Community Status Updates
Franky_Super → Umi no Ossan
ναι κι εγω θα φυγω επιτελους!ενταξει θα γυρισουν αυτοι που την εκανα νωριτερα οποτε το πλοιο δεν πιστευω να ερημωσει τοσο.
Jul 20 2008 11:23
Umi no Ossan → Franky_Super
Οi Frankey κ συ την κανεις;;;; Θα ερημωσει το πλοιο σε λιγο(το καλο ειναι πως δεν θα εχω πολυ δουλεια να κανω !!!!)
Jul 20 2008 00:14
Umi no Ossan → GkLoc
χαχαχαχα swordsman χαχαχαχα μου θυμηζεις την ταινια με τον Τζον Κιουζακ....Το Identity !!!!! Θα την κανω ρεμεικ !!!!!! χαχαχαχαχα
Jul 19 2008 13:19
Umi no Ossan → anime-dono
Thanks για το request !!!! Ελπιζω να περασεις καλα στο OP group !!!!!
Jul 19 2008 12:26
Umi no Ossan → louna22
χεχεχε...Σε ποιον δεν θα αρεσε να τον κακομαθαινει μια κοπελα !!!!! Τα λεμε,καληνυχτα (η καλημερα μολις το δεις)
Jul 18 2008 23:59
louna22 → Umi no Ossan
Σώπα βρε έναν σ'έχω!Και νομίζω....σ'έχω κακομάθει λίγο...αλλά τι να κάνω? :)
Άντε κάλο βράδυ!!!!!Τα λέμε!!!!
Jul 18 2008 23:01
louna22 → Umi no Ossan
Όπως νομίζεις!Μόλις τα δεις περιμένω την γνώμη σου!
Κάτι ετοιμάζω για όταν ειστρέψω από άδεια. Αν μαζέψω κόσμο θα σε βάλω! :)
Jul 18 2008 17:53
Umi no Ossan → louna22
ε καλα θα τα περασω οπως ειναι.Μικρο το κακο.Ασε τωρα τρεχω να βρω συμμετοχες γιατι καιγομαι.Αν φτιαξεις καμια καινουρια πες μου για sub-d
Jul 18 2008 17:45
louna22 → Umi no Ossan
Καλησπέρα φιλαράκι!177 επισόδεια όλα δικά σου.Τα περισσότερα σε καλή κατάσταση.Τώρα ψάξε βρες άκρη γιατί εγώ τα αποθήκευα με την σειρά που κατέβαιναν!Ελπίζω να μη παιδευτείς πολύ!
Jul 18 2008 17:37
Umi no Ossan → iristella
Ε τωρα τα παραλες !!!!! Ποτε δεν σκοτωσες κοσμο το πρωι...Μονο το βραδακι !!!!!
Jul 18 2008 14:47


This status update has reached the maximum number of replies allowed
