Jump to content


Community Status Updates


Photo

GeRi → Adventurer

sorry, δεν το η3ερα :)
Jan 30 2009 15:41
Photo

GkLoc → Adventurer

Kira is Justice.... Ομως γενικος χαρακτηρες σαν τον L(Emo)μου την σπανε υπερβολικα,οποτε για αυτο μαλλον τον μισω τοσο...
Jan 30 2009 11:04
Photo

d.devil → Adventurer

OK ευχαριστω.
Jan 30 2009 09:36
Photo

Seirios → Adventurer

α οκ ρε συ σόρρυ...δεν ήξερα ότι πείραζε...tnx για την θπενθημιση
Jan 30 2009 04:47
Photo

Adventurer → Broken_Chopsticks

For the record, το Heal/Hurt Game συνεχιζεται κανονικα, μπορεις να κανεις ενα ποστ καθε update (συνηθως γινεται καθε 24 ωρες). Το πιο προσφατο update ειναι [URL="http://www.anime.gr/forums/play-post/3717-anime-gr-heal-hurt-game-317.html#post280243"]αυτο[/URL]. Αν δε σε ενδιαφερει παρακαλω αγνοησε αυτο το ποστ.
Jan 30 2009 04:31
Photo

Adventurer → GkLoc

Θελεις να μου λυσεις την απορια και να μου πεις (χωρις spoilers αφου ο οποιοσδηποτε μπορει να το διαβασει) γιατι μισεις τοσο τον L? :P
Jan 30 2009 04:20
Photo

Adventurer → GeRi

Γεια σου GeRi, ηθελα να σου υπενθυμισω οτι τα vms αποτελουν δημοσιο μερος του φορουμ και συνεπως διεπονται απο τους ιδιους κανονες με αυτο, οποτε θα σε παρακαλεσω να μη γραφεις greeklish σε αυτα. Ευχαριστω.
Jan 30 2009 04:16
Photo

Adventurer → d.devil

Λογικα γυρω στα 5 Ευρω (παντα για συστημενο μιλαμε).
Jan 30 2009 02:48
Photo

d.devil → Adventurer

Φιλε μου μηπως ξερεις ποσα κοστιζει το ταχιδρομειο για αποστολη dvd στην κυπρο???
Jan 29 2009 21:39
Photo

Adventurer → MitHuNa

Τι εκανα για να αξιζω την τιμη; :wooi2:
Jan 29 2009 19:20
Photo

MitHuNa → Adventurer

i' ll slap you!!!!
Jan 29 2009 19:13
Photo

Anelis → Adventurer

thank youuu τώρα όλα είναι οκ!
Jan 29 2009 17:23
Photo

Adventurer → Anelis

Εκανα οτι ηταν να γινει, βλεπεις ακομα το "1 unread message" ή σου εφυγε; @Tsintori, και σε αλλους εχει εμφανιστει αυτο το μηνυμα (και σε εμενα) και δεν εφευγε απλα απαντωντας το.
Jan 29 2009 15:25
Photo

d.devil → Adventurer

Ναι τους διαβασα και ειμαι συμφονος.
Jan 29 2009 08:34
Photo

Adventurer → d.devil

Καλως μας βρηκες στο ADN, d.devil. Θα ηθελα να μου επιβεβαιωσεις πριν τη συμμετοχη σου οτι εχεις διαβασει τους [URL="http://www.anime.gr/forums/../%CA%C1%CD%CF%CD%C5%D3-%CB%C5%C9%D4%CF%D5%D1%C3%C9%C1%D3-adn/248-%CA%E1%ED%FC%ED%E5%F2-%EB%E5%E9%F4%EF%F5%F1%E3%DF%E1%F2-%F4%EF%F5-%C1dn.html"]Κανονες Λειτουργιας του ADN[/URL] και οτι συμφωνεις μαζι τους :)
Jan 29 2009 01:58