Jump to content


Community Status Updates


Photo

anime-dono → GkLoc

Δεν εχω κοιταξει ακομα το link που μου εστειλες και οσο για one piece εχω δει μεχρι το 21 απλως εχω download μεχρι το 30.
Jul 19 2008 11:48
Photo

GkLoc → anime-dono

Hello Anime-Dono,Ελπιζω να περασεις και απ'το Grouπακι, και ελπιζω να περασεις Τελεια Στο Site!! Επ,Τελικα Ειδες και τα 30 επεισοδια???Διοτι δεν πολυκαταλαβα......... Μπες στο Profile μου Και Απαντα εκει ωστε να μπορεσω να το διαβασω!!!
Jul 19 2008 11:40
Photo

GkLoc → anime-dono

Ηello anime-dono!! Απο οτι βλεπω,Μεγαλος Bleackακιας ετσι??? btw,εχεις δει καθολου One Piece??? επισης, friend request coming........
Jul 16 2008 18:26