Community Status Updates
MisaYoshiko → Adventurer
οχι δεν γνωριζομαστε, νομιζα πως ημασταν ξαδερφια αλλα τελικα ηταν συνωνυμια και δεν γνωριστηκαμε ποτε απο κοντα, ουτε εχω καποιο στοιχειο επικοινωνιας του εκτος φορουμ δυστυχως
Dec 07 2010 16:07
Adventurer → MisaYoshiko
Γεια σου Ναυσικα, τι κανεις; Να σε πω, μηπως τυχον γνωριζεστε off-forum με τον Violet.Darkness? Αν ναι, σου ειναι κοπος να του πεις να μπει λιγο στο φορουμ για ενα θεμα που αφορα το ADN?
Dec 07 2010 15:30
Radagast → Adventurer
Καλή θητεία m8, και γω πρόσφατα τέλειωσα ^^ (το καλοκαίρι)
Κουράγιο, κι απλά σκέψου το σαν "διακοπές" απ' το reallife. :)
Mια χαρά θα περάσεις αν το δεις έτσι. xD
Nov 19 2010 02:56
Adventurer → veg3ta
Ευχαριστω! Το υγειονομικο καλο ακουγεται (ειδικα σε σχεση με το πεζικο οπου μπαινω) οποτε καλη θητεια και σε σενα :)
Nov 14 2010 19:00
veg3ta → Adventurer
Κι εσυ μπανεις? Καλη θητεια σου ευχομαι :)
Εγω παρουσιαζομαι στην Αρτα, στο υγειονομικο.
Nov 14 2010 16:18
Adventurer → Ash_Pokemaster
Αυτη την υπογραφη σου ποτε θα την αλλαξεις επιτελους; :P
Nov 06 2010 02:54
Adventurer → Ptomahawk
[QUOTE=Ptomahawk;444123]Αυτό προτείνω. Περισσότερο suspence.[/QUOTE]
Ακομα καλυτερος τροπος να εχει σασπενς το παιχνιδι ειναι να μην παιζεις εσυ. Ετσι τουλαχιστον θα εχουμε αγωνια για το ποιος θα κερδισει :P
Nov 04 2010 16:40
Tenshi → Adventurer
Αααααχαχαχαχαχαχαχαχαα!!!! Τα σπάει....αλλά ο House είναι House bcz
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XCbBUjwxnA8[/youtube]
;)
Oct 29 2010 10:40
Adventurer → Tenshi
[spoiler=Every House episode summed up][IMG]http://www.virtualvideomap.com/house.jpg[/IMG][/spoiler]
Oct 29 2010 01:58


This status update has reached the maximum number of replies allowed
