Jump to content


Community Status Updates


Photo

laraska → Skoty D. Prime

[URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=6784"]ελα μαθε μπαλιτσα αγορι μου το'να τ'άλλο ξερω γω ....[/URL]
Jan 20 2011 07:22
Photo

laraska

κατι εγραψες στο οφφ τοπικ για συμβολαιο
Jan 16 2011 01:59
Photo

WillOfTheD → laraska

nope....πως και ρωτας??
Jan 16 2011 00:16
Photo

laraska → WillOfTheD

ποδοσφαιριστης εισαι ?
Jan 15 2011 23:40
Photo

laraska → Kenny

χαχ
Jan 15 2011 15:04
Photo

Kenny → laraska

Ξέρω γω τι λέω...
Jan 15 2011 15:01
Photo

laraska → Kenny

[QUOTE][SIZE=1]PS. Πάλι σε έπιασε thread frenzy, ε;[/SIZE][/QUOTE] εγω γιατι θυμαμαι θιγμενους ταχα που εκαναν τον κοσμο ανω κατω και τον εαυτο μου να εκφραζει απλα μια γνωμη; //αν εκει ηθελες να φτασεις. κατα τ'άλλα το λεγομενο σου δεν διακιολογειται.
Jan 15 2011 14:53
Photo

laraska → 1451

χαχα αυτη τη γατα πρεπει να την κανεις να κλεινει τα ματια της
Jan 12 2011 01:22
Photo

meidei → laraska

Επειδή τις βλέπω και με απόσταση, είμαι πολύ ικανοποιημένος με την 4η σεζόν. Όταν θα φτάσω στην 5η, θα εκφράσω περαιτέρω άποψη. Πάντως σίγουρα είναι από τις καλύτερες στην λίστα μου.
Jan 09 2011 20:37
Photo

digitaru kohi → laraska

έχω δει το ανιμε του Monster κι έχει ήδη γίνει ένα απο τα αγαπημένα μου (δεν διάβασα το μανγκα γτ φοβάμαι ότι θα βαρεθώ, μιας και το ανιμε είναι πιστή μεταφορά απ'οτι άκουσα). σ'ευχαριστώ για τις προτάσεις, αν και σε αυτή τη φάση δεν ήθελα κάτι με μυστήριο :Ρ τεσπά, έτσι κι αλλιώς τα αστυνομικά κτλ είναι το αγαπημένο μου είδος, οπότε τα βάζω κι αυτά στη λίστα μου ^^
Jan 07 2011 16:50
Photo

alxdjo → laraska

α οκ
Jan 07 2011 03:40
Photo

laraska → alxdjo

ηταν κατι για τον meidei για το 30 rock.
Jan 07 2011 02:19
Photo

alxdjo → laraska

ti eixes grapsei?
Jan 07 2011 01:52
Photo

laraska → digitaru kohi

[QUOTE]Θέλω κάτι σοβαρό, real life (όχι φανταστικό στοιχείο), κι όχι μυστήριο (μου αρέσει ιδιαίτερα το συγκεκριμένο είδος, αλλά θέλω να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό). Το σχέδιο δεν με απασχολεί τρομερά, (όχι οτι με χαλάει να έχει καλό σχέδιο, αλλά δεν θα κολλήσω εκεί). Όταν λέω σοβαρό, μπορεί να έχει σχέση με κοινωνικά θέματα, πολιτικά, ακόμη και δράμα να είναι ξέρω γω, ή human relationships τελοσπαντων αλλά όχι χαχαχου.[/QUOTE] you said it! δοκιμασε αυτα και θα με ευχαριστεις για παντα! monster 20th century boys Pluto Billy Bat ρωτα οποιον θελεις και θα σου πουν τα καλυτερα... για μενα δεν υπαρχουν καλυτερα μανγκα
Jan 07 2011 01:13
Photo

laraska → meidei

παντως γαματη σειρα δεν ειναι ??? στις τρεις πρωτες ελιωνα στο γελιο με την καθε ατακα ...οι 4 και 5 εχουν πεσει λιγο για το αρχικο στανταρ ...
Jan 07 2011 01:08