Community Status Updates
redqueen → Kai
την ασυλια που ειπε η mirana εχε την κατα νου!!!ισως χρειαστει:P ... ελα μαζευομαστε παντως!!!
Aug 14 2012 17:12
-
Kai
:ρ Είχα κάτι παραπλήσιο στο μυαλό μου για το παιχνίδι αλλά δεν ξέρω αν θα το κάνω. Προσπαθώ ν' αποφασίσω κάτι τελευταία πράγματα.
Aug 14 2012 17:19 -
redqueen
δν θελω να ξερω τι σκεφτεσαι!!!τι πραγματα θα μας βαλεις να κανουμε :P
η ασυλια ειναι ζικια μου!!!ΧΔ
Aug 14 2012 17:23
-
OdyMonaxos
Το Baccano. Ήθελα να κόψω μούρες των χαρακτήρων στο Παλέρμο.
Aug 07 2012 13:01 -
Kai
Χαχαχα. Είναι καλό, δεν έχω δει ακόμα πως παίξανε τα παιδιά στο προηγούμενο αλλά το anime είναι καλό αν και μένει ανοιχτο στο τέλος.
Aug 07 2012 13:03 -
OdyMonaxos
Τα παιδιά είχαν πλάκα. Η japanese ποταπαγόρευση μου κάθεται κάπως βαριά όμως :P
Aug 07 2012 13:04
-
redqueen
Aυτο το ιντερνετ καφε χρυσο θα το κανεις μεχρι να φυγεις!Καθε χρονο σταθερη πηγη εισοδηματος,σου βγαλαν και καρτα μελους/VIP?....:P
!Ελα η ωρα ειναι κοντα!χεχε
Jul 27 2012 18:28 -
Kai
Εδώ που τα λέμε, θα έπρεπε. Του χρόνου θα απαιτήσω υπολογιστή μόνο για εμένα και χρυσό θρόνο, να μπορώ να απολαύσω το πανάκριβο κρασί μου άνετα καθώς θα σερφάρω στο ίντερνετ.
Jul 30 2012 17:56 -
redqueen
ο Gil o δευτερος η Kai.... Like a boss στο χωριο.... :P
Aug 07 2012 00:09
Dorothy → Kai
Kai, νέο manga Matsui Yuusei (Neuro). Κοντεύω να κατουρηθώ απ' τη χαρά μου. http://mangafox.me/manga/ansatsu_kyoushitsu/v01/c001/1.html
Jul 08 2012 13:11
-
Dorothy
Αχ, αμήν Παναγία της Γουαδελούπης. Είναι και λίγο γκάου όταν πρόκειται για τέτοια. Τουλάχιστον ο Korosensei είναι πολύ moe. :hahaha:
Jul 08 2012 20:06 -
Dorothy
(Oh right, no emoticons.)
Jul 08 2012 20:07 -
Kai
Κανονικά θα έπρεπε να λένε και ευχαριστώ. Πότε ήταν που έβγαλε κάτι αρκετά πρωτότυπο η Jump; Από το Oumagadoki; Εν τω μεταξύ, χώρια που ο Κoro-sensei πάει κατευθείαν στους αγαπημένος, το σχέδιό του δεν έχει βελτιωθεί πάρα πολύ. Εν τω μεταξύ, γαμάτος, βάζει past στο 1ο κεφάλαιο, σαν να λέει, "άμα θέλετε να μάθετε κι άλλο, στηρίξτε το'.
Jul 09 2012 17:57
-
demonicMC
Η αδερφή σου;
Aug 03 2012 19:18 -
Kai
Ναι, λάθος έκφραση. Είχαμε ήδη κανονίσει, οπότε δεν θα σας συντροφεύσουμε.
Aug 03 2012 19:22 -
demonicMC
Δεν ντρέπεστε, θα μας παρατήσετε... τσκ τσκ τσκ
Aug 03 2012 19:53
-
Kai
Καλοδουλεμένο
Jul 06 2012 18:20
-
Kai
Ναι, πλέον είναι προφανές. Περίμενα μήπως δω αλλαγή ανεβαίνοντας lvl αλλά... Btw, έπρεπε να δεις πίστα στο hard με χαρακτήρες από 10 lvl και κάτω, ήταν για γέλια. Νίκη με το ζόρι. Ηθελα και πίστα με Da Ji.
Jul 06 2012 18:30 -
Kamen Tantei Zura
Φαντάσου να αρχίζω να παίζω εγώ Ishida. Θα γελάμε αν βολεύει εμένα. Παλιά δεν με βόλευε καθόλου. Κάτσε να ξεκλειδώσουμε κι άλλους. Παίξε Masamune να νιώσεις πάντως, πιστολίδι και ξερό ψωμί.
Τι κάνεις μωρή σε πίστα με τη Da Ji με τα μικρά levels;
Jul 07 2012 12:03 -
Kai
Μαγκιές κάνω apparently
Jul 07 2012 17:56
Kalamaris → Kai
Τι ωραιο αβα *καρδουλες*.Απο ποιο ανιμε ειναι ο κυριος?Να υποθεσω απο το ιδιο που ειναι το σετ της σις σου?
Jul 05 2012 21:58
-
Kai
Μπορείς να το παίξεις και στο Warriors Orochi
Jul 06 2012 17:50 -
Kamen Tantei Zura
τον*
Jul 06 2012 18:16 -
Kalamaris
Αααχα.Καααπου τους εχω ακουσει αυτους τους τιτλους αλλα δεν εχω ερθει σε επαφη με αυτα τα παιχνιδια xp
Jul 08 2012 00:40
-
Kai
Why thank you, I live up to my name once again
Jul 04 2012 17:53 -
iristella
lol done :D
Jul 04 2012 17:56 -
Kai
Thank you.
Jul 04 2012 17:57
Kai → Kamen Tantei Zura
Ρε συ, εντάξει, όταν έρθεις θα παίξουμε κάτι φοβερές πίστες με τον Αχιλλέα να νιώσεις. Ξεκλείδωσα και Hayabusha να χαρείς.
Jun 30 2012 17:51
-
Kamen Tantei Zura
Ναι μαζί με την Ιωάννα της Λωραίνης.
Άκυρο αλλά πλέον σύμφωνα με το κράτος είναι Αβάπτιστο. Επίθετο έχω βέβαια
Jun 30 2012 19:00
Kai → Hanzo
Gundam Zeta ep 14, τέλειο. Κλωτσιές μπουνιές και ο Καμίλα ο φοβερός καρατέγκα με το καρέ να έχει κερδίσει ήδη μια θέση στην καρδιά μου.
Jun 30 2012 17:46
-
Hanzo
Δεν το εχω δει ακομα αυτο,αντιστεκομαι στις προτασεις του MαντΧατερ και ολοκληρης της γκανταμ κοινοτητας που λενε τα καλυτερα λογια.
Συντομα,καποτε,ισως
Jun 30 2012 19:43 -
Kai
Δες το, μην αντιστέκεσαι. Μέσα σε 22 επεισόδια, πρέπει να έχουν πέσει καμιά 30ρια χαστούκια (χώρια οι κλωτσιές) και ο Amuro δεν είναι τίποτα μπροστά στον νέο πρωταγωνιστή αν και εμφανίζεται πάλι με τα υπαρξιακά του.
Jul 02 2012 17:35
-
Kai
Η μαντάμ την έκανε, έχουν χορό στο σχολείο σήμερα και μάλλον δεν θα επιστρέψει νωρίς, αύριο θα έρθει μια βόλτα ως το χωριό, οπότε θα αργήσει.
Οκ, δεν τα πήγε όπως τα ήθελε αλλά εντάξει, απλά μάλλον θα μας φύγει κατά Γιάννενα ή Φλώρινα μεριά.
Jun 25 2012 19:28
-
Nibelung
Έχεις PSN?
Jul 02 2012 17:45 -
Kai
Όχι, αν και σκοπεύω να δοκιμάσω να παίξω και online αφού επιστρέψω από το χωριό μου.
Jul 02 2012 17:54 -
Nibelung
Είναι διασκεδαστικό όταν έχεις να παίξεις με κάποιον,συνήθως τα παιχνίδια που ειναι ανταγωνιστικά :P
Jul 02 2012 18:38
-
Kai
Ω, μια χαρά τότε. (Ναι, γιατί η δικιά μου καλύτερη. Τώρα που το σκέφτομαι πρέπει να το είχες αναφέρει στο thread ότι το είχες δει). Ε, στον τέλος τον σκότωσε και με αυτό το μαχαίρι. Pwned.
Στη σκηνή με τον Gilgamesh όπως τον γέννησε η μάνα του, γελούσα κι εγώ. Για κάποιον λόγο μου ήρθε σκηνή από Μουλάν "Είμαι ο βασιλιάς του βράχου".
Jun 24 2012 16:14 -
redqueen
Ε τελικα πληγες κι πληγες ανοιξε εκεινο το μαχαιρι!...ΜΑ ηταν ακυρη εκεινη η σκηνη εκεινη τη στιγμη!Πεταξε κι τη μπερτα μετα ο Kirei κι εμενα μου θυμησε φαση ''τωρα που τελειωσα μαζι σου ,ντυσου κι σηκω φυγε!!'' ...Σαν στυμμενη λεμονοκουπα ο Gil!Kαλα κι το δικο σου με τη Μουλαν δν παει πισω!!!
Jun 24 2012 16:32 -
Kai
Ναι, να μην πουντιάσει έτσι όπως καθόταν, όλα τα σκέφτεται ο Kirei. Είχε που είχε πλούσιο βιογραφικό, τώρα προστέθηκε και το "ενδυματολόγος".
Jun 24 2012 23:04


This status update has reached the maximum number of replies allowed
