Jump to content


Community Status Updates


Photo

SpeedFreak

aman που έπεσα...Κι ο αδερφός μου τα ίδια κολλήματα έχει με τους γαύρους και μου την έχει σπάσει κυριολεκτικά...Τι να πω...Ελπίζω να μην είσαι τόσο φανατίλασ...(ελπίζω)...Τί αλλα?(στείλε με private)
Jan 07 2011 20:17