Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Adventurer → birdent

Καλως ηρθες στην παρεα μας Birdent. Θα ηθελα να σου κανω μερικες διευκρινισεις. Κατ'αρχας μη γραφεις με greeklish καθως απαγορευονται σε αυτο το φορουμ, σε παρακαλω γραφε με ελληνικα. Επισης, θα σε παρακαλεσω να κανεις τα posts σου στα σωστα θεματα. Αν θελεις να ρωτησεις απο που να κατεβασεις ενα ανιμε υπαρχει [URL="http://www.anime.gr/forums/anime-search-downloads/4267-%C1%F0%EF-%F0%EF%F5-%EC%F0%EF%F1%F9-%ED%E1-%EA%E1%F4%E5%E2%E1%F3%F9-%E1%F5%F4%EF-%F4%EF-anime-manga%3B.html"]αυτο το thread (κανε κλικ εδω για να μεταφερθεις εκει)[/URL]. Βεβαια το Tenten δεν ειναι ανιμε αλλα καρτουν και σε αυτο το φορουμ ασχολουμαστε αποκλειστικα με ανιμε, οποτε δυσκολα θα βρεις κατι. Και παλι καλως ηρθες στην παρεα μας :)
Ιαν 27 2009 14:33
Φωτογραφία

Ritsuka → Adventurer

Haaai! ε στον αλλο γυρο θα του δωσω +50 heal :P για να βγει Zombie απο το νεκροταφειο! Φαση εχει το παιχνιδι ^^ arigatou κ παλι for the link
Ιαν 26 2009 23:51
Φωτογραφία

Adventurer → Broken_Chopsticks

Καλως μας ηρθες στο Heal/Hurt game,κοπελια. Μην ξεχασεις ομως να προσθεσεις στο ποστ σου και την ψηφο σου για το "Krauser Heal" , δηλαδη ψηφο για το ποιος χαρακτηρας θελεις να παρει +5hp στο επομενο update ;)
Ιαν 26 2009 19:51
Φωτογραφία

Adventurer → Ritsuka

Ξεφτερι εισαι Φεγγαρουλα-τσα...-κου...-τσαν, μπηκες με τη μια στο νοημα! Γενικα καθε heal προσθετει εναν ποντο, καθε hurt αφαιρει εναν ποντο, ενω τα υπολοιπα ειναι ψηφοφοριες οπου η δημοφιλεστερη επιλογη ειναι αυτη που προσθετει/αφαιρει ποντους στο τελος της ημερας. Μπορεις να ψηφιζεις μετα απο καθε επισημο update post (που συνηθως γινεται καθε 24 ωρες). Δυστυχως απ'οτι φαινεται δεν υπαρχουν πολλοι shoujo fans εδω μεσα, οποτε τον Honey τον χανουμε σε αυτον τον γυρο. Δεν πειραζει ομως, εχει αρκετους ακομα χαρακτηρες να διαλεξεις :wooi2:
Ιαν 26 2009 18:56
Φωτογραφία

Ritsuka → Adventurer

Ελα Γιαννη chan! Thanx για το link.Πανω κατω καταλαβα πωs παιζεται το game.. Μα γιατι ο Honey Senpai να εχει τοσουs λιγουs ποντουs? Q.Q
Ιαν 26 2009 15:50
Φωτογραφία

iristella → Adventurer

Nαι δεν φαίνεται? Μάλλον είναι ανάλογη με την συμπάθεια σου για τον Medicine Seller... Δεν ξέρω γιατί αλλά αυτή η πιτσιρίκα ανέκαθεν μου έσπαγε τα νεύρα.....:hahaha:
Ιαν 26 2009 05:00
Φωτογραφία

Adventurer → iristella

Το λατρευεις ιδιαιτερα το Card Captor Sakura βλεπω :P
Ιαν 26 2009 04:51
Φωτογραφία

Adventurer → Ritsuka

Φεγγαρουλα, αν θελεις τσεκαρε κι ενα απο τα παιχνιδακια του φορουμ ονοματι Heal/Hurt game [URL="http://www.anime.gr/forums/play-post/3717-anime-gr-heal-hurt-game-314.html#post279311"]κανοντας κλικ εδω[/URL]. Με απλα λογια ειναι μια λιστα με χαρακτηρες απο διαφορα ανιμε κι εσυ ψηφιζεις εναν που συμπαθεις για να τον κανεις heal και εναν που αντιπαθεις για να τον κανεις hurt, καθως και αλλα παρεμφερη. Αν δεις οτι σου αρεσει θα σου πω λεπτομερειες :)
Ιαν 26 2009 02:51
Φωτογραφία

Adventurer → Erisadesu

Προφανως ναι, και σαν σκετο Babel. Μονο τη 13αρα σειρα βρηκα ομως, φανταζομαι κι εσυ το ιδιο.
Ιαν 26 2009 02:32
Φωτογραφία

Erisadesu → Adventurer

δοκίμασες να το ψάξεις σαν σκέτο babel II?
Ιαν 26 2009 01:56
Φωτογραφία

Adventurer → SUPER SAIYAN

Παρακαλουμε μη γραφετε greeklish στα vm's αφου αποτελουν δημοσιο μερος του φορουμ και αρα διεπονται απο τους ιδιους κανονες με το υπολοιπο φορουμ.
Ιαν 25 2009 18:17
Φωτογραφία

d.neko-angel → Adventurer

είναι olympus μ 1040 σε υπέροχο κόκκινο χτυπητό χρωματάκι. Μόνο που δεν με πρόλαβες, την έχω ήδη στείλει στην αντιπροσωπεία. Είναι που λίγο πιο μετά έκλεισε και μετά δεν ξανάνοιγε με τίποτα (και εννοείτε πως μια χαρά φορτισμένη ήτανε) Τέσπα όπως είπα τώρα έχει πάει την βολτίτσα της. Πάντως ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον!
Ιαν 25 2009 12:16
Φωτογραφία

Adventurer → amaya3

Που εισαι εσυ ρε κοριτσι, χρονια και ζαμανια :wooi2:
Ιαν 25 2009 03:31
Φωτογραφία

noname → Adventurer

Take good care of da game XD
Ιαν 24 2009 09:42
Φωτογραφία

Adventurer → Tea-chan

Καταλαβα, παω να κανω ταμα στον Αγιο Μανγκικιο να σου στειλουν κανεναν τυφλο κριτη αλλιως σε χανουμε απο Ελλαδα. Το να δουν τα σκιτσα σου και να μη σε προσλαβουν επιτοπου απλα δεν παιζει:dazed: Το "portfolio" κατα ποσο το εχεις ετοιμο; Περιττο να πω οτι πριν φυγεις θα μου το δειξεις ολο και αν κατι δε μου αρεσει θα σε βαλω να το ξανακανεις απ'την αρχη:mador2:
Ιαν 24 2009 04:10