Jump to content


Community Status Updates


Photo

Adventurer → louna22

Ποια ακριβως επεισοδια του Maison Ikkoku σου λειπουν ειπαμε; Γιατι εγραψες "52-79" ενω το DVD που ειναι να σου στειλω βλεπω εχει μεσα τα "53-78".
Jan 17 2009 14:03
Photo

Adventurer → noname

Οκ, εκεινη τη βδομαδα θα κοιταξω να κανω εγω τα updates (εκτος απο το σαβ/κο που θα κατεβω στο Cosplay Party στην Αθηνα). Thanks :)
Jan 16 2009 17:45
Photo

noname → Adventurer

thenx βασικά το πρόβλημα μου είναι απο 24/1 ώς 2/2 που δεν το κόβω να κάνω κανα update. btw update is done ,το επόμενο θα είναι αύριο στης 12 το βράδυ για να μπουν τα πράματα σε μια σειρά πάλι
Jan 16 2009 17:40
Photo

Adventurer → Shikamaru

Αυτες ειναι ολες, εννοω οτι... μερικα πραγματα επρεπε να ησουν εκει να τα ζησεις ;)
Jan 16 2009 17:40
Photo

Shikamaru → Adventurer

δηλαδη ποσες φωτογραφιες βγαλατε?????
Jan 16 2009 17:26
Photo

Adventurer → Shikamaru

Και να φανταστεις οτι αυτες ειναι μονο μια μικρη γευση :P
Jan 16 2009 17:13
Photo

Shikamaru → Adventurer

μολις τωρα εβαλα να κατεβουν οι photo να δω τι στο καλο εχασα......πεθαινω να δω τι καταστροφες κανατε!!!!!!!
Jan 16 2009 17:09
Photo

Adventurer → noname

Θα σε βοηθουσε να κανω εγω το update τις μισες μερες κι εσυ τις αλλες μισες;
Jan 16 2009 17:03
Photo

noname → Adventurer

είμαι λίγο πνιγμένος αυτό το μήνα, οπότε θα χάσουμε μερικές μέρες παιχνιδιού ... αλλά αφού δεν προσφέρεται κανείς άλλος -_________-
Jan 16 2009 16:59
Photo

Adventurer → BarbasSs

Ριξε μια ενημερωση κι [URL="http://www.anime.gr/forums/%C4%E9%E1%EA%DF%ED%E7%F3%E7-%F4%F9%ED-anime/4356-%C1%EB%F5%F3%DF%E4%E1-%EC%E5-%E3%ED%F9%F3%F4%DC-%DD%F1%E3%E1-%EB%EF%E3%EF%F4%E5%F7%ED%DF%E1%F2-%EA%E1%E9-%FC%F7%E9-%EC%FC%ED%EF-6.html#post275752"]εδω[/URL].
Jan 16 2009 15:57
Photo

Adventurer → noname

Τωρα που επεστρεψες θα αναλαβεις ξανα το Heal/Hurt game? :blingeye2:
Jan 16 2009 15:39
Photo

Adventurer → Noulis

Χρονος για να αλλαξεις απο αγγλικα σε ελληνικα στα Windows : Δυο δεκατα του δευτερολεπτου. Χρονος για να γραψεις "sorry gia to greeklish alla biazomai :P [IMG]http://www.anime.gr/forums/../images/smilies/tongue.gif[/IMG]." : Περιπου πεντε δευτερολεπτα. Οταν λοιπον μπορεις να συνδυασεις τη βιασυνη με το να τηρεις τους απαραιτητους κανονες ενος φορουμ, θα σε συμβουλεψω να το κανεις.
Jan 16 2009 00:52
Photo

sLingEr → Adventurer

Οκ το διορθοσα , Thnx !!!! :P
Jan 14 2009 14:25
Photo

Adventurer → sLingEr

Στο Heal/Hurt game πρεπει να δωσεις και μια ψηφο περι του σε ποιον χαρακτηρα θα δωσει +6hp o Gintoki ;)
Jan 14 2009 14:18
Photo

Ianus → Adventurer

Omgήθρα! τις είδα τις φοτό και είναι Crazy τελείως και εντελώς!!!
Jan 13 2009 23:34