Jump to content


Community Status Updates


Photo

Night Wizard Seal → didimakia

Κρίμα για τις πανελλήνιες ρε πατριώτη. Να το χάσεις για 5 μόρια. Κουράγιο και καλές επιτυχίες στο μέλλον. Θα ξανα δώσεις ή πήγες κάπου αλλού;
Aug 27 2010 21:27
Photo

shinigami94 → Night Wizard Seal

Ναι.Πρόσφατα ξεκίνησα και εγώ.^__^ Αγαπημένα είναι το Kuchizuke (να 'ναι καλά το shiki) και το snow white (το οποίο ακούω συνεχώς,Μέχρι και τώρα). [SPOILER]Ετοιμάζω και σετάκι Buck-Tick που θα φορέσω κάποια στιγμή στο μακρινό μέλλον:)[/SPOILER] Θα πάω θεωρητική.
Aug 27 2010 21:26
Photo

Night Wizard Seal → ellesmira

Συγχαρητήρια για την σχολή σου. Άντε και καλή φοιτήτρια. Και εγώ θεωρητική είμαι, αλλά έχω ακόμα καιρό :P
Aug 27 2010 21:25
Photo

Night Wizard Seal → shinigami94

Άκους και εσύ παιδί μου Buck-Tick; *sniff* * συγκινημένος* Επίσης, τι κατεύθυνση θα πάς;
Aug 27 2010 21:19
Photo

AzathothNight Wizard Seal

ok ok u 2
Aug 24 2010 23:38
Photo

Night Wizard SealAzathoth

Χαίρομαι. Χαίρομαι :) Όταν έρθω Αθήνα, θα τα πούμε και από το μσν, γιατι εδώ δεν έχω :P Να'σαι καλά :)
Aug 24 2010 23:01
Photo

AzathothNight Wizard Seal

telia telia :D ola telia :D oreo kalokeri me diakopes ke boliko diavasma for me :D tora apo vdomada arxizo ta panta
Aug 24 2010 22:59
Photo

Night Wizard SealAzathoth

Διακοπές από τα τέλη του Ιούλη και τώρα είμαι Βέροια. Το Σαββατοκύριακο έρχομαι Αθήνα. Πολύ σπάνια είχα υπολογιστή αυτές τις μέρες. Καλά είμαι all in all :P Μαύρισα, ξεκουράστηκα κλπ... Εσύ όλα καλά;
Aug 24 2010 22:35
Photo

AzathothNight Wizard Seal

pu xathikes re psixi? :O
Aug 24 2010 22:26
Photo

Night Wizard SealAzathoth

Τί έγινε :P;
Aug 24 2010 21:33
Photo

AzathothNight Wizard Seal

:O :Ø
Aug 23 2010 23:03
Photo

Night Wizard Seal → amaya3

Thank you :)
Aug 14 2010 05:37
Photo

amaya3 → Night Wizard Seal

You haven't?! Ας διορθώσουμε αυτήν την τεράστια παράλειψη αμέσως XD [URL="http://www.youtube.com/watch?v=3wO7AkoiXEE"]Enjoy[/URL]~
Aug 14 2010 05:30
Photo

Night Wizard Seal → amaya3

We are blessed, αυτό ακριβώς. Το PV δεν το έχω δεί ακόμα...
Aug 14 2010 05:24
Photo

amaya3 → Night Wizard Seal

<33 Και το PV επίσης είναι <33 We are blessed to know and listen to them, απλά. Μου αρέσει πολύ όπως είναι τώρα αλλά... nothing can top this, ever: [SPOILER] [IMG]http://a.imageshack.us/img196/3363/nekoyd.jpg[/IMG] [SIZE=1]can't find the original so enjoy the macro~[/SIZE][/SPOILER] [SIZE=1] :hihi2: [/SIZE]
Aug 14 2010 05:17