Community Status Updates
Elo → iristella
Αστον,Μονο εγω εχω τον τροπο να τον πεισω,Its Going to Be The Hard Way!!!
Just For You Iri-Chwaaaaaaaaaan!:lovulovu::lovulovu::lovulovu:
Jul 13 2008 13:35
iristella → Elo
Ευχαριστησις μου Elo kun:kawaii::kawaii::kawaii:....... Nαι το προσπαθω να σαλπαρουμε αλλα τι να κανω που ο GK αντιδρα.... Προσπαθω να τον παρω με το καλο και με γλυκες αλλα δεν πειθεται με τπτ.:hahaha:
Jul 13 2008 13:31
Elo → iristella
Arigato Iri-Chan:lovulovu::lovulovu::lovulovu:(For the request)
Lets set sail To the Worlds End,With you as Our Leader!!:riiight:
Jul 13 2008 13:26
iristella → Zoro
Πες τα βρε endless inspiration και παλι (πεταγομαι το ξερω αλλα η χαρα που ανακαλυψα ομοιδεατισσα ειναι μεγαλη!)!!!!!!!! Εμενα μου αρεσει πολυ η γνωμη σου!!! Ευγε κοριτσι μου! Εχουμε και αναλογο poll οποτε μπορεις να ψηφισεις κιολας (και να θαψεις οσο θες).......
Τα βλεπεις zoro kun???? οχι για να μην λες οτι εγω ειμαι η κακιστρω που δεν αντεχε να βλεπει θηλυκη γατα κοντα σε Light Και L.......... Oπως βλεπεις υπαρχει πολυς κοσμος που εκνευριζεται απο το βλητο.:oo:
Jul 13 2008 12:48
Manganix → iristella
μήπως μπορείς να μου δώσεις το msn σου να τα λέμε καλύτερα?(αν θες)
ευχαριστώ
Jul 13 2008 11:02
iristella → GkLoc
Gomenasai GKLoc kun ξυπνησε το fangirl μεσα μου και δεν κρατηθηκα..... Αν επρεπε να σου αναλυσω ολους τους λογους για τους οποιους παω τον Sasuke a) θα ετρωγες τρελο spoil και δεν λεει Β) δεν θα τελειωναμε ουτε αυριο. Μπορω εντουτοις να σου συνοψισω μεσα σε μια φραση οτι μου αρεσει που του κοβει, ειναι σοβαρος γενικοτερα, το πονεμενο του παρελθον και ολο το πληγωμενο απροσιτο αλλα κατα βαθος τρυφερο αγορι στυλακι και οταν βαζει κατι στο μυαλο του σε μια αποστολη το φερνει παντα εις περας . Αυτα μεχρι το επεισοδιο που εχεις δει. Δεν λεω και ο naruto μου αρεσει πλεον γενικοτερα (αν και αθεραπευτος baka) αλλα ειναι αυτο που λεμε οτι με κερδισε σταδιακα ενω με τον sasuke ηταν κεραυνοβολα η συμπαθεια........
Jul 13 2008 02:31
GkLoc → iristella
"Φυσικα και ειναι...... Δεν τιθεται καν θεμα συγκρισης....... Sasuke FTW"
Τωρα Εσυ Τι Πεταγεσαι??????????????
Και να σου πω,Οχι,για μενα Πολυ πιο Cool ειναι ο Sogeking,(Οχι Usopp)και δεν καταλαβαινω τι cool εχι ο Sasuke????
Sorry,Ομως επειδη ειμαι λιγο Naruto Fan(Στον χαρακτηρα αναφερομαι)Δεν Μου Πολυαρεσει ο Sasuke!
Jul 13 2008 02:24
Umi no Ossan → iristella
Στο Disney thread ωραια τα ειπες, με γλυτωσες απο το να του τα χωσω κ γω μαζι με τον Gk!!!!!
Jul 12 2008 21:36
iristella → Zoro
Sasuke FTW Zoro kun.......... Αντε και με itachi στο μελλον (οταν με το καλο ερθει η ωρα η σωστη)
Jul 12 2008 20:34
iristella → GkLoc
Φυσικα και ειναι...... Δεν τιθεται καν θεμα συγκρισης....... Sasuke FTW!!!!!!!!!!!!11
Jul 12 2008 19:54
iristella → BarbasSs
Υeap!!! κατα γενικη ομολογια ειναι ο ρολος που μου ταιριαζει καλυτερα...... Ειμαι ιδανικη στο να βρισκω πληροφοριες και να εντοπιζω ατομα (εχω και συστασεις απο τον zoro σε αυτο), και φυσικα να πλησιαζω σε αποσταση αναπνοης και να δραπετευω χωρις να κινω υποψιες! Αλλα κατα τα αλλα ειμαι πολυ καλο κοριτσι!
Jul 12 2008 19:26
BarbasSs → iristella
χεχε..
να φανταστω επελεξες την ιδικοτητα σου ως spy/assasin???
Jul 12 2008 19:20


This status update has reached the maximum number of replies allowed
