Jump to content


Community Status Updates


Photo

redqueen → Kai

την ασυλια που ειπε η mirana εχε την κατα νου!!!ισως χρειαστει:P ... ελα μαζευομαστε παντως!!!
Aug 14 2012 17:12
  • Kai's Photo
    Kai
    :ρ Είχα κάτι παραπλήσιο στο μυαλό μου για το παιχνίδι αλλά δεν ξέρω αν θα το κάνω. Προσπαθώ ν' αποφασίσω κάτι τελευταία πράγματα.
    Aug 14 2012 17:19
  • redqueen's Photo
    redqueen
    δν θελω να ξερω τι σκεφτεσαι!!!τι πραγματα θα μας βαλεις να κανουμε :P
    η ασυλια ειναι ζικια μου!!!ΧΔ
    Aug 14 2012 17:23
Photo

OdyMonaxos → Kai

Μπρε, το pesto alla genovese τι γίνεται;
Aug 07 2012 12:42
  • OdyMonaxos's Photo
    OdyMonaxos
    Το Baccano. Ήθελα να κόψω μούρες των χαρακτήρων στο Παλέρμο.
    Aug 07 2012 13:01
  • Kai's Photo
    Kai
    Χαχαχα. Είναι καλό, δεν έχω δει ακόμα πως παίξανε τα παιδιά στο προηγούμενο αλλά το anime είναι καλό αν και μένει ανοιχτο στο τέλος.
    Aug 07 2012 13:03
  • OdyMonaxos's Photo
    OdyMonaxos
    Τα παιδιά είχαν πλάκα. Η japanese ποταπαγόρευση μου κάθεται κάπως βαριά όμως :P
    Aug 07 2012 13:04
Photo

redqueen → Kai

Παναγια μου ..... καποια αναστηθηκε...... χΔ
Jul 27 2012 18:13
  • redqueen's Photo
    redqueen
    Aυτο το ιντερνετ καφε χρυσο θα το κανεις μεχρι να φυγεις!Καθε χρονο σταθερη πηγη εισοδηματος,σου βγαλαν και καρτα μελους/VIP?....:P
    !Ελα η ωρα ειναι κοντα!χεχε
    Jul 27 2012 18:28
  • Kai's Photo
    Kai
    Εδώ που τα λέμε, θα έπρεπε. Του χρόνου θα απαιτήσω υπολογιστή μόνο για εμένα και χρυσό θρόνο, να μπορώ να απολαύσω το πανάκριβο κρασί μου άνετα καθώς θα σερφάρω στο ίντερνετ.
    Jul 30 2012 17:56
  • redqueen's Photo
    redqueen
    ο Gil o δευτερος η Kai.... Like a boss στο χωριο.... :P

    Aug 07 2012 00:09
Photo

Dorothy → Kai

Kai, νέο manga Matsui Yuusei (Neuro). Κοντεύω να κατουρηθώ απ' τη χαρά μου. http://mangafox.me/manga/ansatsu_kyoushitsu/v01/c001/1.html
Jul 08 2012 13:11
  • Dorothy's Photo
    Dorothy
    Αχ, αμήν Παναγία της Γουαδελούπης. Είναι και λίγο γκάου όταν πρόκειται για τέτοια. Τουλάχιστον ο Korosensei είναι πολύ moe. :hahaha:
    Jul 08 2012 20:06
  • Dorothy's Photo
    Dorothy
    (Oh right, no emoticons.)
    Jul 08 2012 20:07
  • Kai's Photo
    Kai
    Κανονικά θα έπρεπε να λένε και ευχαριστώ. Πότε ήταν που έβγαλε κάτι αρκετά πρωτότυπο η Jump; Από το Oumagadoki; Εν τω μεταξύ, χώρια που ο Κoro-sensei πάει κατευθείαν στους αγαπημένος, το σχέδιό του δεν έχει βελτιωθεί πάρα πολύ. Εν τω μεταξύ, γαμάτος, βάζει past στο 1ο κεφάλαιο, σαν να λέει, "άμα θέλετε να μάθετε κι άλλο, στηρίξτε το'.
    Jul 09 2012 17:57
Photo

Kai → Kamen Tantei Zura

Φέρε μου 23-25 από Chibi Devil όταν έρθεις
Jul 06 2012 18:37
  • demonicMC's Photo
    demonicMC
    Η αδερφή σου;
    Aug 03 2012 19:18
  • Kai's Photo
    Kai
    Ναι, λάθος έκφραση. Είχαμε ήδη κανονίσει, οπότε δεν θα σας συντροφεύσουμε.
    Aug 03 2012 19:22
  • demonicMC's Photo
    demonicMC
    Δεν ντρέπεστε, θα μας παρατήσετε... τσκ τσκ τσκ
    Aug 03 2012 19:53
Photo
  • Kai's Photo
    Kai
    Καλοδουλεμένο
    Jul 06 2012 18:20
Photo

Kai → Kamen Tantei Zura

Jia Xu θεός. Κόλλησες κι εσύ.
Jul 06 2012 17:51
  • Kai's Photo
    Kai
    Ναι, πλέον είναι προφανές. Περίμενα μήπως δω αλλαγή ανεβαίνοντας lvl αλλά... Btw, έπρεπε να δεις πίστα στο hard με χαρακτήρες από 10 lvl και κάτω, ήταν για γέλια. Νίκη με το ζόρι. Ηθελα και πίστα με Da Ji.
    Jul 06 2012 18:30
  • Kamen Tantei Zura's Photo
    Kamen Tantei Zura
    Φαντάσου να αρχίζω να παίζω εγώ Ishida. Θα γελάμε αν βολεύει εμένα. Παλιά δεν με βόλευε καθόλου. Κάτσε να ξεκλειδώσουμε κι άλλους. Παίξε Masamune να νιώσεις πάντως, πιστολίδι και ξερό ψωμί.

    Τι κάνεις μωρή σε πίστα με τη Da Ji με τα μικρά levels;
    Jul 07 2012 12:03
  • Kai's Photo
    Kai
    Μαγκιές κάνω apparently
    Jul 07 2012 17:56
Photo

Kalamaris → Kai

Τι ωραιο αβα *καρδουλες*.Απο ποιο ανιμε ειναι ο κυριος?Να υποθεσω απο το ιδιο που ειναι το σετ της σις σου?
Jul 05 2012 21:58
  • Kai's Photo
    Kai
    Μπορείς να το παίξεις και στο Warriors Orochi
    Jul 06 2012 17:50
  • Kamen Tantei Zura's Photo
    Kamen Tantei Zura
    τον*
    Jul 06 2012 18:16
  • Kalamaris's Photo
    Kalamaris
    Αααχα.Καααπου τους εχω ακουσει αυτους τους τιτλους αλλα δεν εχω ερθει σε επαφη με αυτα τα παιχνιδια xp
    Jul 08 2012 00:40
Photo

Kaiiristella

XD iristella, σβήνεις ΤΟ fail στο manga pictures trivia;
Jul 04 2012 17:49
  • Kai's Photo
    Kai
    Why thank you, I live up to my name once again
    Jul 04 2012 17:53
  • iristella's Photo
    iristella
    lol done :D

    Jul 04 2012 17:56
  • Kai's Photo
    Kai
    Thank you.
    Jul 04 2012 17:57
Photo

Kai → Kamen Tantei Zura

Ρε συ, εντάξει, όταν έρθεις θα παίξουμε κάτι φοβερές πίστες με τον Αχιλλέα να νιώσεις. Ξεκλείδωσα και Hayabusha να χαρείς.
Jun 30 2012 17:51
  • Kamen Tantei Zura's Photo
    Kamen Tantei Zura
    Ναι μαζί με την Ιωάννα της Λωραίνης.

    Άκυρο αλλά πλέον σύμφωνα με το κράτος είναι Αβάπτιστο. Επίθετο έχω βέβαια
    Jun 30 2012 19:00
Photo

Kai → Hanzo

Gundam Zeta ep 14, τέλειο. Κλωτσιές μπουνιές και ο Καμίλα ο φοβερός καρατέγκα με το καρέ να έχει κερδίσει ήδη μια θέση στην καρδιά μου.
Jun 30 2012 17:46
  • Hanzo's Photo
    Hanzo
    Δεν το εχω δει ακομα αυτο,αντιστεκομαι στις προτασεις του MαντΧατερ και ολοκληρης της γκανταμ κοινοτητας που λενε τα καλυτερα λογια.
    Συντομα,καποτε,ισως
    Jun 30 2012 19:43
  • Kai's Photo
    Kai
    Δες το, μην αντιστέκεσαι. Μέσα σε 22 επεισόδια, πρέπει να έχουν πέσει καμιά 30ρια χαστούκια (χώρια οι κλωτσιές) και ο Amuro δεν είναι τίποτα μπροστά στον νέο πρωταγωνιστή αν και εμφανίζεται πάλι με τα υπαρξιακά του.
    Jul 02 2012 17:35
Photo

Kai → Kamen Tantei Zura

Kukuku
Jun 29 2012 18:30
Photo

OdyMonaxos → Kai

Όποτε μπει η μαντάμ σκάιπ, να μου στείλει για τ' αποτελέσματα!!!
Jun 25 2012 19:12
  • Kai's Photo
    Kai
    Η μαντάμ την έκανε, έχουν χορό στο σχολείο σήμερα και μάλλον δεν θα επιστρέψει νωρίς, αύριο θα έρθει μια βόλτα ως το χωριό, οπότε θα αργήσει.
    Οκ, δεν τα πήγε όπως τα ήθελε αλλά εντάξει, απλά μάλλον θα μας φύγει κατά Γιάννενα ή Φλώρινα μεριά.
    Jun 25 2012 19:28
Photo

Kai → Nibelung

Γεια σου! Πού θα μπορούσα να βρω αυτό το υπέροχο fanart της Oscar;
Jun 25 2012 18:48
  • Nibelung's Photo
    Nibelung
    Έχεις PSN?
    Jul 02 2012 17:45
  • Kai's Photo
    Kai
    Όχι, αν και σκοπεύω να δοκιμάσω να παίξω και online αφού επιστρέψω από το χωριό μου.
    Jul 02 2012 17:54
  • Nibelung's Photo
    Nibelung
    Είναι διασκεδαστικό όταν έχεις να παίξεις με κάποιον,συνήθως τα παιχνίδια που ειναι ανταγωνιστικά :P
    Jul 02 2012 18:38
Photo

Kai → redqueen

Fatze/Zero spoiler για όσους αποφασίσουν να διαβάσουν vm άλλων
Jun 24 2012 16:03
  • Kai's Photo
    Kai
    Ω, μια χαρά τότε. (Ναι, γιατί η δικιά μου καλύτερη. Τώρα που το σκέφτομαι πρέπει να το είχες αναφέρει στο thread ότι το είχες δει). Ε, στον τέλος τον σκότωσε και με αυτό το μαχαίρι. Pwned.
    Στη σκηνή με τον Gilgamesh όπως τον γέννησε η μάνα του, γελούσα κι εγώ. Για κάποιον λόγο μου ήρθε σκηνή από Μουλάν "Είμαι ο βασιλιάς του βράχου".

    Jun 24 2012 16:14
  • redqueen's Photo
    redqueen
    Ε τελικα πληγες κι πληγες ανοιξε εκεινο το μαχαιρι!...ΜΑ ηταν ακυρη εκεινη η σκηνη εκεινη τη στιγμη!Πεταξε κι τη μπερτα μετα ο Kirei κι εμενα μου θυμησε φαση ''τωρα που τελειωσα μαζι σου ,ντυσου κι σηκω φυγε!!'' ...Σαν στυμμενη λεμονοκουπα ο Gil!Kαλα κι το δικο σου με τη Μουλαν δν παει πισω!!!
    Jun 24 2012 16:32
  • Kai's Photo
    Kai
    Ναι, να μην πουντιάσει έτσι όπως καθόταν, όλα τα σκέφτεται ο Kirei. Είχε που είχε πλούσιο βιογραφικό, τώρα προστέθηκε και το "ενδυματολόγος".
    Jun 24 2012 23:04