Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Night Wizard Seal → DarkElf
Τι λές ωρέ;;; Τα άνιμε είναι θεσμός μην αφήνεις την άγνοια των αλλωνών να σε τυφλώνει .
Εδώ που τα λέμε και η μέταλ είναι κάτι άπιαστο, ένα άλλο είδος μουσικής, αλλά τόσο τέλειο.:)
Ιαν 02 2010 23:38
Robin-Chwan → Night Wizard Seal
[URL]http://www.youtube.com/watch?v=U1yCQVhyNyE[/URL]
Ιαν 02 2010 23:25
DarkElf → Night Wizard Seal
Καλή χρονιά!Ευχαριστώ για το request!:) Ναι,κι εγώ μέταλλο!:P Στην αρχή φοβόμουν πως θα ήμουν η μόνη (οι περισσότεροι φίλοι μεταλλάδες με κοροιδεύουν που ασχολούμαι με anime:unlucky:) αλλά βλέπω οτι κυκλοφορούν αρκετοί.Χαίρω πολύ,λοιπόν!:hi:
Ιαν 02 2010 23:10
Night Wizard Seal → DarkElf
Και άλλος μεταλάς :):)Χαίρω πολύ.
Καλή χρονιά και Χρόνια Πολλά :)
Ιαν 02 2010 22:51
Night Wizard Seal → Rogue L
Καλησπέρα Ρόγκ Λί και Καλή Χρονιά :)
Ευχαριστώ για το request.
Ιαν 02 2010 22:50
Ash_Pokemaster → Night Wizard Seal
Σαφώς και είναι θέμα γούστων. Δεν είπα ότι η Tarja έχει άσχημη φωνή, αλλά προσωπικά απλά δεν μπορώ να την ακούσω στα περισσότερα τραγούδια χωρίς να σκάσω στα γέλια. :P
Δεκ 24 2009 13:46
Night Wizard Seal → M@R!()-
Gomen Marιοs-san :)
Και μπορείς να με λές NWS μην λές όλο αυτό το μακρινάρι.:hahaha:
Χάρηκα :)
Δεκ 23 2009 22:46
Night Wizard Seal → Goggeta SSJ6
Είχαν έρθει το 2007 αλλά με την Ανέτ.Εμένα μου αρέσει περισσότερο η Τάρια και η Ανέτ στα τραγούδια της μόνο:) αλλά δεν συγκρίνονται...
Δεκ 23 2009 14:34
Goggeta SSJ6 → Night Wizard Seal
Ου μονον ακουω!!!
Απο τους αγαπημενους μου ειναι!!!
Nightwish ftw!!! Αντε να ερθουν ελλαδα να γουσταρουμε!!!
Δεκ 23 2009 07:50
Night Wizard Seal → Ash_Pokemaster
Φίλε μου είναι κυρίως γούστα, γιατί η Τάρια και να μην σου αρέσει δεν μπορείς να πείς ότι δεν έχει φωνή.Έχει φωνάρα, αλλά σε πολλούς δεν αρέσει.(και μην την συγκρίνουμε με την Ανέτ γιατί θα πάω να πέσω από το 7ο όροφο που δεν έχει η πολυκατοικία μου :P).
Αλλά από την πιο ατμοσφαιρική πήγες σε σχετικά πιο different volumes music.
Δεκ 22 2009 18:25
Ash_Pokemaster → Night Wizard Seal
Πλέον δεν μου αρέσει τόσο η Symphonic Metal. Προτιμώ περισσότερο κάτι σε Rock, Alt. Rock και λοιπά.
Βέβαια με τις τωρινές προτιμίσεις μου δεν μπορώ να πω ότι συχένομαι το τελευταίο του Album. Όσα τραγουδάει όμως η Tarja απλά δεν ακούγοντε. :P
Δεκ 22 2009 14:40
Night Wizard Seal → mono
Τίποτα όπως είπα και πρίν τιμή μου :wooi2:.Να έχεις καλές γιορτές και να περάσεις τα Χριστούγεννα σου χάρμα :)
Δεκ 22 2009 14:06


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
