Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → GkLoc

:frozen::uhh::nanana::nanana::nanana::nanana::bahhh::bahhh:
Ιούλ 14 2008 04:21
Φωτογραφία

iristella → GkLoc

Λοιιπον GK kun..... Δεν κρατιεμαι αλλο πεφτω να κοιμηθω....(εμενα δεν μου εστειλες vm Ε? Καλαααα...Ρε μηπως εχεις θυμωσει αληθεια μαζι μου? Αισθανομαι πολυ ασχημα τωρα..) Tεσπα εχω να σου πω οτι περασα πολυ ωραια μαζι σου και οτι εισαι πραγματικα φανταστικος. Επισης εχω να σου δηλωσω οτι αν αυτο ειναι πλακα και αυριο εισαι μεσα θα φας πολυ βρισιμο.... Αν παλι δεν ειναι πλακα κατεβαινω και τρως ξυλο.... Διαλεξε και παρε ποιο απο τα δυο ενδεχομενα σε βολευει περισσοτερο..... Καλη σου νυχτα και φιλια πολλα
Ιούλ 14 2008 04:21
Φωτογραφία

iristella → GkLoc

Το ξερεις φυσικα το οτι θα σε φερω με το ζορι πισω περιλαμβανε ΚΑΙ αυτην την περιπτωση ετσι?
Ιούλ 14 2008 03:29
Φωτογραφία

iristella → GkLoc

Λοιπον πες μου οτι κανεις πλακα τωρα σαν αυτη που σου κανε ο zoro προχτες ετσι??? Ρε συ......σορρυ κιολας λες οτι εισαι καπετανιος..... αλλα αν καθε καπετανιος φεροταν ετσι μπροστα σε καθε ανταρσια ο μαυρογενης δεν θα υπηρχε τωρα μιλαμε....Ο Usopp αυτα θα εκανε? Μπορει να ειναι ολο Hissatsu Ketchup Boshi αλλα δεν τον εχω δει μεχρι τωρα να παρατα τα συντροφια του. Δλδ και ριχνουμε ολοκληρο αγωνα αφιερωμενο στην παρτη σου σημερα και μας παρατας απο πανω:erk:....... ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ :oo:............ Dont make me come find you........(believe me i can do it).....:tensai:
Ιούλ 14 2008 02:27
Φωτογραφία

iristella → Seraphimon-T.K.

thanks για το request!!!!!!
Ιούλ 14 2008 02:12
Φωτογραφία

iristella → endless_inspiration

Δεν συμπαθιεται αυτο το ατομο με τιποτα....... Δινει ασχημο ονομα στις ξανθιες και στις γυναικες γενικοτερα.......... Πιστευω ειδες τι συζητηση εχει πεσει με τον zoro πανω σε αυτο το θεμα. Εγω την διατριβη μου την εχω κανει πανω στο θεμα "misa amane γιατι την μισουμε"....... Απορω ομως πως στο poll η πλειοψηφια ειχε θετικη γνωμη (για ονομα του Kira δλδ).........
Ιούλ 14 2008 00:09
Φωτογραφία

iristella → tsintori

Arigatou tsintori kun.......... I also love it when I m Evil...
Ιούλ 13 2008 23:34
Φωτογραφία

tsintori → iristella

Tώρα είδα το post στο Disney. You are always mean (i love it :wooi2::wooi2::wooi2:) Πανέξυπνο το υπονοούμενο. Πάω να γράψω και εγώ τώρα.
Ιούλ 13 2008 23:21
Φωτογραφία

iristella → Manganix

ελα μου....... Βασικα στο msn δεν μπαινω σχεδον καθολου. Μονο για πολυ επιτακτικη αναγκη.... ποιο ευκολα με πετυχαινεις στο forum. Γενικοτερα πως τα περνας? Διακοπες πηγες πουθενα??? Εγω βραζω αθηνα ακομη και μετραω αντιστροφα για να φυγω να ηρεμησω λιγακι......Tελικα αρχισες κανενα καινουριο anime τελικα? Απο αυτα που λεγαμε η βρηκες κανα καλο περα απο αυτα?
Ιούλ 13 2008 23:15
Φωτογραφία

GkLoc → iristella

Χαχα,εγραψες Παλι!!! Οι ατακες που πετας ειναι φοβερες!!! Και ετσι,ετσι,Να Μαθουν αυτοι οτι οταν μπαινουν στα σπιτια αλλων,Να εχουν λιγους τροπους!!
Ιούλ 13 2008 22:49
Φωτογραφία

iristella → GkLoc

T(h)ank you T(h)ank you..... I m so happy:kawaii:.... I wanna t(h)ank my motha, my fatha, my grandfatha, Zoro sensei for being an endless source of inspiration and especially GKLoc kun without whom I wouldnt have the motive to rip those two idiots a new one..........:hahaha::hahaha::hahaha:
Ιούλ 13 2008 22:39
Φωτογραφία

GkLoc → iristella

"Μπορει στις ταινιες της disney τα ζωα να σταματησαν να μιλανε στο disney thread του anime.gr oμως καποια συνεχιζουν ακομη και παιρνουν και πολυ προσβλητικο τονο προς τους αλλους μαλιστα,,,,,,," :respect::respect::respect: RESPECT!!!!!!! Τους Ξεσκισες,Μπραβο Iri-Chan!!! Και Παλι........... :respect::respect::respect:
Ιούλ 13 2008 22:25
Φωτογραφία

iristella → GkLoc

GK Loc kun....... Για τα ματια σου και μονο.... Αυτους που σου την σπασανε τους κανονισα στο Disney thread....... (για να δεις τι κανει η sencho σου για σενα - οχι που θα γινονται καποιοι οι αιτια για να τρως warning)
Ιούλ 13 2008 22:14
Φωτογραφία

iristella → Zoro

[IMG]http://img250.imageshack.us/img250/3716/justasplannedbt0.jpg[/IMG] [B][U]JUST AS PLANNED!!!!!!!!!!!!![/U][/B]:hahaha:
Ιούλ 13 2008 22:03
Φωτογραφία

Animesuki → iristella

I know what you mean.:tensai::hehehe:
Ιούλ 13 2008 22:02