Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kai → Napster

Xaxa, κοίτα να δεις. Ναι. Βασικ΄το 2011 μάλλον θα είναι από τις καλύτερες χρονιές από την Άνοικη και μόνο δηλαδή, φαντάσου τι έχει ν' ανακοινωθεί ακόμα για το Φθινόπωρο. Το καλοκαίρι πάντα είναι χλιαρό, αλλά και πάλι ίσως να είναι πολύ καλύτερο από άλλα. Το Tomodachi άρχισε πολύ πιο δυναμικά κατά τη γνώμη μου. Εκείνο το chapter που παίζανε το dating sim παίζει να είναι από τα καλύτερα ως τώρα. Ελπίζω να ξαναπάρει τα πάνω του. Αδιάφορη σαν σειρά πάντως δε θα είναι.
May 17 2011 19:10
Photo

Napster → Kai

Χμμμ, οχι, δεν αναψα καμια λαμπαδα για το Boku wa Tomodachi [B]αλλα[/B] οταν το ειχα αρχισει, ηθελα να βγει σε anime. Τι εγινε? Ολα αυτη τη χρονια βγαινουν/ανακοινωνονται? ο.Ο Thanks for the news.
May 17 2011 19:04
Photo

Kai → Napster

Και γι' [url=http://www.animenewsnetwork.com/news/2011-05-17/boku-wa-tomodachi-ga-sukunai-light-novels-gets-tv-anime]αυτό[/url] εσύ άναψες λαμπάδα;
May 17 2011 18:31
Photo

Kamui → Napster

Θα εβαζα περισσοτερα, αλλα κολλουσε το ιντερνετ. Ισως ηρθε η ωρα για λιγο editing...
May 16 2011 17:26
Photo

Napster → Kamui

Ετσι, να βλεπω πιο πολλα Tenchu στο OST topic.
May 16 2011 17:00
Photo

Napster → KamenoC

Nice για το song του Tenchu. Πολυ ωραιο τραγουδι και φυσικα πολυ ωραιο παιχνιδι.
May 16 2011 16:37
Photo

Napster → Kai

Ναι, τσακ-μπαμ τα διαβασα τα chapters χωρις να το βαρεθω καθολου. Μου αρεσε ο τυπος με την κουκουλα. xD Ααα οχι ακομα. Θελω να δω αμα θα το βρει κανας αλλος, αλλιως αυριο απογευμα-βραδακι θα το πω. :P
May 13 2011 23:02
Photo

Kai → Napster

Έτσι, ναι. Για την ώρα το πάει καλά πάντως, χτύπα ξύλο να μην καταντήσει βαρετό στη συνέχεια. Πώς και δεν έγραψες τον τίτλο στο MPT; Βαριέσαι; XD
May 13 2011 22:45
Photo

Napster → Kai

Οχι δεν το ειχες αναφερει, απλα οταν μιλουσαμε ειδα στο MAL σου οτι το ειχες διαβασει μεχρι το 6ο chap και μου φανηκε ενδιαφερον, ετσι το αρχισα. :P +1 για το σχεδιο. Πολυ ωραιο!
May 13 2011 22:19
Photo

Kai → Napster

Χαχαχα, αλήθεια; Δε θυμάμαι να το είχα αναφέρει πάντως, κάπου το πέτυχες να φανταστώ. Έχει την πλάκα του αλλά το σχέδιο είναι αυτό που τα σπάει!
May 13 2011 22:16
Photo

Napster → Kai

Ωραιο το manga που εβαλες στο trivia. Το αρχισα οταν μιλησα μαζι σου προχθες. xD
May 13 2011 21:55
Photo

Napster → Night Wizard Seal

Δε χρειαζεται να με ευχαριστεις. Απλα εβαλα τον βαθμο που του αξιζε. ;) (Φαντασου να ημουν κανας τρελος Buck-Tick fan δηλαδη...) xD Οχι, καμια σχεση με το Monogatari. Ενας samurai ηταν.
May 05 2011 16:57
Photo

Night Wizard Seal → Napster

Thank you so much my friend that my set took the proper credit :P BUCK-TICK always rule! edit. Also... Genji? Monogatari?... Ή είναι κανένας παίκτης;
May 05 2011 10:44
Photo

Napster → Night Wizard Seal

Indeed, το εχω λατρεψει απο τωρα. Φαντασου ποσο θα μου αρεσει οταν ακουσω ολο το τραγουδι. :P Πωπω, ακομα και στο 4 επεισοδιο το ειχε. Λογικα παει στο OST του Hanasaku Iroha. :)
May 02 2011 23:52
Photo

Napster → Kai

o.O τωρα αρχισες και τα western-style βιντεακια? Τρελο γελιο εριξα ειδικα εκει στο τελος. xD
May 02 2011 21:02