Community Status Updates
iristella → Kai
Nιαχ νιαχ νιαχ. ΧD Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ πάντως σαν ταινία. I hope you ll like it too.
May 30 2011 16:13
Kai → iristella
Ω, thanks. :hahaha: Θεϊκό το strike που έκανες στο APT, ψαχνόμασταν όλοι μας. Now I have to watch this movie just for the hell of it και δεν τιμάω εύκολα ταινίες.
May 30 2011 15:39
iristella → Kai
Νίκησες το anime picture trivia. Αρχικά δεν το είχα δει το post σου και είχα βάλει όχι αλλά μετά είδα ότι μέχρι να γράψω το δικό μου ποστ είχες βρει εσύ το σωστό. Οπότε δικό σου. :3
May 30 2011 15:31
iristella → matassos
XD Να δω τι θα σκεφτώ από εδώ και στο εξής για να δελεάσω κόσμο. Έχω μία βδομάδα καιρό.
May 28 2011 02:02
matassos → iristella
οκεϊ, αϊ λολντ
[QUOTE=iristella;501054][CENTER][URL="http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0"][IMG]http://img24.imageshack.us/img24/8724/clipboard01wzc.jpg[/IMG][/URL]
[/CENTER]
Nτάξει ο τυπάς είναι θεούλης.[/QUOTE]
:hihi2::hihi2: την πατησα ασχημα xD
May 27 2011 18:14
Tristessa → iristella
IKR? Ενώ λέω "θα το ξεφυλλίσω έτσι, for the lulz μωρέ", στο πεντάλεπτο φωνάζω "are you for fucking real? Ποιος τα γράφει αυτά;" /sigh (Αλήθεια; Να τα συμβουλεύομαι συχνότερα τότε XD)
May 27 2011 10:41
iristella → Serestrum
[URL=http://img21.imageshack.us/i/bd5f71236b960b4f12a3e98.jpg/][IMG]http://img21.imageshack.us/img21/6566/bd5f71236b960b4f12a3e98.jpg[/IMG][/URL]
May 26 2011 16:14
iristella → Serestrum
[CENTER][URL=http://imageshack.us/photo/my-images/849/6437a0e22e3cbf032996c27.jpg/][IMG]http://img849.imageshack.us/img849/715/6437a0e22e3cbf032996c27.jpg[/IMG][/URL]
[/CENTER]
[URL="http://imageshack.us/photo/my-images/849/6437a0e22e3cbf032996c27.jpg/"]
[/URL]
;)
May 26 2011 16:04
iristella → Tristessa
Μη μου λες για Cosmo και έχω ράμματα για τη γούνα του. Τελευταία φορά το διαβάζαμε εγώ και άλλες δύο κοπέλες, και από την μια είχαμε πεθάνει στο γέλιο και από την άλλη είχαμε φρίξει. Όλη η γυναικεία χειραφέτηση και δεν ξέρω και εγώ πόσα χρόνια εξέλιξης του ανθρώπινου είδους πετάχτηκαν με τη μία έξω από το παράθυρο. (Τα ζώδιά του όμως πέφτουν μέσα τα ρημάδια :P)
May 26 2011 14:41
Six Winged Angel → iristella
great minds think alike, νομίζω τόχουμε ξαναπεί αυτό~~ XP
May 25 2011 21:18
iristella → Six Winged Angel
[QUOTE=Six Winged Angel;500626]Κάντε και ένα topic "Θα βιάζατε ένα ανίσχυρο loli?" να δέσουμε.[/QUOTE]
Σταματαααααα. Θα με πνίξειςςς. Αυτό έλεγα μόλις τώρα στη mono. XD Έχουμε το loli thread.
May 25 2011 21:16
specialistas4
→
iristella
Εφόσον το θέτεις έτσι είναι λογικό.Αφού πρόκειται για την τακτοποίηση του φόρουμ πάω πάσο,άκυρη η ένστασή μου.:calm:
May 24 2011 22:15
iristella
→
specialistas4
Δεν αμφιβάλλω ότι είναι ξεχωριστοί σαν χαρακτήρες όπως κάποιος άλλος μπορεί να έχει τους δικούς του ξεχωριστούς και κάποιος άλλος μια δική του σύγκριση κατά νου και πάει λέγοντας και κλαίγοντας. Kαταλαβαίνεις ότι δεν μπορούμε ούτε να γεμίσουμε threads ούτε να κλείνουμε τα πανομοιότυπα threads μερικών ενώ αφήνουμε κάποιων άλλων. Είπαμε έχει subforum το fairy tail αλλά κρατάμε μία ισορροπία. Mπορείτε να αναπτύξετε το γιατί είναι ξεχωριστοί και στα πλαίσια ενός γενικότερου thread.
May 24 2011 21:49


This status update has reached the maximum number of replies allowed
