Jump to content


Community Status Updates


Photo

FireFistAce → iristella

Γεια χαρα!! Χαθηκαμε ε? Δεν πολυ μπαινω στο internet τωρα το καλοκαιρι. Ασε που εχω και δουλεια καθε μερα και μετα κανενα μπανακι και καμια βολτα. Εσυ τελιωσες με τα μαθηματα?
Jul 15 2008 11:12
Photo

tsintori → iristella

Λοιπόν anyway διόρθωσα το post μου στο uchiha fun group. Τώρα βγάζει νόημα χεχεχεχε. Αν θες πες μου αύριο για την φώτο. Kαληνύχτα.
Jul 14 2008 23:27
Photo

iristella → tsintori

Μηπως εννοεις με Pm? Γιατι e mail δεν εχω βαλει στο forum........ Αν εινα στειλτην και σου λεω.....Τι εννοεις δεν μπορεις να ανεβασεις εικονες? (ειμαι λιγο νυσταγμενη και δεν τα πιανω με την πρωτη τωρα θελω μια μικρη επεξηγηση)
Jul 14 2008 22:54
Photo

tsintori → iristella

Iri-chan. Σου έχω μια φοβερή ιδέα για το Itachi... ε Uchiha fun group αλλά δεν μπορώ να ανεβάσω την εικόνα. Δηλαδή μπορώ αλλά μετά θα νιώθω άσχημα... Θα στη στείλω με email και μετά μου λες αν θες να την ανεβάσω. Εdit Δεν μπορώ να στείλω εικόνες απ' το forum.:emptyonexg1::emptyonexg1:
Jul 14 2008 22:49
Photo

Manganix → iristella

διακοπές θα παω 10 Αυγούστου στην Ζάκυνθο..γενικά μια χαρά τα περνάω γιατί η παρέα μου δεν έχει φύγει ακόμα ή μερικοί έφυγαν , και γύρισαν ..τελικά άρχισα το claymore είδα τα πρώτα δύο επισόδεια και τώρα έβαζα να κατεβάσει το torrent όλα τα επ
Jul 14 2008 21:33
Photo

iristella → Ephialtes

ε ναι αυτο εννοουσα....... XDDDDD
Jul 14 2008 18:36
Photo

Ephialtes → iristella

το τυπικο μερος εμενε iri-chan
Jul 14 2008 18:24
Photo

iristella → Ephialtes

Eλα βρε ephialtes kun ευχαριστω για το request........ Νομιζα οτι ειχαμε γινει friends τοσο καιρο...........
Jul 14 2008 18:21
Photo

Seraphimon-T.K. → iristella

Τιποτα,απλα ειδα οτι εισαι πωρωμένη με ναρουτο,οποτε καταλαβαινεις ΧΡ
Jul 14 2008 16:34
Photo

Hatake Kakashi → iristella

:D Nα ειναι καλα οι Αμερικανοι το signature ξεπερναει τα ορια και το εβγαλα Να σαι καλα ευχαριστω
Jul 14 2008 12:44
Photo

iristella → Hatake Kakashi

Ρεεε τι avatar Και signature ειναι αυτα????? Πνιγηκα με το νερο μου οταν τα ειδα..... Φανταστικα φανταστικα..... Keep digging up this kind of treasures!!!
Jul 14 2008 12:41
Photo

iristella → Zoro

Jama mono wa subete kieta Boku washin sekai no kami da
Jul 14 2008 05:38
Photo

iristella → moutzah3d1n

Δεν κανει τιποτα...... γενικα το συγκεκριμενο παιδι ξερει πααρα πολλα πραγματα... (sama ακουω με φωναζεις.... Μπραβο παιδι μου εισαι σε καλο δρομο συνεχισε ετσι - και το Hime μου αρεσει επισης XDDDD)
Jul 14 2008 05:16
Photo

moutzah3d1n → iristella

θα τα μαθω ολα iristella-sama!!!! thanx a lot best regards moutzah3d1n
Jul 14 2008 05:12
Photo

GkLoc → iristella

:tongue2:
Jul 14 2008 04:25