Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Night Wizard Seal → Mr. Brightside
Αλήθεια; Το μάνγκα έχει καληφθεί ή το έχουν κόψει;;
Και κάτι τελευταίο τα φίλερ αξίζουν;
Καλά μωρέ, εδώ διαβάσμα σχολείου προφίσενσι, τα κλασσικά γινόμαστε πατίνια :)
Εσύ με την σχολή σου; Όλα καλά;
Φεβ 01 2010 23:29
Mr. Brightside → Night Wizard Seal
Hiya! How's it going? Λοιπον, τα επεισοδια 63-95 ειναι φιλερ.
Φεβ 01 2010 23:25
Night Wizard Seal → Mr. Brightside
Bright-san να σε ρωτήσω ξέρεις ποιά επισόδεια από το Rurouni Kenshin είναι φίλερ ;;;
Φεβ 01 2010 16:03
Azathoth
→
Night Wizard Seal
thank you! και εσύ το ίδιο! σου εύχομαι τα καλύτερα και μην παρατάς το διάβασμα για anime >_>
Ιαν 31 2010 14:58
Night Wizard Seal
→
Azathoth
Καλή σου επιτυχία τότε. (Εγώ θα προτιμούσα την ιστορία ^^') Και τα δύο μια χαρά είναι :).
Σου εύχομαι τα καλύτερα Βίτο-σαν :):):):)
Ιαν 31 2010 14:38
Azathoth
→
Night Wizard Seal
σπουδάζω για αγγλική φιλολογία και ιστορία και θα δούμε στην πορεία σε πιο από τα δυο θα πάρο major και σε πιο minor :Ο
Ιαν 31 2010 14:32
Night Wizard Seal
→
Azathoth
Χαίρομαι. Ε εντάξει δεν έκατσε η Ιταλία δεν έκατσε. Προχωράμε :)
Και τι είναι τώρα αυτό που σπουδάζεις; Το ίδιο που μου είχες πεί ;
Ιαν 31 2010 14:31
Azathoth
→
Night Wizard Seal
πήγα ιταλία για κάτι μήνες, έκοψα φλέβα γιατί ήταν σκατά (at least for με) και γύρισα αθηνα και τώρα σπουδάζω στο deree college και είναι όλα τέλεια και είμαι πωρωμένος :D
Ιαν 31 2010 14:28
Night Wizard Seal
→
Azathoth
Έλα ρε σιγά ! Λεπτομέρεις. :)
Εγώ καλά (προς το παρόν) Εσύ τελικά πήγες Ιταλία ;
Ιαν 31 2010 14:23
Azathoth
→
Night Wizard Seal
Heya indeed άλλαξα όνομα! γύρισα στο forum μετά από πολύ καιρό και μιας και αποφάσισα να μην φέρομε σαν παπάρας όπως πριν προτίμησα να αλλάξω και όνομα για να μην υπενθυμίζω στον κόσμο το ποιος είμαι :P εσύ τι λέει?
Ιαν 31 2010 14:16
Night Wizard Seal
→
Azathoth
Άλλαξες όνομα!! Refreshment !
Άρε Βίτο, χρόνια και ζαμάνια :)
Ιαν 30 2010 23:34


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
