Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristellaMaya-chan

Nαι έλεγα αρχικά να το διαβάσω από τα τομάκια αλλά πήρα 3 και 4 και μετά δεν κρατιόμουνα. xD Τι πανέμορφη σειρά.... Και μου αρέσει ότι πέρα από το ότι το ύφος της αλλάζει ανάλογα με τις καταστάσεις ( από comedy μέχρι βαρύ δράμα) και ότι δεν χαρίζεται καθόλου στους πρωταγωνιστές της. Και τι απίστευτο σχέδιο με το λεπτό πενάκι και την λεπτομέρεια που δεν το βαραίνει. <3 Έρωτας λέμε με την σειρά όχι αστεία.
May 16 2011 20:50
Photo

Maya-chaniristella

Συνεχίζεις το Eden βλέπω? Ωραία, χαίρομαι που βλέπω να το διαβάζει κι άλλος κόσμος. Άμα το τελειώσεις πες εντυπώσεις. :gotit:
May 16 2011 20:07
Photo

iristella → Serestrum

[CENTER][URL=http://img215.imageshack.us/i/memesnyanyanyanyanyairl.jpg/][IMG]http://img215.imageshack.us/img215/8954/memesnyanyanyanyanyairl.jpg[/IMG][/URL] [/CENTER]
May 16 2011 14:32
Photo

iristella → Serestrum

[CENTER][URL="http://img171.imageshack.us/i/memeshipstergordanfreed.jpg/"][IMG]http://img171.imageshack.us/img171/8329/memeshipstergordanfreed.jpg[/IMG][/URL][/CENTER]
May 16 2011 14:25
Photo

iristellaAnelis

[CENTER][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][B]~hipster zombie~[/B][/SIZE][/FONT] [URL=http://img228.imageshack.us/i/memeshipsterzombie.jpg/][IMG]http://img228.imageshack.us/img228/8669/memeshipsterzombie.jpg[/IMG][/URL] [/CENTER]
May 16 2011 14:23
Photo

iristellaTea-chan

:hahaha: Άσε άσε. Ματιά και θερμίδα. Έχω καταστραφεί.
May 16 2011 13:40
Photo

Tea-chaniristella

Με τέτοιο σετάκι και διακόσμηση, να πιστέψω ότι έχεις παχύνει; :P
May 16 2011 13:37
Photo

iristellaKenny

[CENTER][URL="http://img827.imageshack.us/i/memeslovethycube.jpg/"][IMG]http://img827.imageshack.us/img827/9219/memeslovethycube.jpg[/IMG][/URL] [/CENTER]
May 16 2011 13:18
Photo

iristella → Serestrum

[CENTER][URL="http://img545.imageshack.us/i/memesportallongcat.jpg/"][IMG]http://img545.imageshack.us/img545/8949/memesportallongcat.jpg[/IMG][/URL] [FONT=Comic Sans MS][SIZE=4] ~now you are thinking with longcats~ [SIZE=2][B]*nyanbite*[/B][/SIZE][/SIZE][/FONT] [/CENTER]
May 16 2011 13:15
Photo

iristellaKenny

May there be cake in your future. :3
May 15 2011 13:51
Photo

Kennyiristella

[youtube=6Oaql6f7j9c]GLaDOS the troll[/youtube] Έχω καεί ολοσχερώς αυτές τις μέρες...
May 15 2011 13:38
Photo

Kamui → iristella

Oχι, βασικα μονο σε σενα δεν απευθυνομουν. Πιο πολυ ελεγα για τη mono που σχολιασε ελαφρως, αλλα χωρις να πει κατι η ιδια, και γενικα για την ολη κατασταση.Απλα να ξερεις οτι δεν με πειραξε τιποτα απο κανεναν. Εγω εκτιμω τη συζητιση (μα πως γραφοταν παλι αυτη η λεξη), ειτε οι αλλοι συμφωνουν μαζι μου, ειτε οχι. EDIT:Also Ranmaru spam::hihi2: [IMG]http://i1189.photobucket.com/albums/z424/Kamui95/mori_ranmaru-utagawa_kuniyoshi-18501.jpg[/IMG]
May 13 2011 22:49
Photo

iristella → Wild Monkey

[quote]Καλά τον Ranmaru Mori δεν το λες μόνο στρατηγό, τον λες και ''γκόμενα'' του Nobunaga. Και το εννοώ, στην κυριολεξία [/quote]Well good to know that my argument still stands. :P
May 13 2011 22:49
Photo

iristella → Kamui

Nόμιζα ότι σε όσα post σου απάνταγα, σου είχα εξηγήσει αρκετά καθαρά που πιστεύω ότι κάνεις λάθος (αν πάει σε μένα όλο το post στο κρίση thread και όχι μόνο το Ranmaru part). Εdit: also ranmaru spam :hihi2: [URL=http://img827.imageshack.us/i/437923a66a9b050ab9898ab.jpg/][IMG]http://img827.imageshack.us/img827/9159/437923a66a9b050ab9898ab.jpg[/IMG][/URL]
May 13 2011 22:46
Photo

iristellaAnelis

[URL=http://img815.imageshack.us/i/memescattroll.jpg/][IMG]http://img815.imageshack.us/img815/8867/memescattroll.jpg[/IMG][/URL]
May 13 2011 19:49