Community Status Updates
Night Wizard Seal → iristella
Όχι ρε τι λές... Γούστα είναι αυτά. Αλλά πιστεύω αξίζει να την δείς. Στην αρχή αρχίζει όσο πιο παιδικά μπορεί να αρχίσει μια σειρά, αλλά μετά σοβαρεύει πολύ και το μάνγκα είναι πολύ καλοφτιαγμένο από την πλευρά του δημιουργού.
Ότι θες κάνεις, απλά εμένα μου φάνηκε περίεργο και ρώτησα :)
Feb 16 2010 20:51
iristella → Night Wizard Seal
XD Σε πήρα λίγο από τα μούτρα ε? Gomen gomen. Don't mind me μια απλή αλλεργία στη συγκεκριμένη σειρά είναι.
Feb 16 2010 20:25
Night Wizard Seal → iristella
Κοίτα για να περάσεις την ώρα σου είναι. Ούτε εμένα με τρέλανε σαν άνιμε/μάνγκα. Δεν συγκρίνεται με το Ναρούτο :P
Feb 16 2010 16:39
iristella → Night Wizard Seal
Eίχα ξεκινήσει το ανime αλλά κάπου στο 80 ένιωσα ότι σπαταλάω το χρόνο μου και καίω άδικα εγκεφαλικά κύτταρα. Κάποια στιγμή θα πιάσω και το manga για να μπορώ να επιβλέπω καλύτερα το subforum αλλά tbh δεν με τρελαίνει (in fact το θεωρώ σαν την ιδανική λύση για τις αυπνίες μου).
Feb 16 2010 16:27
Night Wizard Seal → iristella
Όχι πληροφοριακά το είπα. Ούτε το άνιμε ούτε το μανγκα;
Feb 16 2010 14:31
iristella → Night Wizard Seal
Nope. I dont read one piece. Εγινε κάτι στο section εκείνο?
Feb 15 2010 23:46
Night Wizard Seal → iristella
Iri-chan one piece διαβάζεις μέχρι και το τελευταίο τσάπτερ ;
Feb 15 2010 23:42
Kenny → Night Wizard Seal
Περισσότερο κλασσική και ακουστική. Έχω και μια ηλεκτρική όμως.
Feb 13 2010 13:26
Night Wizard Seal → tzeik
Hello Tzeik και καλωσόρισες στο φόρουμ.
Να σε ρωτήσω το username σου tzeik από που το έβγαλες ;
Feb 13 2010 13:10


This status update has reached the maximum number of replies allowed
