Jump to content


Community Status Updates


Photo

meidei → laraska

Επειδή τις βλέπω και με απόσταση, είμαι πολύ ικανοποιημένος με την 4η σεζόν. Όταν θα φτάσω στην 5η, θα εκφράσω περαιτέρω άποψη. Πάντως σίγουρα είναι από τις καλύτερες στην λίστα μου.
Jan 09 2011 20:37