Έχοντας κατεβάσει σκαναρισμένη έκδοση της Viz, δεν βρήκα κάποιες έγχρωμες σελίδες μέσα. Δεν ξέρω αν τις έβγαλε ο scanner αλλά δεν νομίζω ότι το manga αυτό καθεαυτό ήταν από αυτά που προσφέρονται για έγχρωμες σελίδες. Δεν ήταν εκεί η έμφαση του. Δυστυχώς δεν έχω πάρει ακόμη την κανονική έκδοση.
    Σεπ 08 2012 09:10
  • Kai
    Δεν το ψάξει πολύ να πω την αλήθεια και δεν ήθελα να διαβάσω την σκαναρισμένη έκδοση πρώτα. Ρώτησα από περιέργεια περισσότερο γιατί μου άρεσε πολύ ο χρωματισμός στο εξώφυλλο. Ψάχνομαι αυτό το διάστημα για να αγοράσω μερικά one-volume manga για τη συλλογή μου και από τη μία η Viz sig έχει πολύ καλή ποιότητα αλλά οι τιμές της είναι λίγο τσιμπημένες για το πορτοφόλι μου. XD Λέω να το κάνω το βήμα παρόλα αυτά γιατί ακούω πολύ καλά λόγια για τη δημιουργό αλλά δεν έχω διαβάσει κανένα έργο της.
    Σ' ευχαριστώ για την απάντηση ^^
    Σεπ 08 2012 09:32
Φωτογραφία
  • Kai
    I used to be a warrior like you, but then I took an arrow in... my fabulous hair
    Σεπ 07 2012 17:10
  • Kamen Tantei Zura
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    Έχεις βαλθεί να με βομβαρδίσεις πάντως έτσι; Να το αγοράσω ή να μην το αγοράσω; Να αγοράσω manga ή να αγοράσω αυτό;
    Σεπ 07 2012 17:58
Φωτογραφία
  • Nozomu
    DUCK!

    Σεπ 06 2012 22:58