Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Διαλέγεις εσύ όποιον χαρακτήρα σου γυαλίσει! :thatsit:
Nov 27 2011 12:03
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

E,τότε είμαι μέσα! Λέω να δηλώσω τον Excalibur απο το Soul Eater...
Nov 27 2011 12:03
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Ψιτ, ερώτηση ηλιθίου για το "η νύχτα πέφτει", ποιος μοιράζει τους ρόλους στην ονλάιν έκδοση;
Nov 27 2011 11:59
Photo

Fallen_Mpougatsa → zennith666

xD xD xD Indeed!
Nov 27 2011 11:58
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Εγώ ναι και τώρα πάω να δηλώσω Squalo. H Kai ακόμα να αποφασίσει χαρακτήρα αλλά μάλλον θα παίξει αν το κάνει κι αυτό. Έλα~έλα~έλα. :hypno: Άσε που ήδη έχει πάει ο Nozomu. Όλη η Pestoallagenovese εκεί, xD.
Nov 27 2011 11:58
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Εμα σου λέω τα έχω σκεφτεί όλα !!!!!!!!!!
Nov 27 2011 11:57
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Δεν ξέρω.... Εσείς θα παίξετε ?
Nov 27 2011 11:51
Photo

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Λοιπόν, τελείωσε. Είστε επισήμως καμμένοι. Χρειάζεστε έναν κανονικό άνρθωπο μαζί σας. Challenge accepted.
Nov 27 2011 11:27
Photo

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

ειδες?? αμεσως να κατακρινεις, εντωματαξυ εγω εχω ψιλομετατρεψει τον μιχαλη σε κλεπτομανη και ο μιχαλης τον ηρακλη μισανθρωπο, να δεις τι λεγανε για την σερβιτορα επειδη ειχε λιγο ενα στιλ σαν λολιτα. πρεπει να αρχισεις να βγαινεις μαζι μας , να εξισοροπεις τα πραγματα, να μας βαζεις λιγο στον καλο δρομο π[ως το λενε, αλλιως δεν την παλευουμε..
Nov 27 2011 11:22
Photo

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Χα χα χα, such compelling arguments...
Nov 27 2011 11:14
Photo

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

τι παλι που μου συγχιζεσαι κιολας, αφου παμε στην καφετερια καθομαστε εξω , παιρνουμε να παιξουμε τριβιαλ και δεν μας αφηναν γιατι καθομασταν εξω, και πηγε ο μηχαλης και πηρε τραπουλα απο το περιπτερο και μετα απο κανα μιαμισαωρο πηγαμε μεσα που αδειασε τραπεζι και πηραμε να παιξουμε uno. ηταν και καινουργιο σε καλη κατασταση ε τι να κανουμε, και στην τελικη ποια ηταν η τελευταια φορα που εκανα κατι τετοιο, εεε??
Nov 27 2011 11:05
Photo

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ! ΠΑΛΙ??? Αμάν πια κι εσύ όλη την ώρα κλέβεις! Πφφφφ... Τεσπα. Αστείο να πουν εσένα αγαθιάρη. Πολύ όμως. Καημένοι κι αυτοί...
Nov 27 2011 11:01
Photo

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Ha ha ha ha! OK OK αφού το σκέφτηκες...
Nov 27 2011 11:00
Photo

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

επρεπε να ειχες ερθει την πεμπτη για καφε φαση ειχε τσεπωσα και ενα uno, παρεπιπτοντως στο βασανα του μαθητη με αποκαλεσαν αγιαθιαρη, καιρο εχω να γελασω ετσι, μαλλον στο φορουμ μιλωντας μου ακουγομαι πολυ διαφορετικος απο οτι στην πραγματικοτητα
Nov 27 2011 10:57
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Θα μουγρίζω και τα κάνω point όλην την ώρα με το μεγάλο μου δάκτυλο αυτόν που θέωρώ δολοφόνο!!!!!!
Nov 27 2011 10:54