Jump to content


Community Status Updates


Photo

Animefrick → anime-dono

Το power stone δεν το έχω κατεβάσει ακόμα αλλα δεν είναι δύσκολο να το βρεις! το γρουπ που το έχει φτιάξει είναι γνωστό αλλά ίσως χριαστεί να κατέβει απο IRC... Ψαξτο όμως και στο btjunkie.org ή στο isohunt.com (το μόνο πρόβλημα είναι ότι υπάρχει μόνο με αγγλικά audio δεν παίζει αν το βρεις ιαπωνικά!!!!)
Oct 27 2008 00:17
Photo

Adventurer → anime-dono

Μα κοιταω το ποστ, κοιταω τα προηγουμενα, λεω "μα τι δεν παει καλα εδω" , μετα νομιζα οτι εκανες το ποστ σε λαθος αλυσιδα, δεν κολλαει, μετα νομιζα οτι σου τα εστειλε και ηρθαν κιολας, δεν κολλαει, μετα νομιζα οτι μπερδευτηκες και πηγες να της στειλεις το Wolf's Rain για να στο ξαναστειλει αυτη (τοτε εκανα τα edit) , δεν κολλαει, ε με μπερδεψατε κανονικα:Crying2: Καλα τουλαχιστον που εκανες quote το αρχικο μου ποστ και ηξερα τι εγραψα :P Πλακα δεν εχει το ποσο μικρος ειναι ο κοσμος παντως; (στο γεγονος οτι ξεκαρφωτα βρεθηκατε και γειτονες αναφερομαι) Και εχεις δικιο για το τελευταιο... you mess with the best, you end up like the rest:smokingg:
Oct 26 2008 22:30
Photo

anime-dono → Adventurer

Καλά για πότε πέσαν οι απαντήσεις στο thread :hahaha: (και πόσες φόρες έκανες edit what you said:hahaha:). Anyway τα DVD όπως είπα και στο thread τα πήρα χτες λόγο του ότι με την Camus είμαστε γειτονάκια απλός το ανακαλύψαμε όταν αλλάξαμε στοιχειά. Επίσης να σε καθησυχάσω από τώρα για το μέλλον, I don't do mistakes with adn :tensai: because there are some things that's better not to mess around with:orly:
Oct 26 2008 22:09
Photo

anime-dono → Animefrick

Please πες μου που βρήκες το Power Stone :congrats:
Oct 26 2008 18:22
Photo

Casshern → anime-dono

1-12:smokingg: in season 2, and yup in 1st 10 volumes
Oct 25 2008 22:48
Photo

Casshern → anime-dono

τι λει το μανγκα,προχορησες καθολου?
Oct 25 2008 21:55
Photo

anime-dono → GkLoc

.user cp --> customize profile ^^ . Thanks για το link.
Oct 24 2008 17:39
Photo

GkLoc → anime-dono

OMG ρε,πως εφτιαξες το profil σου?βαλανε τετοια λειτουργια??? Τεσπα,εδω θα βρεις το volume 31 και μεχρι το Chapter 297,τοσα εχουν βγει μεχρι τωρα...το 298 θα βγει σε λιγες μερες subαρισμενο... [url=http://www.animea.net/forums/f26/berserk-all-volumes-up-date-mu-21211/]Berserk all volumes up to date [MU] - Forums[/url]
Oct 24 2008 17:38
Photo

anime-dono → GkLoc

:hmmm:να σου πω ξες κάνα link για το Berserk manga γιατί εχω μέχρι το vol.30 και θέλω και τα υπόλοιπα.
Oct 24 2008 17:35
Photo

Casshern → anime-dono

φιλος εχει τρελη δυναμη να ξερεις:burningbe3:, αντε κ καλη αρχη:smokingg:
Oct 24 2008 10:42
Photo

Noitora → anime-dono

αχα..θα το εχω κατα νου. και γω αλλαζω ολο την pic δεν ξερω τι να βαλω.. θα αφησω για τωρα τον kiba τον lonely wolf γιατι πρεπει να φυγω.. τα λεμε:byejg9: thnx για την βοηθεια και παλι.
Oct 21 2008 18:00
Photo

anime-dono → Noitora

Αρκετά αν και το ενδιαφέρον μειώνετε σε κάποια σημεία οι μάχες και το story είναι πολύ καλά. Also about the pic i am going to change again επειδή δεν μου αρέσουν:p
Oct 21 2008 17:58
Photo

Noitora → anime-dono

ευχαριστω για την βοηθεια.. απο οτι καταλαβα απο την pic εχεις δει το samurai 7(?) αξιζει?
Oct 21 2008 17:27
Photo

anime-dono → Noitora

nice :thumbup:
Oct 21 2008 17:22
Photo

anime-dono → Noitora

Oh gomen νομιζα οτι ρωταγες για sig , τωρα καταλαβα οτι ρωταγες για profile pic. Anyway βλεπω οτι το βρηκες και για να βαλεις μηνυμα κατω απο το name σου πηγαινε edit detais.
Oct 21 2008 17:00