Jump to content


Community Status Updates


Photo

monoAnelis

Χθες βράδυ τελειώσαμε το kuragehime και μετά μπήκα στο thread να δω τι λέτε και είδα το ποστ σου με την εικονίτσα και τη λάτρεψα και λέω θα την κάνω αβα ο κόσμος να χαλάσει :P Μετά μπήκα zerochan και βρήκα και την sig και την έκανα επιτόπου with my super leet skillz at photoshop~resizing that is~ :hihi2: Truth be told σε έψαχνα να στο πω αλλά δεν ήσουν online...Σαρέσει?
Jan 07 2011 12:30
Photo

Anelismono

ΠΟΡΝΗ, Άλλαξες άβα χωρίς να μου το πεις;;;!!!! Το τελείωσες τελικά το kuragehime?
Jan 07 2011 12:00
Photo

Anelismono

Ρε κουφάλογο, ΝΟΣΤΡΙΛ το πτοφέρει και αυτό! τς τς τς η κατάστασή σου είναι απελπιστική!
Dec 31 2010 18:16
Photo

monoAnelis

Άντε ρε, μια χαρά προφορά έχω...Να και τα ηχητικά ντοκουμέντα! Θα με κάνετε να ξεχάσω και αυτά που ξέρω! [url]http://translate.google.com/#el|en|nostril[/url]
Dec 31 2010 03:24
Photo

monoHazuki

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=u9Op2emDBZk&feature=player_embedded[/YOUTUBE]
Dec 29 2010 10:33
Photo

alxdjomono

Lol με την profile pic.
Dec 22 2010 21:32
Photo

d.neko-angel → mono

από εκεί μόλις το κατέβασα ^^ Mα και εσύ το πετάς έτσι απλά στην bh και περιμένεις να μην πάρουμε φωτιά :hahaha: Και ναι θα την ελέγξω οπωσδήποτε την ms. banana ( όνομα και αυτό ) :bleh: Thanks και πάλι :)
Dec 17 2010 01:26
Photo

alxdjomono

Deν πληρωνω μονο εγω :P Το Ιδρυμα πληρωνει.Και ισως αυτη η διαδιακασια γινει διπλη για αλλον εναν ακομα συλλογο.Απλα το budget λεει 250-350€ πανω κατω Αντε μακαρι να εχεις τετοιες υποθεσεις σου ευχομαι αφου ειναι απλα πραγματακια :P Κοιτα αμα μπορεις να ρωτησεις θα με υποχρεωσεις ταμαλα.
Dec 17 2010 01:22
Photo

monoalxdjo

Όχι εγώ αναλαμβάνω μόνο ποινικά...Εμπόρους ναρκωτικών, βιαστές, δολοφόνους, απλά πραγματάκια να περνάει η ώρα... [SPOILER]Θα θελα :hahaha: Είμαι επί πτυχίω, ξαναέλα του χρόνου :P[/SPOILER] Όπως σου είπα οι τιμές δεν είναι fixed. Μπορώ να ρωτήσω αν θες όμως πάνω κάτω. Σου λέω κάτω από 200-300 δεν θα σου έρθει.
Dec 17 2010 01:18
Photo

mono → d.neko-angel

Χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχ δεν είσαι με τα καλά σου :P Το έχει στο mangatraders αλλά χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω είναι μόλις 8 σελίδες...Πάντως δες και άλλα έργα της ίδιας ~άκου όνομα Banana~ είναι απολαυστικά :hahaha:
Dec 17 2010 01:14
Photo

alxdjomono

Εγω θελω ολο το πακετο.Το συνολο ποσο θα παει?Και εσυ δεν αναλαμβανεις τετοιες υποθεσεις?
Dec 17 2010 01:13
Photo

monoalxdjo

Κατάλαβα, θέλετε δικηγόρο για να κάνει την αίτηση στο δικαστήριο...Κοίτα από τιμές δεν ξέρω αλλά για κάτω από 200 τουλάχιστον δεν το κόβω. Και αυτά χωρίς τα έξοδα της δίκης, χαρτόσημα κτλ. Αν σε καίει πολύ μπορεί να ρωτήσω. PS. Οι τιμές δεν είναι fixed. Άλλα θα σου ζητήσει ο ένας, άλλα ο άλλος γι'αυτό δεν σου απαντάω ακριβώς.
Dec 17 2010 01:10
Photo

d.neko-angel → mono

ωωωωωω thakssssss :awww: πάω να το βρώ για κατέβασμα για να κολαστώ τελείως μα τελείως :joyful:
Dec 17 2010 01:09
Photo

Anelismono

Τα θες και τα παθαίνεις! Αύριο μην κανονίσεις τίποτα για μετά το μεσημέρι!!!!! <3
Dec 17 2010 01:09
Photo

mono → d.neko-angel

Hara Peko Mitsuba Chinko :hahaha:
Dec 17 2010 01:00