Jump to content


Community Status Updates


Photo

monoHazuki

[url]http://blog.affenheimtheater.de/en/2010/12/10/teaser-trailer-cg-anime-norageki/[/url]
Jan 11 2011 22:31
Photo

Warchief → mono

ήθελα να βάλω και τη γνωστή pic, αλλά σέρνονται τα πάντα με το κλεμμένο :P
Jan 11 2011 20:44
Photo

mono → Warchief

[I]Forever Alone: The Anime Series :hahaha::hahaha::hahaha: [/I]
Jan 11 2011 20:25
Photo

Erisadesu → mono

ααααα τόσο απλό?!!! δεν θα λιώσω don;t worry Ε λοιπόν θα το δω το Glee επειδή το απαίτησες (?) και επειδή το βλέπουν όλοι οι φίλοι μου στο Net. αν και νομίζω tottaly gay φάση αυτή...
Jan 10 2011 19:58
Photo

mono → Erisadesu

Χρόνια πολλά, καλή χρονιά :P Λες για το shape game, ε? Είχα λιώσει μια περίοδο, έπαιζα συνέχεια ~χαχαχα~ Βασικά πάει ως εξής. Έχεις ένα χρονόμετρο που σε κάθε γύρο σου δίνει 5 secs λιγότερα άρα σε κάθε γύρο έχεις και λιγότερο χρόνο άρα πρέπει να γίνεσαι όλο και πιο γρήγορος. Πάνω έχει μια σειρά με τρία κουτάκια στα οποία εναλάσσονται τα σχέδια που έχεις στα αποκάτω κουτάκια που είναι 36. Πρέπει να πατάς στα κάτω κουτάκια τα σχέδια που βλέπεις στα πάνω. Αν το πατήσεις σωστά κερδίζεις 10 πόντους, αν κάνεις λάθος χάνεις 5. Αν τελειώσεις μέσα στο χρόνο περνάς στον επόμενο γύρο. Βέβαια στην αρχή μπερδεύεσαι αρκετά γιατί έχει δύο διαφορετικά αστεράκια, δύο διαφορετικά τρίγωνα, τετράγωνα κτλ κτλ. Ελπίζω να μη λιώσεις και χάσω το κυπελάκι μου XD Α και κάτι που ήθελα να σου πω! Δες glee! Θα σου αρέσει :P
Jan 10 2011 19:53
Photo

Erisadesu → mono

τι κάνεις Χρόνια Πολλά Καλή Χρονιά ήθελα να σου πω πόσο πολύ θαυμάζω που είσαι πρώτη σε αυτό το παιχνίδι. όχι τόσο επειδή κατάφερες να είσαι πρώτη, αλλά επειδή μάλλον κατάφερες να καταλάβεις πως παίζεται αυτό το παιχνίδι κάτι που εδώ και πολύ καιρό προσπαθώ να κάνω αλλά δεν μπορώ... μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις; Please pretty please with a cherry on the top!
Jan 10 2011 19:25
Photo

Nighteyesmono

Εγώ δεν το νιώθω όμως. Don' t try to cheer me up. :P
Jan 10 2011 17:32
Photo

monoNighteyes

Χαίρομαι που με πιάνεις :P Πέρασες, πέρασες, έχω προαίσθημα ;)
Jan 10 2011 16:59
Photo

Nighteyesmono

Δεν είναι θέμα φύλου, αυτός το πήγε εκεί. Αν δεν θύμιζε προπαγάνδα αμερικάνικης ταινίας στην εποχή του ψυχρού πολέμου, ειδικά από κει που δεν το περιμέναμε, δεν θα χαμε κανενα πρόβλημα πιστεύω. Όχι καλέ, ακόμα έχει καιρό. Ευτυχώς, έτσι υπάρχει ακόμα η πιθανότητα να πέρασα.:congrats:
Jan 10 2011 16:52
Photo

monoNighteyes

Τί να πεις, boys and their toys :hihi2: Πώς τα πας εσύ? Βγήκαν τα αποτελέσματα των ιαπωνικών?
Jan 10 2011 16:36
Photo

mono → Hanzo

You're the expert :P
Jan 08 2011 17:21
Photo

Hanzo → mono

Δεν ειναι "It's not like..." aλλα ''I-it's not like...". Αυτος ο μικρος δισταγμος κανει ολη τη διαφορα, Τhen again you can use a simple "Betsu ni" while blushing and the moe is complete. Simple is besto!
Jan 08 2011 17:04
Photo

mono → Hanzo

Baka mono it's not like we need you or anything ~hahaha~ Πλάκα έχεις :P
Jan 08 2011 16:58
Photo

Hanzo → mono

Xε.Κατι ηξερε ο Kenny τελικα oταν μου ειπε οτι εσυ ειδικα εισαι ανεπιδεκτη μαθησεως xD Anw εσυ χανεις.Δεν ειναι και τοσο δυσκολο να βρεις τεσσερα ατομα εξαλλου :P Παντως πες στην αλλη to put the faken set to some use...or sell it xD. Kριμα ειναι.
Jan 08 2011 16:49
Photo

mono → Hanzo

[I]Μαθε πρωτα εσυ και μετα πιασε και τιποτα [B]mono[/B],iristella και στρωστες και αυτες. [spoiler][/I][IMG]http://imagemacros.files.wordpress.com/2009/07/jesus_haha_no.jpg[/IMG][I][/spoiler] [/I]
Jan 08 2011 16:29