Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
redqueen → Kai
Αυτο το βλεμμα Ika Musume ειναι ολα τα λεφτα XD anpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan:P
Σεπ 16 2012 14:41
-
Kai
Spaaaaarking!
Σεπ 16 2012 15:12
-
Ωραία :)specialistas4
Σεπ 15 2012 19:13
-
Kai
XD Ναι'ναι καλά το τραγούδι για τους color rangers. Του το είχα έτοιμο.
Σεπ 15 2012 15:53
-
Kai
Τραγούδι πάνω από τον τάφο σου και όλα τα σχετικά
Σεπ 15 2012 11:32
Kai → Botsun
Lol! Έγινες και επίσημα Botsun; Κάτσε να σου αλλάξω το username και στο set τώρα XD
Σεπ 15 2012 11:22
-
Fallen_Mpougatsa
Ναι, το botsun έγινε κι επίσημα.
Σεπ 15 2012 11:25
Botsun → Kai
Κάνοντας stalking στα μέλη της οικογένειας,πρόσεξα-εντελώς τυχαία-ότι βαριέσαι.
Σεπ 14 2012 19:57
-
Botsun
Με συγκινείς,το ξερ'ς ;
Σεπ 14 2012 20:01 -
Kai
Το ξέρω Botsun. Σε παρασυνηθίσαμε με το set του Hisoka. Καιρός για αλλαγή.
Σεπ 14 2012 20:02 -
Botsun
Ήμουν κ δυο μήνες διακοπές,δεν μετρά! :p
Σεπ 14 2012 20:04
-
Kai
Έτσι μπράβο.
Σεπ 14 2012 12:17 -
Kai
Τ^Τ Πες κανένα manga/anime που διάβασες/είδες τελευταία
Σεπ 14 2012 12:20 -
Fallen_Mpougatsa
Χα χα χα, λοιπόν, τι λες για το...εμ...αν σου πω πώς κόλλησα; Αν σε πω Beelzebub παίζεινα βρεις κάτι; Απ'όποιονδήποτε!
Σεπ 14 2012 12:26
Kai → Fallen_Mpougatsa
Γεια τι λέει; Σήμερα μόλις βάλαμε internet. Εδώ μας έβρεξε χθες.
Σεπ 12 2012 11:25
-
Fallen_Mpougatsa
Αντε ωραία βρε! Σήμερα κάνω γεμιστά και πω πω ψήνονται τώρα και με χουν σπάσει τη μύτη! Επίσης γράφω μια ιστορία στο ΟΡ όπου έναν τύπο τον λένε Thalassa. Για να τρολλάρω έβγαλα τον άλλον Okeanos και ψήνομαι να βγάλω τον άλλον Potamis.
Σεπ 12 2012 11:46 -
Kai
Τον Limni μην ξεχάσεις
Σεπ 12 2012 11:58 -
Fallen_Mpougatsa
Xα χα, δε θα τον ξεχάσω! Αυτό το ταπεινωτικό όνομα θα είναι το πραγματικό όνομα του Wolfman του νησιού Ilusia. Μουάχαχαχα!
Σεπ 12 2012 12:07
-
Kai
Και πρέπει να αντιστοιχεί και στο 2ο κεφάλαιο. Του αξίζει. Άντε να συνεχίσει έτσι Τ^Τ
Σεπ 12 2012 11:33
-
Kai
Χοχοχο :3
Σεπ 12 2012 11:33
-
Fallen_Mpougatsa
No μπουγάτσα εν τελη... Τ^Τ
Σεπ 09 2012 13:05
redqueen → Kai
Eλα πες την αληθεια αυτο με το ζομπι δν θα το χες σκεφτει αν δν ημασταν εμεις.... οχι για να δεις πς προσφερουμε κι στην μετα φαγωματος ζωη,προσφερουμε θεαμα!! Παντως ΕΛΙΩΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑ -zombie voice-XD
Σεπ 08 2012 14:02
-
redqueen
Δυστυχως αυτο αδυνατω να το πιστεψω...εσυ και ξεμεινες απο περιεργες ,διεστραμμενες ιδεες ειναι αδιανοητο.... :D
Σεπ 08 2012 14:25 -
Kai
Οh you, με κάνεις και κοκκινίζω. Θα βάλω τα δυνατά μου την επόμενη φορά για να μην απογοητεύσω.
Σεπ 08 2012 14:27 -
redqueen
ωχ ωχ ωχ ... η καταστροφη του κοσμου το επομενο πσοτ στο παλερμο ...ολοι μεκροι δι του σαδομαζοχιστικου στυλ.....XD
Σεπ 08 2012 19:59
Kai → iristella
Καλημέρα. Κοιτούσα το thread του "Not simple" και είδα ότι σκόπευες να το αγοράσεις. Επειδή ενδιαφέρομαι να το αγοράσω κι εγώ, μήπως μπορείς να μου πεις αν η έκδοση είχε προλάβει την περίοδο που η Vig sig είχε και έγχρωμες σελίδες στις εκδόσεις της;
Σεπ 08 2012 08:47
-
iristella
Έχοντας κατεβάσει σκαναρισμένη έκδοση της Viz, δεν βρήκα κάποιες έγχρωμες σελίδες μέσα. Δεν ξέρω αν τις έβγαλε ο scanner αλλά δεν νομίζω ότι το manga αυτό καθεαυτό ήταν από αυτά που προσφέρονται για έγχρωμες σελίδες. Δεν ήταν εκεί η έμφαση του. Δυστυχώς δεν έχω πάρει ακόμη την κανονική έκδοση.
Σεπ 08 2012 09:10 -
Kai
Δεν το ψάξει πολύ να πω την αλήθεια και δεν ήθελα να διαβάσω την σκαναρισμένη έκδοση πρώτα. Ρώτησα από περιέργεια περισσότερο γιατί μου άρεσε πολύ ο χρωματισμός στο εξώφυλλο. Ψάχνομαι αυτό το διάστημα για να αγοράσω μερικά one-volume manga για τη συλλογή μου και από τη μία η Viz sig έχει πολύ καλή ποιότητα αλλά οι τιμές της είναι λίγο τσιμπημένες για το πορτοφόλι μου. XD Λέω να το κάνω το βήμα παρόλα αυτά γιατί ακούω πολύ καλά λόγια για τη δημιουργό αλλά δεν έχω διαβάσει κανένα έργο της.
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση ^^
Σεπ 08 2012 09:32
-
Kai
I used to be a warrior like you, but then I took an arrow in... my fabulous hair
Σεπ 07 2012 17:10 -
Kamen Tantei Zura
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Έχεις βαλθεί να με βομβαρδίσεις πάντως έτσι; Να το αγοράσω ή να μην το αγοράσω; Να αγοράσω manga ή να αγοράσω αυτό;
Σεπ 07 2012 17:58
-
Nozomu
DUCK!
Σεπ 06 2012 22:58


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
