Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Mr. Brightside

Αλήθεια; Το μάνγκα έχει καληφθεί ή το έχουν κόψει;; Και κάτι τελευταίο τα φίλερ αξίζουν; Καλά μωρέ, εδώ διαβάσμα σχολείου προφίσενσι, τα κλασσικά γινόμαστε πατίνια :) Εσύ με την σχολή σου; Όλα καλά;
Φεβ 01 2010 23:29
Φωτογραφία

Mr. Brightside → Night Wizard Seal

Hiya! How's it going? Λοιπον, τα επεισοδια 63-95 ειναι φιλερ.
Φεβ 01 2010 23:25
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Mr. Brightside

Bright-san να σε ρωτήσω ξέρεις ποιά επισόδεια από το Rurouni Kenshin είναι φίλερ ;;;
Φεβ 01 2010 16:03
Φωτογραφία

AzathothNight Wizard Seal

thank you! και εσύ το ίδιο! σου εύχομαι τα καλύτερα και μην παρατάς το διάβασμα για anime >_>
Ιαν 31 2010 14:58
Φωτογραφία

Night Wizard SealAzathoth

Καλή σου επιτυχία τότε. (Εγώ θα προτιμούσα την ιστορία ^^') Και τα δύο μια χαρά είναι :). Σου εύχομαι τα καλύτερα Βίτο-σαν :):):):)
Ιαν 31 2010 14:38
Φωτογραφία

AzathothNight Wizard Seal

σπουδάζω για αγγλική φιλολογία και ιστορία και θα δούμε στην πορεία σε πιο από τα δυο θα πάρο major και σε πιο minor :Ο
Ιαν 31 2010 14:32
Φωτογραφία

Night Wizard SealAzathoth

Χαίρομαι. Ε εντάξει δεν έκατσε η Ιταλία δεν έκατσε. Προχωράμε :) Και τι είναι τώρα αυτό που σπουδάζεις; Το ίδιο που μου είχες πεί ;
Ιαν 31 2010 14:31
Φωτογραφία

AzathothNight Wizard Seal

πήγα ιταλία για κάτι μήνες, έκοψα φλέβα γιατί ήταν σκατά (at least for με) και γύρισα αθηνα και τώρα σπουδάζω στο deree college και είναι όλα τέλεια και είμαι πωρωμένος :D
Ιαν 31 2010 14:28
Φωτογραφία

Night Wizard SealAzathoth

Έλα ρε σιγά ! Λεπτομέρεις. :) Εγώ καλά (προς το παρόν) Εσύ τελικά πήγες Ιταλία ;
Ιαν 31 2010 14:23
Φωτογραφία

AzathothNight Wizard Seal

Heya indeed άλλαξα όνομα! γύρισα στο forum μετά από πολύ καιρό και μιας και αποφάσισα να μην φέρομε σαν παπάρας όπως πριν προτίμησα να αλλάξω και όνομα για να μην υπενθυμίζω στον κόσμο το ποιος είμαι :P εσύ τι λέει?
Ιαν 31 2010 14:16
Φωτογραφία

Night Wizard SealMad_Hatter

Έμα... όνομα από as must always be respected :)
Ιαν 30 2010 23:45
Φωτογραφία

Mad_HatterNight Wizard Seal

thankies
Ιαν 30 2010 23:40
Φωτογραφία

Night Wizard SealMad_Hatter

Μεγιά το καινούργιο όνομα :)
Ιαν 30 2010 23:37
Φωτογραφία

Night Wizard SealAzathoth

Άλλαξες όνομα!! Refreshment ! Άρε Βίτο, χρόνια και ζαμάνια :)
Ιαν 30 2010 23:34
Φωτογραφία

acid black cherry → Night Wizard Seal

どういたしまして
Ιαν 12 2010 00:20