Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Όλα καλά βρε assassin αλλά τι στο καλό θα κάνεις με ένα χαρακτήρα ο οποίος δε μιλάει δε λαλάει και δεν κάνει τίποτα? Πώς θα βοηθήσεις στην εξιχνίαση του φόνου? xD
Nov 27 2011 10:51
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Η νύχτα πέφτει στην anime.gr, το botsun θα παίξει?
Nov 27 2011 10:38
Photo

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Κρίμα μωρέ αλλά τουλάχιστον θα φας κοψίδια! :3
Nov 27 2011 10:37
Photo

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

ευχαριστω!! αν και δεν ειναι τοσο ωραια να γιορταζεις εκτος απο το γεγονος οτι θα φα;με κοψιδια σημερα. χθες ξεφραγκιαστηκα γιατι επρεπε να κερασω τα παιδια στην λαρισΑ, και με πρηξαν λιγο στα τηλεφωνα, αλλα τεσπα..
Nov 27 2011 10:36
Photo

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Kαλέ χρόνια πολλά για χθες! Συγγνώμη που το ξέχασαααα~!
Nov 27 2011 10:22
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ha. Ha. Ha.
Nov 27 2011 10:21
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Lol, κι εσύ εδώ; Οκ, κάψιμο XD
Nov 27 2011 03:33
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Χα χα, είδα τον απάντησες για τον Spa[B][I]mm[/I][/B]er ε? Κι εγώ το σχολίασα αυτό και πάλι θα διαμαρτύρεται! :3 "όλο με διορθώνεται" αχ τον καημένο μωρέ τον τυραννάμε! xD
Nov 26 2011 17:43
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Ok!
Nov 26 2011 17:40
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Όχι απάντα εσύ γιατί εγώ διαβάζω ένα κεφάλαιο αυτή τη στιγμή. Και ΟΚ αν γίνει θα σε πω! ^^
Nov 26 2011 17:34
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Ωραία,υπολόγισέ με κι εμένα!! Επίσης,για να αποφύγουμε να απαντήσουμε μαζί στο rp,απάντα εσύ πρώτη...
Nov 26 2011 17:29
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Eεεεε? Καλά καλέ έτσι το πε ο άνθρωπος για ένα one-shot. Όχι εβδομαδιαίο. Επίσης απ'ότι κατάλαβα θα είναι με κανόνες άλλους επειδή εγώ πάντως ψήθηκα! :3
Nov 26 2011 17:25
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Δεν έχω πρόβλημα,αλλά δεν με βλέπω να συμμετέχω μεσοβδόμαδα.... Πες μου κάτι,οι κανονισμοί έχω καθοριστεί ή θα ψαχνόμαστε ;
Nov 26 2011 17:21
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

E καλά κάνεις. Να έχεις κι εσύ μια ασχολία όσο κάθεσαι μέσα. Αλήθεια, ψήνεσαι γι αυτό που λέει ο άλλος? Ένα one-shot μέσω του internet για DnD? Εdit: όχι αυτό ακριβώς λέει η κοπέλα. Ότι ακόμα έρxεται ο καημένος ο Spanner -κι όχι spammer, τι σου χει δώσει αυτήν την εντύπωση ότι σπαμμάρει? xD-
Nov 26 2011 17:19
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Ξέρεις τι έγινε,λόγω του κρυώματος,έχω κλειστεί μέσα και βαριέμαι γι'αυτό κι είπα να γράψω! XD
Nov 26 2011 17:14