Jump to content


Community Status Updates


Photo

NemuiNeko → Adventurer

Ela rey! Apfff,nomiza tha ta legame mia kai kali sto party,alla eleos,tha vrethoume dld meta apo 1 mina.. pio poly fenetai twra >.< An exeis kairo aftes tis meres me eksetastikes kai tetoioa psise gia kanenan kafe,einai poly efxaristi i parea twn melwn tou anime.gr kai as eimai wres wres too shy gia sas :3 Sto party 13/2 tha ertheis? tha paw apo nwris afti tin fora kai tha katsw mexri kleisimo na efxaristithw j-pop kai kammeno kosmo >.< Den nomizw na einai o zauk opote tha eisai apo ta elaxista atoma pu kserw! be there! xD
Feb 07 2009 18:41
Photo

Adventurer → aiord

Επειδη ειδα το εχεις απορια, η υπογραφη σου φαινεται σε καθε πρωτο ποστ που κανεις σε μια σελιδα, κοινως αν κανεις δυο ή παραπανω posts στην ιδια σελιδα θα φαινεται μονο στο πρωτο.
Feb 06 2009 23:51
Photo

Adventurer → sublimestyle21

Ελπιζω να διαβασες [URL="http://www.anime.gr/forums/anime-search-downloads/4267-%C1%F0%EF-%F0%EF%F5-%EC%F0%EF%F1%F9-%ED%E1-%EA%E1%F4%E5%E2%E1%F3%F9-%E1%F5%F4%EF-%F4%EF-anime-manga%3B-127.html#post282750"]αυτο το ποστ[/URL] :thumbup:
Feb 06 2009 21:03
Photo

Adventurer → Black Rabit

Ετσι το γραφετε το Rabbit στο χωριο σου; :P
Feb 04 2009 16:27
Photo

Shikamaru → Adventurer

thanks για την διευκρινηση!
Feb 03 2009 15:42
Photo

MitHuNa → Adventurer

ααα ωστε ετσι!! με πηρες τηλ εκεινη την ωρααα!! baka bakaaaaa urusai! α ναι την σιωπη την κρατησαμε αλλα δεν μας εβγαλε και πουθενα πφ.. βλακειες ΒΛΑΚΕΙΕΕΕΕΣ
Feb 03 2009 15:09
Photo

Adventurer → Shikamaru

Οπως τα ειπες ειναι. Οσο για τη διαφορα τους, ας το θεσω ετσι : Ο sub-d ειναι αυτος που βοηθαει την αλυσιδα να προχωρησει πιο γρηγορα ενω ο reseeder βοηθαει την αλυσιδα να επανεκκινησει οταν αυτη εχει σταματησει.
Feb 03 2009 14:54
Photo

Shikamaru → Adventurer

μια ερωτηση ρε Adventurer για το ADN αν εχω καταλαβει σωστα ο reseeder ειναι αυτος που ηδη ηταν σε μια αλυσιδα και καλειται να στειλει τα cd σε αυτον που ειναι επομενος και δεν εχει σχεση καμια σχεση με τον sub-distro,εεε?
Feb 03 2009 13:30
Photo

Adventurer → psofia

Αλλαξε την ψηφο σου στο Heal/Hurt game, δεν μπορεις να ψηφισεις χαρακτηρα που ειναι σε god mode.
Feb 02 2009 00:16
Photo

Adventurer → noname

Ολο δικο σου man, και περιμενω τις ειδικες μερες που μας επιφυλασσεις ;)
Feb 02 2009 00:14
Photo

noname → Adventurer

Oh my free time is back XDDDDDDD οπότε ξανάαναλαμβάνω το heal/hurt εκτός βέβαια και αν θες να το κρατήσεις ^^
Feb 01 2009 21:51
Photo

Adventurer → MitHuNa

Κρατα τη διαθεση σου για οταν βρεθουμε :bleh: Μια χαρα ειμαι μωρε, ξεκινησα να διαβαζω λιγακι αλλα δεν μπορω να κρατηθω και ακομα βγαινω καθε μερα... μονο εσενα δεν εχω βρει αυτες τις μερες! Ευτυχως αυριο τελειωνει επιτελους η Βδομαδα Της Σιωπης σου (ξερεις, που δε θα βγαινεις απ'το σπιτι ουτε θα μπαινεις ιντερνετ για μια βδομαδα) και θα μπορω να σε παρω ενα τηλεφωνακι. Αντε γιατι μου εχει λειψει η παρουσια σου απο το ιντερνετ :) Wait a minute...
Jan 31 2009 17:32
Photo

MitHuNa → Adventurer

χμ ετσ τπτ επειδη ηθελα :> τι κανεις αγοριιι;
Jan 31 2009 15:53
Photo

Adventurer → iristella

Εχω τον τροπο μου να περναω απαρατηρητος :bleh:
Jan 31 2009 02:52
Photo

iristella → Adventurer

Lol ρε συ δεν σε είχα κάνει add τόσο καιρό.... XD
Jan 30 2009 18:16