Jump to content


Community Status Updates


Photo

Noitora → anime-dono

thnx^^ anime-dono-kun :drink:
Oct 21 2008 16:48
Photo

anime-dono → Noitora

Πας στο user cp και πατας edit signature . keep in mind οτι πρεπει η εικονα που θα βαλεις να ειναι το μεγιστο 700x250 και αμα θες να βαλεις και κειμενο ακομα μικροτερο υψος. Mine for example is 600x220. Αν θες κατι αλλο just ask. PS. I prefer -kun ^.^
Oct 21 2008 16:38
Photo

Noitora → anime-dono

γεια anime-dono-chan τι κανεις? ^^ μπορεις να μου πεις πως να βαλω και γω pic(εσυ εχεις tales of the abyss)και message(i dont know what to see):nod:νιωθω πολυ noob.
Oct 21 2008 16:15
Photo

AquaLayzeR → anime-dono

:tensai: I am everywhere and nowhere... :tensai: :hahaha:
Oct 19 2008 14:49
Photo

anime-dono → AquaLayzeR

[URL="http://www.anime.gr/forums/anime-dono.html#"]1. animedono@gmail.com 8)[/URL] Also :hihi2: μπηκα στο google να δω για Swap Magic και κοιτα τι βρηκα πρωτο πρωτο :hihi2: [url=http://www.thegreekz.com/forum/archive/index.php/t-195838.html]Swap Magic 3.6 [Αρχείο] - TheGreekz.com - The ultimate Greek Community[/url] (read the first post)
Oct 19 2008 14:47
Photo

AquaLayzeR → anime-dono

Αυτό είναι το link: [URL="http://thepiratebay.org/torrent/3537650/Tales_Of_The_Abyss_PS2DVD-EMiNENT"]Tales_Of_The_Abyss_PS2DVD-EMiNENT (download torrent) - TPB[/URL] μόνο που δεν είναι η undub έκδοση αλλά έχει seeders... (θες να μου δώσεις το msn σου να μιλάμε από εκεί γιατί το έχουμε κάνει chat room τα user profile μας:hahaha:...)
Oct 19 2008 14:43
Photo

anime-dono → AquaLayzeR

To λινκ που μου εδωσες δεν δουλευει and anyway εγω το βρηκα απο εδω [URL="http://isohunt.com/torrent_details/30981915/tales+of+the+abyss?tab=summary"]Tales_Of_The_Abyss_USA_UNDUB2.0_PS2DVD | tales of the abyss | isoHunt - the BitTorrent and P2P search engine[/URL]
Oct 19 2008 14:37
Photo

AquaLayzeR → anime-dono

Έχω swap magic, βρήκα [U][URL="http://www.anime.gr/forums/Tales_Of_The_Abyss_PS2DVD-EMiNENT%20%28download%20torrent%29%20-%20TPB"]αυτό[/URL][/U] το torrent
Oct 19 2008 14:35
Photo

AquaLayzeR → anime-dono

Μόλις έιδα το video, έχει ωραίες τεχνικές και γρήγορο gameplay σε σχέση με τα FF...
Oct 19 2008 14:34
Photo

anime-dono → AquaLayzeR

το Ps2 σου το εχεις τσιπαρει?
Oct 19 2008 14:34
Photo

AquaLayzeR → anime-dono

Θα προσπαθήσω να το βρω, πρέπει να είναι καλό κρίνοντας από το anime...
Oct 19 2008 14:29
Photo

anime-dono → AquaLayzeR

look here για να καταλαβεις [url=http://www.youtube.com/watch?v=qILitvMBfXk]YouTube - Tales of the Abyss - Boss Battle Trio Generals[/url]
Oct 19 2008 14:28
Photo

anime-dono → AquaLayzeR

action rpg
Oct 19 2008 14:26
Photo

AquaLayzeR → anime-dono

Turn based rpg είναι ή κανονικό third person???
Oct 19 2008 14:24
Photo

anime-dono → AquaLayzeR

Οχι τα Tales of... ειναι σαν τα Final fantasy το μονο κοινο ειναι το ονομα.
Oct 19 2008 14:17