Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ναι. Έχω βάλει σημάδι τη μικρή που είναι η 21η και πάντα από εκεί υπολογίζω πάνω-κάτω πόσοι είναι.
Nov 27 2011 22:30
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Oh I love you're keeping count!
Nov 27 2011 22:26
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

XD Όχι, πού να ξέρω. Εδώ δεν έχει ανακοινωθεί μέχρι πότε μπορεί να δηλώσει κάποιος συμμετοχή ή αν θα κλείσει τώρα που ξεπεράσαμε τους 20. *shrugs*
Nov 27 2011 22:25
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Oh thank you, thank you! ^^ Ξέρεις πότε θα αρχίσει το παιχνίδι εν τέλη? Ε χε χε χε, αφού σηκώθηκαν και με έσφηξαν το χέρι!
Nov 27 2011 22:14
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Καλή ξεκούραση. Ναι, καμιά 10ριά παραπάνω. Λογικά θα περιμένουν μερικούς ακόμα αφού δεν έκλεισε. Αυτά είναι. Τους σαγήνευσες με τη μελωδία φαντάζομαι.
Nov 27 2011 21:47
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ha ha, γύρισα! Ναι ναι και τώρα ακόμα περισσότεροι! Ευχαριστώ! ^^ Καλά τα πήγα αλλά η Gary-Stu quality έχει αρχίσει να με εγκαταλείπει. Επίσης, έπαιξα άρπα και τραγούδησα κι έτυχα 20! xD
Nov 27 2011 21:46
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

XD Nice, κάτι είναι κι αυτό. Yup, μια χαρά. Πλάκα-πλάκα έχουμε μαζευτεί ήδη 16 άτομα νομίζω. Καλή τύχη με το ζάρι... άντε να τελειώνω κι εγώ με το δωμάτιο. Δεν μου έχουν μείνει πολλά.
Nov 27 2011 14:54
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Βασικά έχω...έκανα ένα μικρό update...:thatsit: Δε θα ήταν τέλειο ρε συ? Και να ταν χαρακτήρε που μπορούμε να δείχνουμε με κάποιο τρόπο! Έτσι, χαίρομαι που καταλαβαινόμαστε! Γιατί κι εμένα μόνο αυτά τα δύο με απασχολούνε πνευματικά... Και τώρα να με συγχωρείς αλλά πρέπει να φύγω σιγά σιγά να πάω να κάνω rp live! Fu fu fu, Idris is dtill out! Fun fact: αυτός που έκανε τον ενήλικο Edward εχθές στην ταινία κι αυτός έπαιζε στον Harry Potter: ήταν στο DH part 1 κι έκανε τον πατέρα της Luna τον Xenophilio Lovegood! xD
Nov 27 2011 14:45
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

:zetsubou: Btw, αμάν, δεν έχει που δεν έχεις λίστα να τσεκάρω τι διαβάζεις, τσέκαρε τουλάχιστον εσύ πού και πού να ξέρουμε τι ίδιο διαβάζουμε να έχουμε να σχολιάζουμε. Α, ναι, αν μπορούσαμε να κάνουμε δικούς μας χαρακτήρες κάτι σαν τον Tohru ή τον Fabio θα έκανα πλάκα-πλάκα. Ναι, άσε. Το η νύχτα πέφτει και η παγκόσμια οικονομική κρίση είναι τα κυριότερα θέματα που μας βασανίζουν στις μέρες μας.
Nov 27 2011 14:21
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

E, μια ο Tohru μια αυτός...όντως μιλάει στην καρδιά σου! xD Ααααααααααααααχ, πες τα ρε φιλενάδα, πες τα. Προβλήματα του μεγίστου βαθμού...(αρχίζω να πιστεύω ότι όσο πάμε χειροτερεύουμε :D)
Nov 27 2011 14:11
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Η αλήθεια είναι πως δεν το είχα βρει μόνη μου, μου το είχε προτείνει ο Kenny-sensei και το λάτρεψα αμέσως. Δηλαδή μόνο από τον τίτλο μιλάει στην καρδιά σου. XD Είδες προβλήματα που έχουμε κι εμείς; Ποιον χαρακτήρα δεν μπορούμε να πάρουμε για το παιχνίδι. Αχ, βάσανα.
Nov 27 2011 14:09
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Δεν ήξερα καν ότι διάβαζες αυτό το manga...Αλλά εφόσον το διαβάζεις πρέπει να πω πως δε με εκπλήσσει τόσο όσο το ότι διάλεξες αυτόν. Ναι εντάξει, ο Neuro ήταν καταπληκτικός και να σημειώσω πως κι εγώ ψοφούσα να ξαναπάρω Frankenstein επειδή τον καταυχαριστήθηκα αλλά...δε λέει. Όχι δεύτερο χρόνο στη σειρά όντως. RP mpde on/: Ha ha ha ha ha ha ha ha! Life is money κι εγώ ειδικά το καταλαβαίνω αυτό! Όντως θα τα πάμε καλά εμείς οι δύο!
Nov 27 2011 14:03
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Κοίτα,είναι προφανές οτι ο ένας θέλει να κάνει τον κύριο στο αvatar του κι ο άλλος απλώς να trollaρει. Άστους,να λένε ο,τι θέλουν.Μόλις περάσει ένας mod,θα τους τακτοποιήσει.
Nov 27 2011 13:54
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

:himitsu: Γιατί δεν το περίμενες με τίποτα; Ποια πίστευες ότι θα είναι η επιλογή μου; Η αλήθεια ήταν ότι θα ήθελα πάρα πολύ να ξαναπάρω τον Neuro επειδή πέρσυ το καταδιασκέδασα μαζί (αν και πιθανόν να έσπασα τα νεύρα τον άλλων - μάλλον δεν είναι τυχαίο το όνομά του) αλλά δεν λέει δυο φορές συνεχόμενες τον ίδιο χαρακτήρα. Όταν μιλάει στον καρδιά σου... στο μυαλό σου... τόσο πολύ μάλιστα που μπορεί να σε κάνει να πεθάνεις... Νομίζω ότι θα τα πάμε μια χαρά οι δυο μας.
Nov 27 2011 13:54
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

You never know who might be reading...αν ψαρώσει κανείς άλλος? Φύλαγε τα ρούχα σου...
Nov 27 2011 13:52