Jump to content


Community Status Updates


Photo

Serestrum → Night Wizard Seal

μπα. ο τζιζους ειναι της πλακας. εισαι καλη φωκια ομως και δεν θα σου καταστρεψω τις παιδικες σου αναμνησεις. κοιμησου ηρεμος.
Oct 30 2010 00:43
Photo

Night Wizard Seal → Serestrum

With Jesus, haa? Ohh my God:hahaha::hahaha:
Oct 30 2010 00:40
Photo

Serestrum → Night Wizard Seal

εισαι τυχερος που βαριεμαι και νυσταζω αλλιως δεν θελω και πολυ για να σου κανω το προφιλ αγνωριστο και εκεινα τα mental images να μοιαζουν αθωα σαν τα smurfs... ξερεις, για πλακα! ^^
Oct 30 2010 00:38
Photo

Night Wizard Seal → Serestrum

Τώρα κανονικά θα σου έλεγα άσε τις βλακίες, νεότατο παιδί είσαι, αλλά κατα βάθος νιώθω ενά είδος συμπόνιας .:hahaha: ~Pats pats. :p
Oct 30 2010 00:38
Photo

Night Wizard Seal → Serestrum

:hahaha: Δεν ξέρω αν με εκπλήσσει ή όχι. Θυμάμαι ακόμα και το σκηνικό. Λέγατε για τις καλόγριες. Με το που είδα το τραγούδι, Ohh my mental images... :hahaha:
Oct 30 2010 00:35
Photo

Serestrum → Night Wizard Seal

α, οκ. δεν το θυμαμαι... εχω εναν φακελο με 5000 random εικονες μεσα... γερασα και ξεχναω...
Oct 30 2010 00:21
Photo

Night Wizard Seal → Serestrum

Αφιέρωση; Εγώ είπα για το "Jesus use me". Πρώτη φορά εσύ το είχες ποστάρει στην Μαύρη Τρύπα.
Oct 30 2010 00:16
Photo

Serestrum → Night Wizard Seal

?? θυμασαι κατι που δεν θυμαμαι εγω προφανως... η αφιερωση ηταν παραξενη...
Oct 30 2010 00:10
Photo

Night Wizard Seal → Serestrum

Εντυπωσιάστηκες από την καταπληκτική μου μνήμη εε; :P
Oct 30 2010 00:08
Photo

Shihama-ru → Night Wizard Seal

a sorry, δν πολύ ήταν σαφές.Λέγοντας BL εννοούσα Boy love manga aka shounen ai, yaoi.Γι αυτό και λέω οτι μάλλον δν είναι του γούστου σου... Πάντως αν θέλεις τις original εικόνες ([SIZE=1]ή τεσπα να ρίξεις μια ματιά )[/SIZE],don't hesitate,πες μου να σου τις στείλω ή να σου πω τους τίτλους!:bye:
Oct 29 2010 18:07
Photo

Night Wizard Seal → Kamui

Don't worry for that. Write anything. As big as you like~!
Oct 29 2010 15:04
Photo

Kamui → Night Wizard Seal

Σορρι για το διπλο post,απλα ηταν που ηταν τεραστιο το προηγουμενο,δεν ηθελα να το παραφουσκωσω
Oct 29 2010 14:57
Photo

Night Wizard Seal → zoro77

Κούνια που τους κούναγε:hahaha:
Oct 29 2010 14:30
Photo

zoro77 → Night Wizard Seal

Μην αγχώνεσαι όλα θα τελειώσουν και θα βρεις το δρόμο σου. [SPOILER]Και μένα αυτή τη συμβουλή μου λέγανε:rolleyes:[/SPOILER]
Oct 29 2010 14:26
Photo

Night Wizard Seal → zoro77

Δίδυμοι φίλε μου, τι περιμένεις; Πρωτοτυπία στις αποφάσεις;:hahaha: Για Ιστορικό-Αρχαιολογικό για αυτό το σκεφτόμουν. Τέτοιες εναλλακτικές. Αλλά [U]δεν[/U] ξέρω ακόμα. τ_τ
Oct 29 2010 14:19