Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Ash_Pokemaster

Δλδ τώρα δεν ακούς ;;;;Γιατί κακέ άνθρωπε ;;;;
Δεκ 22 2009 14:05
Φωτογραφία

Ash_Pokemaster → Night Wizard Seal

Παλιότερα. :P
Δεκ 22 2009 13:26
Φωτογραφία

matassos → Night Wizard Seal

ela re 8a aneveis thesniki? an nai poses meres? epikoinonise amesa na sinanti8oume-pame gia kana kafe-prolaveis kana meeting- i kanonisoume me ta paidia tis kataskinwsis tpt
Δεκ 21 2009 23:27
Φωτογραφία

monoNight Wizard Seal

You are most welcome :P Να τα κατοστήσεις λοιπόν...:gotit: Thanx 4 the friend req ;)
Δεκ 21 2009 22:05
Φωτογραφία

Night Wizard Sealmono

:hahaha:.Mono-chan,i am honored....:P Κάνουμε το καταδύναμην :hahaha:.
Δεκ 21 2009 19:50
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Tsunade-sama

Silence....I kIIL you :hahaha::hahaha::hahaha::hahaha:
Δεκ 21 2009 18:51
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Matsu

Μην σε ακούσει ο αδερφός μου χαχαχα! Ακούς savvatage, blind guardian ότι αρέσει στον μπρό μου.Εγώ σε συνγχέρω που ακούς Nightwish γιατι αυτοί δεν είναι συγκρότημα είναι αξία.Τάρια όμως ΦΤΓ !!!!! Χαίρω πολύ :) Πολύδωρος :awww:!!!
Δεκ 21 2009 15:48
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Goggeta SSJ6

Nightwish ftw goggeta-san :):) Δεν ήξερα ότι ακούς.Είναι το αγαπημένο μου συγκρότημα(Χρόνια Τώρα :)).Από μικρός στα Βάσανα :P:P:P...
Δεκ 21 2009 15:41
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Ash_Pokemaster

Ρε μεγάλε ακούς Nightwish ;;;;;;;;;;
Δεκ 21 2009 15:34
Φωτογραφία

melkior → Night Wizard Seal

Thanks for the interest αλλα πλακα κανω μην ανησυχείς αλλωστε και εγω συμφωνο με αυτα που λες.
Δεκ 20 2009 20:26
Φωτογραφία

ssj2sanji → Night Wizard Seal

χαχαχα ναι!!!
Δεκ 20 2009 19:43
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → ssj2sanji

Χαχαχα, έτσι τώρα ήρθες με νέες δυνάμεις χαχαχα !!!!
Δεκ 20 2009 19:39
Φωτογραφία

ssj2sanji → Night Wizard Seal

χαθηκα γτ εχασα τον password μου για το site XD...but i am back now.No need to fear ssj2sanji is here:)
Δεκ 20 2009 19:25
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → ssj2sanji

Χάθηκες φίλε μου :)
Δεκ 20 2009 19:18
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → melkior

Όχι μην το λές αυτό.Δεν παίζει ρόλο η ηλικία.Ξέρω από απαισιοδοξεία και το αντίθετο :) Απλά εσύ να δείχνεις αυτό που είσαι. Ο χρόνος είναι τελείως υποκειμενικός...
Δεκ 20 2009 16:22