Jump to content


Community Status Updates


Photo

KennyNight Wizard Seal

Το Mononoke το είδες από [shinsen-subs];
Feb 17 2010 16:32
Photo

Night Wizard Seal → °•πίΟu-πίΟu•°™

Πίου-πίου σε ποιά σχολή θες να σπουδάσεις ;
Feb 17 2010 15:25
Photo

Night Wizard Seal → sefiroth

Άντε δες να μας πείς την άποψη σου :)
Feb 16 2010 21:22
Photo

Night Wizard Sealiristella

Όχι ρε τι λές... Γούστα είναι αυτά. Αλλά πιστεύω αξίζει να την δείς. Στην αρχή αρχίζει όσο πιο παιδικά μπορεί να αρχίσει μια σειρά, αλλά μετά σοβαρεύει πολύ και το μάνγκα είναι πολύ καλοφτιαγμένο από την πλευρά του δημιουργού. Ότι θες κάνεις, απλά εμένα μου φάνηκε περίεργο και ρώτησα :)
Feb 16 2010 20:51
Photo

iristellaNight Wizard Seal

XD Σε πήρα λίγο από τα μούτρα ε? Gomen gomen. Don't mind me μια απλή αλλεργία στη συγκεκριμένη σειρά είναι.
Feb 16 2010 20:25
Photo

Night Wizard Sealiristella

Ok nevermind. :)
Feb 16 2010 20:17
Photo

iristellaNight Wizard Seal

Υπάρχουν τόσα και τόσα άλλα απείρως καλύτερα. >_<
Feb 16 2010 17:00
Photo

Night Wizard Sealiristella

Κοίτα για να περάσεις την ώρα σου είναι. Ούτε εμένα με τρέλανε σαν άνιμε/μάνγκα. Δεν συγκρίνεται με το Ναρούτο :P
Feb 16 2010 16:39
Photo

iristellaNight Wizard Seal

Eίχα ξεκινήσει το ανime αλλά κάπου στο 80 ένιωσα ότι σπαταλάω το χρόνο μου και καίω άδικα εγκεφαλικά κύτταρα. Κάποια στιγμή θα πιάσω και το manga για να μπορώ να επιβλέπω καλύτερα το subforum αλλά tbh δεν με τρελαίνει (in fact το θεωρώ σαν την ιδανική λύση για τις αυπνίες μου).
Feb 16 2010 16:27
Photo

Night Wizard Sealiristella

Όχι πληροφοριακά το είπα. Ούτε το άνιμε ούτε το μανγκα;
Feb 16 2010 14:31
Photo

iristellaNight Wizard Seal

Nope. I dont read one piece. Εγινε κάτι στο section εκείνο?
Feb 15 2010 23:46
Photo

Night Wizard Sealiristella

Iri-chan one piece διαβάζεις μέχρι και το τελευταίο τσάπτερ ;
Feb 15 2010 23:42
Photo

Night Wizard SealKenny

Well Done Kenny-san :) Συνέχισε όσο αντέχεις :)
Feb 13 2010 17:46
Photo

KennyNight Wizard Seal

Περισσότερο κλασσική και ακουστική. Έχω και μια ηλεκτρική όμως.
Feb 13 2010 13:26
Photo

Night Wizard Seal → tzeik

Hello Tzeik και καλωσόρισες στο φόρουμ. Να σε ρωτήσω το username σου tzeik από που το έβγαλες ;
Feb 13 2010 13:10