Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Umi no Ossan → GkLoc
χαχαχαχα swordsman χαχαχαχα μου θυμηζεις την ταινια με τον Τζον Κιουζακ....Το Identity !!!!! Θα την κανω ρεμεικ !!!!!! χαχαχαχαχα
Ιούλ 19 2008 13:19
Ιούλ 19 2008 13:19