Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Helloooooooooo! Α, ωραία! OK, όταν τη δω από κοντά θα της πω λεπτομερώς! Μια χαρά καλή μου! Εσύ τι γίνεται, πως περνάς? Πως πήγε η εγρασία?
Mar 02 2011 23:02
Photo

Anelis → Fallen_Mpougatsa

I like the way you think! I'm sure Kenji Mehsiya would also appreciate the tentacle reference...... XD
Mar 02 2011 22:48
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Helloooooooooooooo! Βtw το είπα στη Vage, δεν το ξέχασα. Βασικά όπως το κόβω πρέπει να της πεις για αρχή τι ακριβώς θες. Κατά τα άλλα τι κάνεις;
Mar 02 2011 22:31
Photo

Fallen_Mpougatsa → Anelis

Χα χα χα! Έτσι, ο καλός ο δολοφόνος πάντα ελίσσεται...σαν πλοκάμι (για να κάνουμε κι ένα refrence :kakaka: )
Mar 02 2011 14:51
Photo

Anelis → Fallen_Mpougatsa

ku ku ku ku :kakaka: Εγώ επιμένω στην αθωότητά μου
Mar 02 2011 05:48
Photo

Fallen_Mpougatsa → Anelis

Αχα! Άρα είχα δίκιο πριν πεθάνω! Τσ τσ! Δολοφόνα...
Mar 02 2011 00:31
Photo

Fallen_Mpougatsa → Babba

Ε, κάτσε να ανοίξει και η συζήτηση και θα τα πούμε κι εκεί τα παράπονα! Έλα καλέ κι εσύ πάντως, τι είπα! Ένα ευχαριστώ είπα δεν έχω την πρόθεση να πω τίποτα άλλο! Καλή συνέχεια και να μην πεθαίνετε σαν τα κουνούπια! ^^
Feb 28 2011 19:16
Photo

Babba → Fallen_Mpougatsa

Μπα, απλώς είμαι ο μόνος που λέει ανοιχτά τις σκέψεις του, με ό,τι συνέπειες έχει αυτό. Οτιδήποτε άλλο ας το πούμε μετά το παιχνίδι, δεν είναι σωστό τώρα.
Feb 28 2011 18:30
Photo

Fallen_Mpougatsa → Babba

Παρακολουθώ ακόμη το παιχνίδι και μπορώ να πω πως είσαι ο μόνος που σκέφτεται! xD Καλά κι άλλοι σκέφτονται απλώς όχι σε τέτοιο βάθος-ελεύθερος χρόνος ή όχι δεν ξέρω πάντως εγώ εκτιμώ τον τρόπο σκέψης σου! Α! Κι επειδή ποτέ δεν το είπα, ευχαριστώ που προσπάθησες να με σώσεις! :)
Feb 28 2011 18:01
Photo

Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa

Όχι, δεν θα έρθει τελικά.
Feb 27 2011 17:34
Photo

Fallen_Mpougatsa

Χα χα, ΟΚ τότε! Θα ρθει τελικά η sis ή όχι ή δεν αποφάσισε ακόμα?
Feb 27 2011 15:33
Photo

Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa

Χαχαχα, είπες και εσύ να έρθεις αργότερα :) Εμένα πάλι μ'αρέσει να πηγαίνω ακριβώς, πάντα. Όταν φτάσεις, στείλε μήνυμα πάντως :D
Feb 27 2011 14:47
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura

A, OK! Κοίτα, συνήθως όλοι αργούν (lol) οπότε εγώ είπα μια φορά να αργήσω επίσης! Τώρα αν θες να πάμε μαζί δεν έχω πρόβλημα αλλά πες το μου! ^^
Feb 27 2011 14:32
Photo

Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa

7 και; :P Θα πάω πιο νωρίς, μάλλον ακριβώς 6 και 30 θα είμαι εκεί.
Feb 27 2011 14:20
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura

Έλα κούκλα, τι ώρα θα πας σήμερα? Θες να συναντηθούμε στς 7κ15 στην Καμάρα?
Feb 27 2011 14:17