Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristellaKai

Nιαχ νιαχ νιαχ. ΧD Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ πάντως σαν ταινία. I hope you ll like it too.
May 30 2011 16:13
Photo

Kaiiristella

Ω, thanks. :hahaha: Θεϊκό το strike που έκανες στο APT, ψαχνόμασταν όλοι μας. Now I have to watch this movie just for the hell of it και δεν τιμάω εύκολα ταινίες.
May 30 2011 15:39
Photo

iristellaKai

Νίκησες το anime picture trivia. Αρχικά δεν το είχα δει το post σου και είχα βάλει όχι αλλά μετά είδα ότι μέχρι να γράψω το δικό μου ποστ είχες βρει εσύ το σωστό. Οπότε δικό σου. :3
May 30 2011 15:31
Photo

iristella → matassos

XD Να δω τι θα σκεφτώ από εδώ και στο εξής για να δελεάσω κόσμο. Έχω μία βδομάδα καιρό.
May 28 2011 02:02
Photo

matassos → iristella

οκεϊ, αϊ λολντ [QUOTE=iristella;501054][CENTER][URL="http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0"][IMG]http://img24.imageshack.us/img24/8724/clipboard01wzc.jpg[/IMG][/URL] [/CENTER] Nτάξει ο τυπάς είναι θεούλης.[/QUOTE] :hihi2::hihi2: την πατησα ασχημα xD
May 27 2011 18:14
Photo

Tristessairistella

IKR? Ενώ λέω "θα το ξεφυλλίσω έτσι, for the lulz μωρέ", στο πεντάλεπτο φωνάζω "are you for fucking real? Ποιος τα γράφει αυτά;" /sigh (Αλήθεια; Να τα συμβουλεύομαι συχνότερα τότε XD)
May 27 2011 10:41
Photo

iristella → Serestrum

[URL=http://img21.imageshack.us/i/bd5f71236b960b4f12a3e98.jpg/][IMG]http://img21.imageshack.us/img21/6566/bd5f71236b960b4f12a3e98.jpg[/IMG][/URL]
May 26 2011 16:14
Photo

Serestrum → iristella

its cute but creepy... and cute... Π_Π
May 26 2011 16:07
Photo

iristella → Serestrum

[CENTER][URL=http://imageshack.us/photo/my-images/849/6437a0e22e3cbf032996c27.jpg/][IMG]http://img849.imageshack.us/img849/715/6437a0e22e3cbf032996c27.jpg[/IMG][/URL] [/CENTER] [URL="http://imageshack.us/photo/my-images/849/6437a0e22e3cbf032996c27.jpg/"] [/URL] ;)
May 26 2011 16:04
Photo

iristellaTristessa

Μη μου λες για Cosmo και έχω ράμματα για τη γούνα του. Τελευταία φορά το διαβάζαμε εγώ και άλλες δύο κοπέλες, και από την μια είχαμε πεθάνει στο γέλιο και από την άλλη είχαμε φρίξει. Όλη η γυναικεία χειραφέτηση και δεν ξέρω και εγώ πόσα χρόνια εξέλιξης του ανθρώπινου είδους πετάχτηκαν με τη μία έξω από το παράθυρο. (Τα ζώδιά του όμως πέφτουν μέσα τα ρημάδια :P)
May 26 2011 14:41
Photo

Tristessairistella

Mα το Hollywood και το Cosmopolitan έτσι λένε! :uhh:
May 26 2011 12:13
Photo

Six Winged Angel → iristella

great minds think alike, νομίζω τόχουμε ξαναπεί αυτό~~ XP
May 25 2011 21:18
Photo

iristella → Six Winged Angel

[QUOTE=Six Winged Angel;500626]Κάντε και ένα topic "Θα βιάζατε ένα ανίσχυρο loli?" να δέσουμε.[/QUOTE] Σταματαααααα. Θα με πνίξειςςς. Αυτό έλεγα μόλις τώρα στη mono. XD Έχουμε το loli thread.
May 25 2011 21:16
Photo

specialistas4iristella

Εφόσον το θέτεις έτσι είναι λογικό.Αφού πρόκειται για την τακτοποίηση του φόρουμ πάω πάσο,άκυρη η ένστασή μου.:calm:
May 24 2011 22:15
Photo

iristellaspecialistas4

Δεν αμφιβάλλω ότι είναι ξεχωριστοί σαν χαρακτήρες όπως κάποιος άλλος μπορεί να έχει τους δικούς του ξεχωριστούς και κάποιος άλλος μια δική του σύγκριση κατά νου και πάει λέγοντας και κλαίγοντας. Kαταλαβαίνεις ότι δεν μπορούμε ούτε να γεμίσουμε threads ούτε να κλείνουμε τα πανομοιότυπα threads μερικών ενώ αφήνουμε κάποιων άλλων. Είπαμε έχει subforum το fairy tail αλλά κρατάμε μία ισορροπία. Mπορείτε να αναπτύξετε το γιατί είναι ξεχωριστοί και στα πλαίσια ενός γενικότερου thread.
May 24 2011 21:49