Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Kai → mono
:hahaha: Όλα είναι μια συνωμοσία, μας προετοιμάζουν για να βρίσκουμε απροετοίμαστα, αθώα θύματα.
:tensai: Γι' αυτό πρέπει ν' ακουμε τους φίλους μας, ποτέ δεν ξέρεις ποιος παραμονεύει εκεί έξω.
Ιαν 08 2011 12:50
mono → Kai
A, κατάλαβα :hahaha: Η sig μου έπεσε θύμα του ΙΕΚ σου δηλαδή :hahaha:
Και μου φώναζε ο φίλος μου που ασχολείται με photoshop όταν την έφτιαχνα, μην την strechάρεις τόοοοοσο, δεν άκουγα :hahaha:
Είναι η άγνοια κινδύνου, κατάλαβες? :P
Ιαν 08 2011 12:31
Kai → mono
:hahaha: Καλά μη νομίζεις, μας αφήνουν ψυχολογικά στο ΙΕΚ με κάτι τέτοια.
"Μη στρετσάρεις την εικόνα, μην αλλάζεις τα γράμματα με transform, μπλαμπλαμπλα," 2 χρόνια τώρα και μας μένουν.
Τα βγάζουμε σε άλλους μετά. :tensai:
Ιαν 08 2011 12:24
Maya-chan → mono
Thank you! Κι εγώ όταν είχα δει το δικό σου πέθανα με τόση Kulala που είδα. So cute! <3
Ιαν 08 2011 12:07
mono → Kai
Εντάξει μωρέ υγεία :P
Δεν την έκανα πολύ stretched αλλά όντως φαίνεται λιγάκι :P
Ιαν 08 2011 12:07
Kai → mono
Yup, done already. Sorry για τι βαθμολογία στη sig, ωραίο το fanart αλλά μου φάνηκε αρκετά stretched. :hot:
Ιαν 08 2011 11:58
mono → Maya-chan
Btw ρώρα που σε πέτυχα, μόλις είδα το καινούριο σου set έπαθα ένα πως να το πω, γούτσου overdose...Πάρα πολύ ωραίο :3
Ιαν 08 2011 11:54
mono → Kai
Ο Kenny έσβησε 2 posts στο rate thy neighbor...Μήοως μπορείς να βάλεις βαθμολογία για το δικό μου set που βρέθηκε από πάνω σου? :33333
Ιαν 08 2011 11:50
Anelis → mono
Τς τς τς σε οικτίρω!! (είχε 2 ξένους χθες πάλι..)
Κάνω τις εργασίες μου ρε, και έχω που έχω το tab του anime.gr άμα ανοίξω και msn δεν πρόκειται να καταφέρω να κάνω τίποτα!
Αν με θες απεγνωσμένα πάρε σπίτι ή κινητό να νιώσεις τους πολλαπλούς οργασμούς ακούγοντας την hollywoodianis υπερπαραγωγής βεληνεκούς φωνή μου. <3
Ιαν 07 2011 13:34
mono → Anelis
Ναι, ναι...Υπάρχει τόση ψευτιά παντού άλλωστε ~χαχαχαχα~
Γιατί δεν είσαι msn ψηλή ξανθιά παχύρευστη διάρροια?
Ιαν 07 2011 13:20
Anelis → mono
Είδες, πάω να σου πω κάτι καλό και με ειρωνεύεσαι και με αποπαίρνεις.
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΣΕ ΛΕΩ ΚΟΝΤΗ ΚΟΥΡΑΔΑ!
Καμία δικαιοσύνη στον κόσμο πλέον, τίποτα, όλα στάχτη. Σνιφ, λυγμ, κλαψ,κλαψ... Τ-Τ
Ιαν 07 2011 13:02
mono → Anelis
Είπες καλή κουβέντα?
*Κρατάει screenshot :P
Βρίσε με λίγο να φτιαχτώ, να νιώσω ότι έχω λόγο ύπαρξης μαρηηηηηηηηηηηή
Ιαν 07 2011 12:45
Anelis → mono
Είναι uber cute, σου ταιριάζει πολύ!!!~~
Ναι είδαμε το μήνυμα στο msn στις 3εις το πρωί...
I like, i like!
Ιαν 07 2011 12:35


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
