Jump to content


Community Status Updates


Photo

Camus → anime-dono

No worries… Είμαι σίγουρη πως κάτι θα γίνει και τα Χριστούγεννα!!!:wis: Θα το παίξω λίγο ενήλικας τώρα…:tensai: [B]u focus on your studies!!!!!!!![/B]
Nov 02 2008 12:45
Photo

anime-dono → Camus

Κοίτα θα προσπαθήσω άλλα δεν το βλέπω γιατί είχαμε κατάληψη 2 εβδομάδες μέχρι και πριν 1+1/2 βδομάδα και τώρα τρέχουμε λιγάκι στο σχολείο για να βγει η ύλη να αρχίσουμε επαναλήψεις . Μακάρι να γίνει και τίποτα τα Χριστούγεννα να μπορέσω να έρθω γιατί μόνο τότε προβλέπετε να μπορώ.
Nov 02 2008 12:23
Photo

Camus → anime-dono

Ummm… Καταλαβαίνω τι λες… Αλλά είναι στις 15 Νοεμβρίου που είναι Σάββατο!!! Anyway u know best!!! :P
Nov 02 2008 12:18
Photo

anime-dono → Camus

Δυστυχώς όχι :uhh: και γενικά για φέτος δεν προβλέπονται πολλά λόγο του ότι πάω Γ' Λυκείου και ... καταλαβαίνεις, ειδικά τώρα που αρχίζουμε και τα διαγωνίσματα άσε. Άλλα από του χρόνου που θα ξεμπερδέψω με το school όλα θα αλλάξουν. Το μόνο μου παράπονο είναι ότι βρήκα αυτό το forum εδώ και 6+μήνες , αν το είχα βρει κάνα 2 χρονιά πριν τα πράγματα θα ήταν πιο ωραία ειδικά αν πήγαινα Α λυκείου που δεν με ένοιαζε για τίποτα :Blissfull:
Nov 02 2008 11:56
Photo

Camus → anime-dono

Goodmorning... Nαι… τελικά έχει πλάκα!!! Όλο σε ξένα forum είμαι, οπότε this is awesome!!!!!!! Θα έρθεις στο meeting στη Νέα Σμύρνη????
Nov 02 2008 11:48
Photo

anime-dono → Camus

Μέρα πως πάει :drink: Ι see that you already become a regular of the forum and thats good :joyful:
Nov 02 2008 11:30
Photo

Camus → anime-dono

Το τελευταίο σου post στο [B]The Black Hole[/B] είναι όλα τα λεφτά!!!!!
Nov 01 2008 18:55
Photo

Camus → anime-dono

Hehehehehe... Καλό!!!! Εγώ το έχω ρίξει στη ζωγραφική μέχρι να φύγω!!!!! :P
Nov 01 2008 12:50
Photo

anime-dono → Camus

Yeah i am ok . I am watching nodame cantabile now.
Nov 01 2008 12:43
Photo

Camus → anime-dono

Καλημέραααα... Είμαι στη δουλειά και βαριέμαι!!!!!!! hehehehehe U ok???
Nov 01 2008 12:34
Photo

anime-dono → Camus

Καλημέρα :hi:
Nov 01 2008 12:20
Photo

AquaLayzeR → anime-dono

Ακόμα συνεχίζεται το πρόβλημα??
Oct 31 2008 23:35
Photo

anime-dono → AquaLayzeR

Μπα... :uhh: btw i cant log in msn so... 2x:uhh: Dns problems :nanana:
Oct 31 2008 23:32
Photo

AquaLayzeR → anime-dono

Πώς πάει..?Έγραψες σήμερα τίποτα ή μπα..:wis:
Oct 31 2008 23:18
Photo

Animefrick → anime-dono

internet connexion έχω ( αυτό εννοείς?)
Oct 30 2008 14:46