Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Radagast → Adventurer

E επιλογή μου ήταν γιατί δεν έβλεπα να την τελειώνω σύντομα. Άλλωστε τον Ιούνιο τελειώνω τελικά software engineer από Αγγλικό κολέγιο.. που αν μη τι άλλο μου αρέσει και πολύ περισσότερο από τα Μαθηματικά.
Δεκ 15 2008 18:57