Community Status Updates
anime-dono → Mateus
Καλημέρα :hi: πρωινή πρωινή βλέπω, ωραίες επιλογές και το Fate Stay Night και Rosario to Vampire από τα αγαπημένα μου ,από τα άλλα μόνο τα Ouran High School Host Club και Vampire Knight δεν εχω δει αν και είναι στην future list, also εγώ εχω δει πολλά και διάφορα και μου είναι λίγο δύσκολο να τα πω όλα μιας και είναι πάνω από 200 σειρές:terror2: αλλά για να πω μερικά, το αγαπημένο μου είναι το Tengen Toppa Gurren Lagann και μετά κάποια που μου αρέσουν αρκετά είναι D.Gray-man, Ergo Proxy, Welcome to NHK (απλά θεϊκό αν δεν το έχεις δει στο συστήνω άλλα beware είναι λίγο καμένο:dazed:), Genshiken, School Rumble, Seto no Hanayome (και αυτό θεϊκό είχα γελάσει μέχρι δακρύων με αυτό και το school rumble:hihi2:)και πολλά άλλα. Αυτά λοιπόν. Well then see ya.
Oct 19 2008 08:29
Mateus → anime-dono
Εχω δει διαφορα αν και οχι παρα μα παρα πολλα.Τα αγαπημενα μου ειναι:Death Note,Ouran High School Host Club,Rosario + Vampire,One Piece,Vampire Knight,Fate Stay Night,Bleach,Naruto.
Oct 19 2008 08:11
anime-dono → Mateus
You beat me :bahhh:. Πόσα anime έχεις/έχεις δει κλπ και ποια τα favorite κλπ :hmmm:
Oct 18 2008 22:10
anime-dono → Mateus
Οι περισσότεροι όπως είπες ναι ξεκινάνε αργότερα και εγώ παλιότερα το ίδιο πρόβλημα είχα Τ_Τ , γιατί εγώ άρχισα από τα 14 ^.^
Oct 18 2008 21:53
Mateus → anime-dono
Don't worry.That's the first thing I ask someone.
And that's one of the main problems why I can't find people at my age who watch anime.:if:
Οι περισσοτεροι αρχιζουν να ασχολουνται με τα anime αργοτερα.
Oct 18 2008 21:49
anime-dono → Mateus
A είσαι πιο μικρή από ότι φανταζόμουν:orly:. Anyway just asking out of curiosity dont get me wrong:emptyonexg1: well then see ya.
Oct 18 2008 21:44
anime-dono → GkLoc
nothing at all απλώς φαντάστηκα ότι θα έχεις βαρεθεί το μπλε( μιας και αλλάζεις avat. και sig συχνά) Well then see ya around.
Oct 18 2008 21:41
GkLoc → anime-dono
Πω ρε ευχαριστω παρρα πολυ για το gift,τα εσπαγε,ενα μεγαλο ευχαριστω,παντα ηθελα κατι διαφορετικο...
Oct 18 2008 21:37
anime-dono → Mateus
nothing, my pleasure :hehehe: anyway nice to meet you and yoroshiku onegai shimasu. If you need anything feel free to ask I'll be here to help :hero:. Αυτα για τωρα και see ya around :bye:. Btw how old are you :hmmm:
Oct 18 2008 21:35
anime-dono → GkLoc
Yo μέρα nice το avatar σου Guts ftw (αν και το last one με την πανοπλία ήταν από τα best). Also here is a little gift που νομίζω ότι θα πηγαίνει ωραία με το Dragonball wallpaper σου :orly: [URL="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=75078"]zune windows theme[/URL] hope you like it ^.^
Oct 18 2008 19:27
anime-dono → Noitora
τα έχω ήδη κατεβάσει όλα:nosey: (μέχρι εκεί που έχουν βγει) αλλά thanks anyway:ureshii:
Oct 18 2008 13:42


This status update has reached the maximum number of replies allowed
