Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Kai → Napster
Xμ, θα σου έστελνα τον φάκελο που έχω, αλλά θα έπρεπε πρώτα να αφαιρέσω αυτές τις εικόνες και 3-4 ακόμα. Δυστυχώς η manly μύτη δεν μένει τόσο manly σε πολλά fanarts.
Πες μου ότι το έφτασες και up-to-date!
Απρ 03 2011 08:24
Napster → Kai
Δεν ηξερα πως ειχε βγει σε τοσες versions ο μεγαλος Kaijiς. Και καλα εκανες που δεν μου εστειλες τις pics. Αντε το επομενο μου setακι θα ειναι απο το Kaiji. Λεω για αρχη να ψαξω για να βρω καμια καλη pic με την manly μυτη του.
Πω, κουραστηκα σημερα. Πολυ Yankee διαβασα. *_*
Απρ 03 2011 00:37
Kai → Napster
Ναι. Βασικά κι εγώ παράπονο δεν έχω. Το Arakawa μια χαρά οκ μου φάνηκε κι ας έβλεπα παράπονα.
Άντε, καλά. Θα σε λυπηθώ. Πάντως είχα σε προσφορά τον Kaiji γυναίκα με bunny ears. Τον Kaiji-Yugi και τον Kaiji Pikachu. Επίσης τον Kaiji με φούστα και τον Kaiji Βουγιουκλάκη, με ένα κόκκινο λουλούδια στα ματιά. Αλλά επειδή σε λυπάμαι, πάρε έναν cool Kaiji για να γιορτάσουμε το come back
[IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Random/Pcs/11775918_m1.jpg[/IMG]
Απρ 02 2011 19:37
Napster → Kai
Ο Nutbladder τα βγαζει και σε πολυ καλη ποιοτητα τα releases του. Οι Triad ειναι αυτοι που εκαναν την πρωτη season, right?
Thank god. Please μην μου [I]χαλασεις[/I] και αυτο το anime. Εχω δει τον Kenshin σε yaoi-style, τον Date να κανει την λουλου, ΕΕΕεεε μην μου κανεις και τον Kaiji moe-moe! xD
Απρ 02 2011 11:53
Kai → Napster
O Nutbladder είναι γρήγορος, αν το πιάσει. Αλλά αν οι Triad το πηγαίνουν με καλούς ρυθμούς θα τους προτιμήσω σίγουρα.
Εχ, έχε χάρη που δεν είμαι στο σταθερό αυτή τη στιγμή επειδή εκεί έχω όλες τις εικόνες. Ι have 1-2 that can give you nightmares. Μπορεί να κάνω κανά attack αύριο :tensai:
Απρ 01 2011 23:00
Kamen Tantei Zura → Napster
Ναι, ναι, η waifu σου :P Στην έκλεψα xD
Ευχαριστώ πολύ!! :D
Απρ 01 2011 22:58
Napster → Kai
Τουλαχιστον υπαρχει ετοιμο fansub γκουπακι. Ας ελπισουμε να ειναι και γρηγοροι.
Kaiji moe? Oh no! Οχι και αυτο το anime. :/
Βλεποντας την pic που εβαλες μπορω να πω οτι υπαρχουν μερικες φορες που σιχαινομαι τα photoshop, ζωγραφικη κτλ...
Απρ 01 2011 22:37
Kai → Napster
Also, obligatory post
Kaiji-kun moe-moe
[spoiler]
[IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Random/Pcs/4196875_m1.jpg[/IMG]
That's our boy :hahaha:
[/spoiler]
Απρ 01 2011 11:38
Kai → Napster
Ακριβώς αυτό. I mean, στις 6 αρχίζει. Αφού δε δείξατε και τίποτα, μη δείχνετε και καθόλου. Ποια η διαφορά;
Μάρ 31 2011 23:40
Napster → Kai
Anti-moe anime ftw! xD Εντωμεταξυ, περιμεναμε κατι βδομαδες για το trailer και στο τελος μας [I]δινουν[/I] ενα trailer 10 δευτερολεπτων...Oh γκοντ...:borednn9: Αλλα ενταξει, μπορει να μην προλαβαν εξαιτιας αυτα που εγιναν τις τελευταιες μερες στην Τζαπανια + οτι σε λιγες μερες αρχιζει το anime, so we don't care about trailers!
Συμφωνω, they are weaks.
Μάρ 31 2011 23:18
Napster → Jooji-san
Μονο στο asiatorrents το εχω βρει. Here.
[url]http://www.asiatorrents.com/download.php?id=d71f601f5b63ae708f78205ac8e59b9e12e8b6d0&f=Hit.The.Goal.1994.DVDRip.XviD-RiZZ.torrent[/url]
Μάρ 31 2011 23:10
Kai → Napster
:hahaha: Ήρθες 2ο και καταιδρωμένος. Σε πρόλαβε προχθες ο Hanzo με extra trollololol lol subs από Nutbladder. Πάντως και μόνο αυτό μας φτάνει για να θέλουμε το 1ο eeeeep!
Btw, O Ryohei είναι extremly lovable, οι άλλοι δεν είναι extremely enough να του το αναγνωρίσουν.
Μάρ 31 2011 23:05
Napster → Kai
Ατσα, το trailer.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=oVB4MkdnbO0[/url]
Trololololo!
Μάρ 31 2011 23:00
Jooji-san → Napster
Hehe δεν πειραζει θα το δω thnx Napster!!
Edit: Ξερεις μηπως που μπορω να το βρω???
Μάρ 30 2011 20:11


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
