Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Hanzo

How are you my mate :P University? Vacations? Everything's fine ? :)
Αύγ 14 2010 03:23
Φωτογραφία

Hanzo → Night Wizard Seal

Ok challenge accepted. :P
Αύγ 14 2010 03:21
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Hanzo

Πήγαινε στο Guess Who να κάνουμε παιχνίδι :P Καιρό έχουμε να τα πούμε :P Ξέρεις διακοπές :P
Αύγ 14 2010 03:16
Φωτογραφία

Night Wizard SealKenny

Ναι δική μου βλακεία. Κατέβασα ιαπωνικούς υπότιτλους. Αλλά και πάλι χρήσιμο το πρόγραμμα :P
Αύγ 14 2010 00:26
Φωτογραφία

Nozomu → Night Wizard Seal

Thnx! ^^ I'll be back in a few hours... xD
Αύγ 13 2010 23:42
Φωτογραφία

KennyNight Wizard Seal

Θα έπαιξε μαλακiα στο character encoding. Κατέβασε και εγκατέστησε το Aegisub, άνοιξε μ' αυτό τους προβληματικούς υπότιτλους, και κάνε αποθήκευση σε UTF-8 encoding (νομίζω δεν χρειάζεται καν να το επιλέξεις, το Aegisub αποθηκεύει πάντα σε UTF-8 ).
Αύγ 13 2010 23:34
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Nozomu

Σε παρακαλώ, όσα θές. Η λύση είναι απλή. Μπορείς να πάς εδώ [URL]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=8593[/URL] :) Περιμένω εντυπώσεις
Αύγ 13 2010 23:32
Φωτογραφία

Nozomu → Night Wizard Seal

Yo! Εχεις να μου προτεινεις κανενα τραγουδι απο Buck-Tick? Γιατι εικονικα μου τραβη3αν το ενδιαφερον... :orly:
Αύγ 13 2010 23:30
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → didimakia

Ευτυχώς είναι καλά τα παιδιά. Αυτό προέχει. Δεν με εκπλήσσει.
Αύγ 13 2010 23:04
Φωτογραφία

didimakia → Night Wizard Seal

Κριμα. =/ Ειχαν και πορεια προχθες οι Χρυσαυγιτες στην Βεροια αφου ειχαν κανει συγκεντρωση στο Διαβατο. Μεχρι και ΜΑΤ φεραν.
Αύγ 13 2010 23:02
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → didimakia

Έμαθα, έμαθα. Ο ένας από τα 4 παιδιά είναι ανιψιός μου. Δεν μου λένε κάτι τα ονόματα. Λίγους γνωστούς έχω εκεί.
Αύγ 13 2010 22:59
Φωτογραφία

didimakia → Night Wizard Seal

Διαβατο? Ο.ο εχω πολλους γνωστους απο εκει ρε. 2 κολλητοι μου ειναι απο εκει. ο ενας λεγεται Γιατρας και ο αλλος Τσολεριδης. βεβαια δεν πολυ πατανε. και εναν ακομα τον οποιο τον φωναζουν Ιου. ξεχασα πως τον λενε XD τον ειχα και στην ταξη φετος. εμαθες τι εγινε ''προχθες'' με τους Αλβανους ε? =/ Tην Marina προσωπικα δεν την ξερω. απλα φατσικα.
Αύγ 13 2010 22:57
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → didimakia

Διαβατό.
Αύγ 13 2010 22:51
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → didimakia

Αα και την Μαρίνα που την έχουμε κοινή φίλη στο facebook. Όλους τους ξέρει αυτό το κορίτσι :P
Αύγ 13 2010 22:50
Φωτογραφία

didimakia → Night Wizard Seal

Σε ποιο χωριο? Τωρα πολλα ζητας XD φατσικα μπορει να τον ξερω αλλα... Ασε που φετος εγω τελειωσα.
Αύγ 13 2010 22:50