Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

zoro77 → Night Wizard Seal

Γνώμη πολλών καθηγητών μου είναι ότι το πτυχίο του φιλολογικού υπερέχει του ιστορικού-αρχαιολογικού(οπότε καλά το σκέφτεσαι έτσι). Βέβαια και στα δύο γίνεσαι καθηγητής(εκτός αν θέλεις να γίνεις αρχαιολόγος). Το φιλολογικό τμήμα όμως είναι λίγο πιο ''μπλα μπλα'', άρα και πιο κουραστικό. Τωρα αν πάρεις το PCE θα έχεις μια πολύ καλή εναλλακτική λύση και γιατί όχι και πρώτη. Όσο γι'αυτό που λες ότι είσαι αναποφάσιστος εγώ στη β'λυκείου και αρχές γ' έλεγα ότι σε καμία περίπτωση δε θα γίνω φιλόλογος.:emptyonexg1:
Οκτ 29 2010 14:11
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Shihama-ru

Όταν λές Bl; Τινός γούστου είναι; :p
Οκτ 29 2010 13:54
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → zoro77

Φυσικά βοήθησαν. Και ακόμα βοηθούν. Ναί έχω αρκετές ελπίδες να το πάρω. :) Άσε που μπορείς να διδάξεις αν το έχεις πάρει, (βέβαια υπάρχει ολόκληρη διαδικασία αλλά never mind) κάτι το οποίο σκέφτομαι σοβαρά να κάνω. Θα έλεγα ότι είμαι στην ελληνική και αγγλική φιλολογία ανάμεσα και μπορεί και Ιστορικό-Αρχαιολογικό. Σε ποσοστά πάνε κάπως έτσι: Ελληνική 50% Αγγλική 25% Ιστορικο - Αρχαιολογικό 25% Είμαι αναποφάσιστος εκ φύσεως, οπότε δεν περιμένω κάμια πρόοδο μέχρι και του χρόνου που θα δίνω. :hahaha: Ακόμα θα σκέφτομαι...
Οκτ 29 2010 13:46
Φωτογραφία

Kamui → Night Wizard Seal

Ανοιξα νεο thread συσχετιζομενο με three kingdoms γενικα.Αμα θες,αρχησε εσυ το πρωτο θεμα,γιατι αλλιως δεν βλεπω να ερχονται πολλοι.
Οκτ 28 2010 10:05
Φωτογραφία

Shihama-ru → Night Wizard Seal

Είναι εξώφυλλα από κάτι dj BL manga που έχουν πολύ καλό σχέδιο μεν αλλά από το story φοβάμαι μάλλον όχι του γούστου σου....:D Τις έφτιαξα όπως τις ήθελα στο photoshop και voila...
Οκτ 27 2010 22:38
Φωτογραφία

zoro77 → Night Wizard Seal

καλή επιτυχία φίλε, Τα anime/manga φαντάζομαι σε έχουν βοηθήσει πολύ στο reading και στο λεξιλόγιο. Εγώ δεν το είχα ανακαλύψει αυτό και είμαι περιορισμένος στο lower:wallbash:
Οκτ 27 2010 20:23
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → zoro77

Δίνω προφίσενσι σε ένα μήνα τ_τ...
Οκτ 27 2010 19:20
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → zoro77

Ναί ναί μην ανησχυείς. Αρχαία θα ξεκινήσω μετά τα χριστούγεννα. Τα αλλά μπορούν να περιμένουν μέχρι το καλοκαίρι...
Οκτ 27 2010 19:20
Φωτογραφία

zoro77 → Night Wizard Seal

Εγώ που πήγα τι κατάλαβα:burningbe3:? Κουρασμένος υποδέχτηκα τη γ΄Λυκείου. Πάντως κάνε καλοκαιρινό.
Οκτ 27 2010 00:12
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Shihama-ru

Can i ask you about your set? Where is it from? (Manga- Country :p)
Οκτ 27 2010 00:07
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → zoro77

Εννοείται. Γενικά, λατρεύω όλα τα θεωρητικά μαθήματα που κάνουμε στην κατεύθυνση. Ακόμα και τις Αρχές Φιλοσοφίας, που είναι υποτιμημένο μάθημα(για ένα καλογραμμένο βιβλίο). Άντε καλά να είμαστε, μπας και ανταμώσουμε :) Αρχαία άγνωστο έγραψα σε ένα τέστ 36/40 και στα Ρητορικά 50/60. Για φέτος δεν πάω φροντηστήριο.
Οκτ 26 2010 23:58
Φωτογραφία

zoro77 → Night Wizard Seal

Περιμένω τη μεταγγραφή για να κάτσω οριστικά Αθήνα Σου εύχομαι να περάσεις ότι θες. Ως συμβουλή αφού έχεις διαλέξει θεωρητική, να μη χάσεις την επαφή με τα Λατινικά. Σου δίνουν σίγουρο βαθμό.
Οκτ 26 2010 23:41
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → zoro77

Ο αλήθεια; Δύο σημεία ίδια :p Ναί από εκεί μου ήρθε η απορία. Και εγώ κατα 90% στο φιλολογικό θέλω να περάσω. :) Αθήνα σπουδάζεις;
Οκτ 26 2010 23:37
Φωτογραφία

Kamui → Night Wizard Seal

OK.Χαιρομαι που μου το λες αυτο,γιατι καποια στιγμη αρχισα να αμφιβαλλω για τον ιδιο μου τον εαυτο. Οταν διαφορα παλαιοτερα μελη του forum σε αποκαλουν troll οι περισσοτεροι θα εμπιστευτουν αυτους. Φοβηθηκα πως μεχρι και μελη που συμπαθω εγω αρχισουν να αμφιβαλλουν για μενα.
Οκτ 26 2010 13:28
Φωτογραφία

zoro77 → Night Wizard Seal

Φιλολογικό (σήμερα επιτρέπεται:laugh:). Στοιχηματίζω η απορία σου ήρθε από ''Τα βάσανα του μαθητή'' ή όχι?:huh: Και βλέπω ότι έχουμε την ίδια ημερομηνία γέννησης.:king:
Οκτ 25 2010 23:53