Community Status Updates
Fallen_Mpougatsa → Kai
Helloooooooooo!
Α, ωραία! OK, όταν τη δω από κοντά θα της πω λεπτομερώς!
Μια χαρά καλή μου! Εσύ τι γίνεται, πως περνάς? Πως πήγε η εγρασία?
Mar 02 2011 23:02
Anelis → Fallen_Mpougatsa
I like the way you think!
I'm sure Kenji Mehsiya would also appreciate the tentacle reference...... XD
Mar 02 2011 22:48
Kai → Fallen_Mpougatsa
Helloooooooooooooo!
Βtw το είπα στη Vage, δεν το ξέχασα. Βασικά όπως το κόβω πρέπει να της πεις για αρχή τι ακριβώς θες.
Κατά τα άλλα τι κάνεις;
Mar 02 2011 22:31
Fallen_Mpougatsa → Anelis
Χα χα χα!
Έτσι, ο καλός ο δολοφόνος πάντα ελίσσεται...σαν πλοκάμι (για να κάνουμε κι ένα refrence :kakaka: )
Mar 02 2011 14:51
Fallen_Mpougatsa → Babba
Ε, κάτσε να ανοίξει και η συζήτηση και θα τα πούμε κι εκεί τα παράπονα! Έλα καλέ κι εσύ πάντως, τι είπα! Ένα ευχαριστώ είπα δεν έχω την πρόθεση να πω τίποτα άλλο! Καλή συνέχεια και να μην πεθαίνετε σαν τα κουνούπια! ^^
Feb 28 2011 19:16
Babba → Fallen_Mpougatsa
Μπα, απλώς είμαι ο μόνος που λέει ανοιχτά τις σκέψεις του, με ό,τι συνέπειες έχει αυτό. Οτιδήποτε άλλο ας το πούμε μετά το παιχνίδι, δεν είναι σωστό τώρα.
Feb 28 2011 18:30
Fallen_Mpougatsa → Babba
Παρακολουθώ ακόμη το παιχνίδι και μπορώ να πω πως είσαι ο μόνος που σκέφτεται! xD Καλά κι άλλοι σκέφτονται απλώς όχι σε τέτοιο βάθος-ελεύθερος χρόνος ή όχι δεν ξέρω πάντως εγώ εκτιμώ τον τρόπο σκέψης σου! Α! Κι επειδή ποτέ δεν το είπα, ευχαριστώ που προσπάθησες να με σώσεις! :)
Feb 28 2011 18:01
Fallen_Mpougatsa
Χα χα, ΟΚ τότε!
Θα ρθει τελικά η sis ή όχι ή δεν αποφάσισε ακόμα?
Feb 27 2011 15:33
Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa
Χαχαχα, είπες και εσύ να έρθεις αργότερα :)
Εμένα πάλι μ'αρέσει να πηγαίνω ακριβώς, πάντα.
Όταν φτάσεις, στείλε μήνυμα πάντως :D
Feb 27 2011 14:47
Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura
A, OK!
Κοίτα, συνήθως όλοι αργούν (lol) οπότε εγώ είπα μια φορά να αργήσω επίσης! Τώρα αν θες να πάμε μαζί δεν έχω πρόβλημα αλλά πες το μου! ^^
Feb 27 2011 14:32
Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa
7 και; :P
Θα πάω πιο νωρίς, μάλλον ακριβώς 6 και 30 θα είμαι εκεί.
Feb 27 2011 14:20
Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura
Έλα κούκλα, τι ώρα θα πας σήμερα? Θες να συναντηθούμε στς 7κ15 στην Καμάρα?
Feb 27 2011 14:17


This status update has reached the maximum number of replies allowed
