Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

Αλλά μισώ τα μέχα... Είμαι του παρελθόντος εγώ.
Φεβ 18 2010 00:10
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

Γενικώς σαν άνιμε ρε. Είναι ρισπέκτ.
Φεβ 18 2010 00:09
Φωτογραφία

iristellaNight Wizard Seal

I think it is vash from trigun. And yeah propably he hasnt heard of you either. :P
Φεβ 18 2010 00:09
Φωτογραφία

Serestrum → Night Wizard Seal

φυσικα και μου αρεσε. το θεωρω πραγματικο στολιδι. και? μπορω να το κοροιδευω μερες... τεσπα. kneel, hooman.
Φεβ 18 2010 00:06
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

:hahaha::hahaha::hahaha:. Ντάξ με τάπωσες, υποκλίνομαι στην μεγαλειότητα σου. :hihi2:. [SPOILER]Έχεις δει και το άνιμε και λες τέτοια πράγματα; Αφου σου άρεσε το ξέρω :hihi2:. Μην προσπαθείς να το κρύξεις.[/SPOILER]
Φεβ 18 2010 00:03
Φωτογραφία

Serestrum → Night Wizard Seal

αυτη η μανια με τα bakeneko τι νομιζες? κτηνοβατης... gay κτηνοβατης... τελειο το αβαταρ σου !!!!
Φεβ 18 2010 00:01
Φωτογραφία

Night Wizard Sealiristella

Nevermind. Εγώ μίλησα εκφράσου ελεύθερα. Ο τύπος τους Σέρε πίος είναι; Δεν τον ξέρω(αν και πιστεύω είναι αμοιβαία τα αισθήματα:P.)
Φεβ 18 2010 00:00
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

Με γεια του με χαρά του.:P. Τουλάχιστον βλέπεται. Οπότε δεν πάει να είναι και νεκρόφιλος, You see him.
Φεβ 17 2010 23:59
Φωτογραφία

Robin-Chwan → Night Wizard Seal

Ναι, το διαπιστωσα. Καλα ρε γομαρι ορθιο κατσε λιγο μαζι μας αφου εχεις κενο. Εχω κανει και μερικα καινουρια "σκιτσα" (μουτζουρες ειναι αλλα τεσπα). Ηθελα να κανω και [spoiler] τον Ace νεκρο [/spoiler] αλλα ξεχασα το τετραδιο στο σχολειο, κατω απο το θρανιο....(Τωρα που το σκεφτομαι αυτο το τετραδιο ητν για τα αγγλικα και δεν πηρα ποτε αλλο..........)
Φεβ 17 2010 23:58
Φωτογραφία

iristellaNight Wizard Seal

Moυ αρέσουν και των δυονών σας τα avatar. Aν και του Serestrum μου αρέσει περισσότερο (sorry NWS όχι ότι το δικό σου δεν είναι ωραίο). Και Serestrum σου έχω πει και τι bishonen που είσαι irl ε?
Φεβ 17 2010 23:57
Φωτογραφία

Serestrum → Night Wizard Seal

ο τυπος ειναι gay στο αβαταρ σου... XD
Φεβ 17 2010 23:56
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

Δεν νομίζω ότι η εξωτερική εμφανιση επηρρεάζει κάτι σε εμένα. Και ειδικά η εξωτερική εμφανισή του άβαταρ μου. Είδες σου απάντησε. Είναι μπισόνεν. Εγώ τον έχω για αυτά που λέει και έχει κάνει. Ο τύπος είναι...
Φεβ 17 2010 23:56
Φωτογραφία

Night Wizard Sealiristella

Πόοσο μου αρέσει να σας βλέπω να τσακώνεστε στο προφίλ μου. Συνεχίστε παίδες. Εκφραστείτε ελεύθερα. Κάτι ήξεραν αυτοί που το έλεγαν :P
Φεβ 17 2010 23:53
Φωτογραφία

Serestrum → Night Wizard Seal

δεν ειναι μαντικες ικανοτητες. ειναι εμπειρια. change the avatar young man. για το δικο σου καλο.
Φεβ 17 2010 23:53
Φωτογραφία

Night Wizard Sealiristella

Δεν υποκύπτω τόσο εύκολα. Θέλω πολλες σφαίρες για να πέσω....
Φεβ 17 2010 23:52