Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

BoredForLife → iristella

Ηρθα να σε πω αυτα που σε είπε και ο specialistas so ninja'd i guess :P
Μάι 24 2011 20:59
Φωτογραφία

specialistas4iristella

[QUOTE]guys όχι συγκρίσεις ανάμεσα σε μεμονωμένους χαρακτήρες. Κάντε general fav character thread instead. ^^[/QUOTE]Βρε συ ιριστέλλα αυτοί οι δύο χαρακτήρες είναι εξίσου σημαντικοί και αναμφίβολα δεν μπορούν να συγκριθούν με τους άλλους.Τι ακριβώς πρόβλημα είχε το thread?φιλικά πάντα,ξέρεις πως σε συμπαθώ:).
Μάι 24 2011 20:58
Φωτογραφία

iristellaTristessa

Μου αρέσει όμως που το διαπραγματευόμαστε το ζήτημα. Αγοράζονται ή όχι οι γυναίκες? :P
Μάι 24 2011 19:57
Φωτογραφία

Tristessairistella

Great minds think alike? :ureshii:
Μάι 24 2011 19:40
Φωτογραφία

iristellaTristessa

Eίπες ακριβώς αυτό που ετοιμαζόμουν να πω στο BH.
Μάι 24 2011 19:32
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

Θα σε πρίζω από εδώ και μπρος όπως με έπριζες και εσύ 2 χρόνια πριν με το Angel Sanctuary ^^ (δε ξεχνώ) Και άρχισε με αυτό που σου έδωσα (aria of sorrow) και μην ακούς τον Πάνο, αυτος θα σε βάλει να πιάσεις τα πάντα από την αρχή χδ
Μάι 21 2011 17:29
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

Nοt yet. Αφενός δεν ξέρω ποιό από όλα να αρχισω αφετέρου δεν είμαι καθόλου σπίτι αυτές τις μερες. >.<
Μάι 21 2011 16:40
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

Τελικά άρχισες Castlevania εσύ? [IMG]http://i52.tinypic.com/2cpap01.jpg[/IMG]
Μάι 21 2011 12:40
Φωτογραφία

monoiristella

pretty persuasion
Μάι 20 2011 13:54
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

[CENTER][YOUTUBE]3KT_89gi2Dk[/YOUTUBE][/CENTER]
Μάι 19 2011 20:33
Φωτογραφία

Wild Monkey → iristella

*Faints from nosebleed and fells from tree (ouch!)
Μάι 19 2011 14:59
Φωτογραφία

iristella → Wild Monkey

Ηehehehe... Μπορείς τότε να περάσεις από το [URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=6084&highlight=%E4%E1%F3%EA%DC%EB%E5%F2"]A matter of life or death...[/URL] thread για να αναπτύξεις τις απόψεις σου και να σταμπάρεις ομοιδεάτες σου. For the record το avatar αυτο θα ακολοθήσει αστυνομικίνα, αθλήτρια, λαγουδάκι του Play boy κοκ. ^ω^ Sexy stocking ftw!!!!
Μάι 19 2011 14:07
Φωτογραφία

Wild Monkey → iristella

Με φτιάχνουν οι σέξυ νοσοκόμες (*points at avatar)
Μάι 18 2011 19:36
Φωτογραφία

iristellaMaya-chan

Κοίτα τον Elijah συμπαθώ πολύ, την Sophia και την Helena. Και για να είμαι και τελείως τελείως ειλικρινής βλέπω τον Kenji και λιώνω. xD Όχι δεν τα παρατάω τσούκου τσούκου μαζεύω τομάκια. Βέβαια έχω ξεκινήσει χίλιες δύο σειρές και θα ξεπαραδιαστώ αλλά δεν πειράζει. xD
Μάι 17 2011 14:12
Φωτογραφία

Maya-chaniristella

Πραγματικά, το Eden είναι από τα πιο ολοκληρωμένα σαν σύνολο manga που έχω δει. Δε χάνει σχεδόν από πουθενά! Αν και η αλήθεια είναι ότι τα scans δε συγκρίνονται ατην απόλαυση με τα τομάκια, με τόση λεπτομέρεια που υπάρχει οπότε σου προτείνω να μην τα παρατήσεις. :p Από τους χαρακτήρες έχεις συμπαθήσει κανέναν μέχρι τώρα?
Μάι 17 2011 06:35