Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

anime-dono → Etemon

Thanks for the copliment :kawaii: αν και το άλλαξα γιατί το βαρέθηκα :borednn9: check my new one :kill4u: [B][URL="http://www.google.com/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&url=http%3A%2F%2Fwww.urbandictionary.com%2Fdefine.php%3Fterm%3Dcopliment&ei=wxcHSZmwBpWq0gW-s9GbBw&usg=AFQjCNFSc8lmGTTd4QOTeSr53YYdl5r0yQ&sig2=ZNWOqXZLtdMhi_LuovL9Ag"][I][/I][/URL][/B]
Οκτ 28 2008 15:49
Φωτογραφία

Xa0s → anime-dono

Μεταξι μασ με την δουλεια δεν ξετρελενομαι κιολασ που δεν εχω βρει ακομα αλλα ειναι κ τα φραγκα στην μεση... τι να κανεισ....Θ α τα ξαναπουμε dude
Οκτ 28 2008 15:49
Φωτογραφία

anime-dono → Xa0s

Όπως τα λες, κρίμα για το ταξίδι και όσο για την δουλειά υπομονή, στο κάτω κάτω το καλό πράγμα αργεί να γίνει. Well then τα ξαναλέμε άμα είναι.
Οκτ 28 2008 15:44
Φωτογραφία

Xa0s → anime-dono

Καλα παει...εαν εξερεσεισ οτι δεν εχω βρει ακομα δουλεια κ οτι ''εχασα'' ενα πιθανο ταξιδι στην Ιαπωνια ....Ασ τα λεμε καλα....Ετσι κ αλλιοσ δεν μπορουμε να τα εχουμε κ ολα ??? Εκτοσ κ αν ειναι Anime ...οποτε το μονο που χρειαζεσε ειναι μια καλη συνδεση στο Internet κ ενα μεγαλο σκληρο.... Εσυ ξερεισ καλητερα....
Οκτ 28 2008 15:41
Φωτογραφία

anime-dono → Xa0s

Yo, long time no see! Πως πάει ?
Οκτ 28 2008 14:18
Φωτογραφία

anime-dono → AquaLayzeR

E κάτι λίγο :lol: τώρα που τελείωσε και η κατάληψη :P anyway άμα είναι άνοιξε msn να τα πούμε:wis:.
Οκτ 28 2008 12:16
Φωτογραφία

AquaLayzeR → anime-dono

Μέχρι στιγμής μια χαρά. Eσύ τι λέει διαβάζουμε καθόλου...?:orly:
Οκτ 28 2008 11:05
Φωτογραφία

Etemon → anime-dono

Πω πω τι ωραίο Profile.Σε ζηλεύω:P
Οκτ 28 2008 09:40
Φωτογραφία

anime-dono → Adventurer

Ευχαριστώ και πάλι :nod2:. Now I feel better :drink:.
Οκτ 27 2008 22:10
Φωτογραφία

anime-dono → AquaLayzeR

Πως παει? Sory που δεν εχω μπει msn αλλα βγαζει κατι problems το pc και κολαει.
Οκτ 27 2008 20:19
Φωτογραφία

anime-dono → sickdrummer

Τι εννοείς να τα ανεβάζω σε rapid share?
Οκτ 27 2008 18:12
Φωτογραφία

anime-dono → Animefrick

Ok το βρήκα τελικά το power stone από torrent γιατί από irc δεν βρήκα τίποτα. Κρίμα πάντως που δεν υπάρχει το γνήσιο jap dub, also forthnet έχεις?
Οκτ 27 2008 17:29
Φωτογραφία

ZeLiGa → anime-dono

Μια χαρα και 2 τρομαρες :P
Οκτ 27 2008 16:16
Φωτογραφία

anime-dono → ZeLiGa

yo και σε σενα πως παει?
Οκτ 27 2008 15:56
Φωτογραφία

ZeLiGa → anime-dono

Yo...
Οκτ 27 2008 14:13